رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

استفاده تیم بسکتبال ان بی ای Dallas Maveric از ارز دیجیتال دوج کوین

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ارز دیجیتال دوج کوین نوعی رمز ارز مناسب در بازار ارزهای دیجیتال است که در چند سال گذشته توانسته مورد توجه طیف گسترده‌ای از کاربران و فعالان بازار رمز ارزها قرار بگیرد. خبر جدیدی که درباره دوج کوین وجود دارد، قرارگیری این رمز ارز برای انجام پرداختی‌های یک تیم بسکتبال در ایالات متحده آمریکا است. وجود این رمز ارز در ساختار مالی تیم بسکتبالی مانند Dallas Maveric را می‌توان شروعی جدید در زمینه استفاده از ارزهای دیجیتال در شاخه ورزشی دانست. تیم آمریکایی Dallas Maveric که در حال حاضر در رده بندی ان بی ای در جایگاه هشتم قرار دارد، در زمینه پرداختی‌های مالی خود از جانب طرفداران روی به استفاده از ارزهای دیجیتال آورده است.

این تیم استفاده از دوج کوین را برای مواردی مانند فروشگاه اینترنتی خود و خرید بلیط از جانب تماشاگران تایید کرده است. عاملی که می‌تواند از نظر امنیت و سرعت انجام تراکنش هم برای طرفداران و هم برای باشگاه، انتخابی بسیار مناسب باشد.

دوج کوین

تیم نسبت به استفاده از سایر ارزهای دیجیتال حمایت خود را نشان می‌دهد.

بسیاری از تیم دالاس به عنوان یک تیم پیشرو در زمینه استفاده از رمز ارزهای مختلف یاد می‌کنند. این تیم سایر ارزهای دیجیتال را به منظور انجام فرایندهای پرداختی خود در نظر گرفته است. رمز ارزهایی مانند ارز دیجیتال دوج کوین، بیت کوین، اتریوم، بیت کوین و بیت کوین کش را می‌توان از مواردی در حیطه ارزهای دیجیتال دانست که تیم دالاس برای انجام پرداختی‌های خود از آن استفاده می‌کند. شاید دلیل حمایت این تیم از طیف گسترده‌ای از رمز ارزها را مدیون مالک آن یعنی «مارک کوبان» بدانیم؛ میلیاردری که در زمینه مدیریت منابع مالی خود برای پیشرفت تیم به بهترین و هوشمندانه‌ترین شکل ممکن استفاده کرده است. مقالات رمز ارز مارکت را از دست ندهید.

آلت کوینی که به نام ممکوین نیز شناخته می‌شود توانسته از توجه خاصی برخوردار شود. در ابتدا دوج کوین به وسیله «بیلی مارکوس» و «جکسون پالمر» توسعه پیدا کرد. طراحی و توسعه‌ای که در ابتدا توسط این افراد صرفا یک شوخی بود. پس از گذشت مدت زمان نسبتا کوتاهی، این آلت کوین از شهرت و طرفداری بسیار زیادی برخوردار گشت. عاملی که توانست به میزان بسیار زیادی در افزایش عملکرد و کارایی این آلت کوین در بازار ارزهای دیجیتال موثر واقع شود. برخلاف بقیه، «الون ماسک» بارها از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله توییتر ادعا کرده بود که یکی از طرفداران پر و پا قرص ارز دیجیتال Dogecoin بوده است.

همه طرفداران تیم Dallas Maveric می‌توانند از ارز دیجیتال دوج کوین به منظور خرید محصولات مورد علاقه خود در فروشگاه‌های اینترنتی این تیم استفاده کنند. تسریع فرایند پرداخت، برخورداری از امنیت بسیار بالا و کارایی مناسب از ویژگی‌های Dogecoin به حساب می‌آید. بلیط بازی‌های این تیم به وسیله ارز دیجیتال دوج کوین نیز می‌تواند پرداخت شود. تیم دالاس بر این باور است که می‌تواند از مابقی دوج کوین‌های به دست آمده در زمینه تصمیمات مربوط به بازرگانی و تجارت، استفاده‌های مناسبی داشته باشد. عاملی که می‌تواند فرصت‌های مالی و تجاری بسیار مناسبی را برای مجموعه Dallas Maveric فراهم کند. مشخصه‌ای که با کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری نیز همراه است. استفاده از ارزهای دیجیتال در این زمینه‌ها به میزان بسیار زیادی در فرایند پرداخت و اثرگذاری مربوط به آن می‌تواند استراتژی قابل قبولی باشد.

مالک باشگاه دالاس در پیامی درباره استفاده از ارز دیجیتال دوج کوین گفت:

“مجموعه ورزشی Dallas Maveric از رمز ارز دوج کوین برای پرداخت بلیط‌های مسابقه تیم و همچنین فروشگاه اینترنتی خود به منظور بهره وری بیشتر و عملکرد قوی‌تر استفاده می‌کند. دلیل این موضوع نیز این است که در تجارت باید کارها را به بهترین، جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین شکل ممکن انجام داد تا سود و اندوخته قابل قبولی به هر دو طرف برسد. از امروز تا فردا و تا همیشه قصد داریم از دوج کوین به منظور پرداخت و تراکنش استفاده کنیم. اگر اطلاعاتی درباره ارز دیجیتال دوج کوین ندارید، از فرزندان خود حتما سوال کنید. مطمئن باشید آن‌ها می‌توانند برای شما توضیح دهند.”

این امکان وجود دارد که به دلیل PRهای مختلفی که اطراف دوج کوین صورت گرفته، «مایک کوبان» علاقه به دریافت سود و بهره‌وری از این رمز ارز را داشته باشد. در این باره بیشتر بخوانید.

دوج کوین

جمع بندی

ارز دیجیتال دوج کوین و اطلاعات مربوط به این رمز ارز از مواردی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد. نظر شما چیست؟ آیا DOGE می‌تواند گزینه مناسبی برای انجام فرایندهای پرداختی و مالی باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با ما همراه باشید.

Comments are closed.