رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ETF بیت کوین در آینده جای ETFهای طلا را می‌گیرد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ETF بیت کوین به گفته «مایکل سیلور» بازار را دگرگون خواهد کرد. «مایکل سیلور» از طرفداران بیت کوین بوده که اعلام کرده است صندوق‌های قابل معامله ارز دیجیتال بیت کوین، کل بازارهای مالی را دگرگون خواهد کرد. وی گفته است که این صندوق‌ها، تنها در عرض چند سال، جای صندوق‌های قابل معامله طلا را به‌طور کامل می‌گیرد.

ETF بیت کوین

ETF بیت کوین

مدیر ارشد اجرایی شرکت میکرواستراتژی «مایکل سیلور» اخیرا روز پنجشنبه در اجلاس نوآوری مالی بلومبرگ، صحبت کرد. وی در صحبت‌های خود گفت که صندوق‌های قابل معامله (ETF) ارز دیجیتال بیت کوین به‌طوری تنظیم شده‌اند تا بازارهای مالی را تا سه سال آینده به‌طور کامل تصاحب کنند.

«سیلور» اضافه کرد که صندوق‌های قابل معامله بیت کوین، در عرض چند سال، صندوق‌های قابل معامله طلا را جایگزین خواهند کرد. مدیرعامل شرکت میکرواستراتژی اعلام کرد که بیت کوین به سطح دارایی اصلی برای دنیای غربی تبدیل خواهد شد. او گفت که این ارز دیجیتال در نهایت جایگزین صندوق ۴۲۵ میلیارد دلاری « SPDR S&P 500 ETF Trust» می‌شود.

«سیلور» گفت:

«شما برای دستیابی به چنین چیزی به صندوق قابل معامله‌ای نیاز دارید که اسپات (spot) باشد. زمانی که این ETF بیت کوین اسپات راه‌اندازی شود، مطمئن هستم می‌بینید که میلیاردها دلار به سمت آن روانه می‌شوند؛ به‌دنبال آن‌ها نیز هزاران میلیارد و سپس چند صد میلیاد و در آخر تریلیون‌ها دلار.»

در حال حاضر ما دو ETF فیوچرز بیت کوین با نام‌های پروشرز (ProShares) و والکری (Valkyrie) را داریم که در حال معامله در بازار هستند. با این وجود بر اساس گفته‌های «سیلور» آن‌ها برای سازمان‌ها به‌اندازه معاملات اسپات، گزینه‌های مطلوبی باقی نخواهند ماند. «سیلور» گفت که صندوق‌های فیوچرز بیت کوین، گران‌ترین پیشنهادات هستند؛ اگرچه که داشتن همان‌ها نیز بهتر از نداشتن آن‌هاست.

«سیلور» همچنین بیان کرده است که صندوق‌های قابل معامله، انتخاب‌هایی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاران سازمانی نیز هستند؛ چراکه مبنای کنترل‌شده‌ای را از سوی شرکت‌های بزرگ بازار به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهند. «سیلور» پیش‌بینی می‌کند که تا سه سال آینده، میلیاردها دلار از پول سازمان‌ها به صندوق‌های معامله بیت کوین روانه خواهد شد.

آیا واقعا صندوق‌هایBTC بهتر از طلا هستند؟

«نیک کارتر» از بنیان‌گذاران کوین متریکس (Coin Metrics) نیز گفت که صندوق‌های اسپات بیت کوین هم بسیار جذاب خواهند شد:

«ETF بیت کوین اسپات، جذاب‌ترین راه‌اندازی کالای صندوق‌ها در تمام زمان است. این صندوق‌ها، احتمالا بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار دارایی را در عرض یک ماه یا همین حدود، به‌دست خواهند آورد.»

«کارتر» گفت که صندوق‌های اسپات بیت کوین با موفقیت در حال معامله در کشورهای دیگر همچون کانادا هستند. وی افزود: «آن‌ها عالی عمل می‌کنند. در اینجا هیچ توجیح و توضیحی برای سکوت مقام‌های بالا در پی تأیید این محصول وجود ندارد؛‌ در اصل چنین محصولی باید تأیید شده و وجود داشته باشد تا زندگی را برای انواع سرمایه‌گذاران مختلف، آسان‌تر کند.»

ETF بیت کوین

در روز چهارشنبه نیز دو نفر از نمایندگان مجلس ایالات متحده، نامه‌ای را به «گری گنسلر»، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) نوشتند. آن‌ها در این نامه از وی درخواست کردند که صندوق قابل معامله اسپات بیت کوین را تأیید کند. در ادامه آن‌ها توضیح دادند که این صندوق‌های معامله اسپات از همتایان مربوط به فیوچرز خود برای سرمایه‌گذاران، مناسب‌تر هستند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/05/michael-saylor-says-bitcoin-etfs-will-take-financial-markets-by-storm-and-will-completely-replace-gold-etfs-in-few-years/

Leave A Reply

Your email address will not be published.