رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Frontier چیست؟ اهداف و وجه تمایز آن با رمزارزهای دیگر در چیست؟

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

در این مقاله سعی داریم به پاسخ گویا درباره‌ی اینکه Frontier چیست بپردازیم و با توکن آن به نام (FRONT) بیشتر آشنا ‌شویم. فرانتیر (Frontier) یکی از توکن‌های بر پایه اتریوم است. این نوع توکن‌ها در حال حاضر بخش بزرگی از تمام بلاکچین‌های معرفی شده را تشکیل می‌دهند و علت آن توانایی و قابلیت‌های بلاکچین اتریوم و پشتیبانی قوی این سیستم از رمزارزهای دیگر است. اتریوم درواقع توکن نسل دوم است و بسیاری از امکانات و قابلیت‌های آن بر روی بلاکچین‌های دیگر وجود ندارد.

Frontier در حال حاضر ۲۰ میلیون سکه در حال گردش در بازار دارد و مجموع سکه‌های آن طبق اعلام سازندگانش قرار است به ۱۰۰ میلیون برسد.

Frontier چیست

اهداف پروژه Frontier چیست؟ و چه ویژگی‌هایی دارد؟

Frontier یک لایه تجمع Chain Agnostic غیرمتمرکز است. با استفاده از Frontier، کاربران می‌توانند موقعیت‌های دارایی‌های سهام، تراکنش یا تبادل دارایی را ردیابی و مدیریت کنند و برنامه‌های DeFi بیشتری را در یک لحظه کاوش کنند. Frontier همچنین در حال ساخت زنجیره Frontier است که یک بلاک چین مدیریت کلید غیرمتمرکز است و مبتنی بر SDM Cosmos است. FRONT نماد توکن Frontier است که در ادامه به برخی از قابلیت‌های آن اشاره می‌شود.

  • ذخیره و عرضه سکه‌ها
  • تقسیم‌ بندی نقدینگی‌ها بر اساس قوانین شخصی (DEX ها و AMM ها)
  • پروتکل پاداش محور ( با استفاده از سیستم‌های DeFi از طریق Frontier)

در حال حاضر این تیم، متشکل از بیش از ۱۵ عضو در سراسر جهان است. این موسسه توسط راویندرا کومار ، پالاش جاین و وتریچلوان جیاپالپندی در سال ۲۰۲۰ تاسیس شده است. دیگر مطالب مرتبط را بخوانید.

Frontier چیست

ویژگی‌های سکه Frontier چیست؟

توکن های FRONT دارای قابلیت نقدینگی بالا هستند و می‌توانند در هر دو سیستم عامل تبادل غیر متمرکز و متمرکز، از جمله چندین صرافی برتر – مانند Binance ، Huobi ، OKEx ، Uniswap و Balancer ، خریداری و معامله شوند. برخی از محبوب ترین جفت های معاملاتی این رمزارز شامل FRONT / USDT ، FRONT / BTC و FRONT / ETH هستند. بیشتر بدانید.

حرف آخر

این رمزارز که به تازگی وارد بازار شده است، از پشتیبانی تیمی زبده بهره می‌برد و بسیاری از نیازهای اقتصادهای خرد و کلان امروز را در نظر گرفته است. این رمزارز مانند اکثر رمزارزهای بر پایه اتریوم موفقیت اصلی خود را بر پایه نسل آینده این رمزارز یعنی اتریوم ۲.۰ پایه گذاری کرده است و در حال حاضر پیش بینی رشد قیمت آن نیاز به زمان بیشتری دارد. هرچند در صورت موفقیت نسل بعدی اتریوم، قابلیت رشد این سکه بسیار بالا خواهد بود.

Leave A Reply

Your email address will not be published.