رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

راهنمای تازه‌کار‌ها برای خرید اتریوم با پی پل و همه نکات لازم

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

خرید اتریوم با پی پل ‌یک گزینه جذاب برای خریدارنی است که در کشورشان با ممنوعیت‌های بانکی مواجه هستند. در همین زمان، استفاده از پی پل برای کسانی که علاقه‌ای به پرداخت کارمزد‌های سنگین به بانک‌ها ندارند نیز روش راحت‌تری است. چند روش قانونی سریع برای خریدن اتریوم با پی پل وجود دارند.

اتریوم با پرداخت پی پل در eToro

خرید اتریوم با پی پل

سادهترین راه برای خرید اتریوم با استفاده از پی پل استفاده از پلتفرم eToro است. با این که eToro‌ یک پلتفرم معامله CFD است، می‌توانید با استفاده از کیف پول eToro در آن ارزهای دیجیتال را بخرید، بفروشید ‌یا نگه دارید. علاوه بر اتریوم، می‌توانید از پی پل برای خرید بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، دش و ریپل نیز استفاده کنید. استفاده از این پلتفرم بسیار ساده است و به عنوان ‌یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای تازه‌کار‌ها شناخته می‌شود. کمترین مقدار سپرده از ۲۰۰ دلار شروع می‌شود. eToro قصد دارد در سال ۲۰۱۹ کوین‌های بیشتری را اضافه کند و به بازار آمریکا نیز وارد شود.

بیشتر بخوانید

پی پل در LocalEthereum

یکی دیگر از گزینه‌ها رفتن به وبسایت LocalEthereum به عنوان ‌یک صرافی غیر رسمی ‌و پیدا کردن افرادی است که قصد فروش اتریوم خود را دارند. این افراد ممکن است پرداخت با پی پل را نیز بپذیرند.

LocalEthereum وبسایتی است که افرادی که می‌خواهند اتریوم را در محل زندگی خود ‌یا به طور جهانی بخرند ‌یا بفروشند را به هم متصل می‌کند. این وبسایت چیزی شبیه eBay برای اتریوم است. بسته به این که چقدر دقیق جست و جو می‌کنید، دیر ‌یا زود می‌توانید کسی را پیدا کنید که مایل به دریافت پرداخت پی پل است. اگر می‌خواهید به این صورت اتریوم بخرید، باید توجه داشته باشیدکه شما در مواجه با کلاهبرداران تنها هستید. بعضی از افراد ممکن است ادعا کنند که هیچ وقت پرداخت شما را دریافت نکرده‌اند، به همین دلیل بهتر است تنها با افراد معتبر معامله کنید. حتما شرایط آن‌ها را برای معامله بررسی کنید و قبل از این که پرداخت را انجام دهید تا جای ممکن آن‌ها را بشناسید.

بیشتر بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.