رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

افزایش قیمت دوج کوین

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

 در حالی شاهد افزایش قیمت دوج کوین به بالاترین رکورد خود هستیم که میزان علاقه به سرمایه گذاری در بازار رمزارز افزایش پیدا کرده است. ارزش کل بازار رمزارز به ۲.۱۹ تریلیون دلار رسیده است. قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۳ آوریل ۳۶ درصد افزایش داشت و بالاترین رکورد خود را در قیمت ۰.۰۹۶۱ دلار ثبت کرد. با وجود این که دلیل مشخصی برای افزایش قیمت این ارز وجود ندارد، ارزی که به عنوان یک شوخی در فضای رمز ارز مطرح شده بود، اکنون به فهرست گزینه های پرداخت اضافه شده است.

اطلاعات به دست آمده از Cointelegraph Markets و TradingView نشان می دهد که قیمت دوج کوین از ساعات اولیه روز ۱۳ آوریل و قیمت ۰.۰۷ دلار به ۰.۰۹۶۱ دلار رسیده است. این امر به دنبال افزایش حجم معاملات به ۵.۴ میلیارد دلار روی داد.

افزایش قیمت دوج کوین به یکی از پر سر و صداترین داستان های سال ۲۰۲۱ تبدیل شده است. چرا که چهره هایی مانند ایلان ماسک، اسنوپ داگ (Snoop Dog) و مارک کیوبان (Mark Cuban) از این ارز پشتیبانی می کنند. این افراد تعداد قابل توجهی از این ارز را خریداری کردند.

 شاخص VORTECS و افزایش قیمت دوج کوین

 اطلاعات به دست آمده است VORTECS نشان می دهد که در تاریخ ۱۱ آوریل و پیش از افزایش قیمت این ارز رویکرد خوش بینانه ای در خصوص دوج کوین در بازار مشاهده شده است. شاخص VORTECS به صورت انحصاری در اختیار کوین تلگراف است. این شاخص درواقع الگو شرایط فعلی بازار را با تاریخچه موجود مقایسه می کند. در این بین از اطلاعاتی مانند احساس معامله گران، حجم معاملات، آخرین تغییرات قیمت و فعالیت های توییتر استفاده می شود.

۲۱

همانطور که در نمودار بالا می بینید این شاخص برای دوج کوین نخست آوریل سبز شد. در ادامه و در تاریخ ۱۰ آوریل این شاخص به عدد ۶۷ رسید. این اتفاق تنها سه ساعت قبل از افزایش ۳۰ درصدی قیمت در تاریخ ۱۱ آوریل روی داد. به دنبال افزایش قیمت شاخص VORTECS نیز افزایش داشت. این شاخص در تاریخ ۱۲ آوریل به روند صعودی ادامه داد و در تاریخ ۱۳ آوریل به ۸۷ رسید. در همین حال قیمت دوج کوین ۴۰ درصد افزایش داشت.

اکنون بیش از هر زمان دیگری شاهد افزایش توجه سرمایه گذاران به بازار رمز ارز هستیم. با افزایش میزان پذیرش رمز از سوی جامعه پروژه های مانند دوج کوین از پتانسیل خوبی برای افزایش قیمت برخوردار هستند. کسانی که به دنبال پیدا کردن ارزی هستند که آینده درخشانی را پیش رو داشته باشد. این افراد به خرید ارز هایی مانند دوج کوین روی می آورند. چرا که افراد سرشناس این دارایی را خریداری کرده اند.

 در آخر

 انتشارخبر سرمایه گذاری ایلان ماسک در دوج کوین سروصدای بسیاری را در بازار رمز ارز به پا کرد. امروز شاهد افزایش قیمت دوج کوین هستیم. به نظر می رسد با افزایش ارزش بازار رمز ارز و افزایش میزان پذیرش این بازار از سوی مردم، افراد بیشتری به خرید این ارز روی آوردند. آنها با این امید دست به خرید این رمزارز زده اند که در آینده شاهد رشد چند برابری آن باشند. آیا شما به آینده دوج کوین امیدوار هستید؟ آیا حاضری بخشی از سبد سرمایه خود را به خرید این رمزارز اختصاص دهید؟ با ما در رمزارز مارکت برای خرید دوج کوین و دیگر رمز ارزها در تماس باشید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/dogecoin-doge-hits-a-new-ath-as-bitcoin-bulls-try-to-flip-63k-to-support

Leave A Reply

Your email address will not be published.