رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

همکاری GOinfluencer و Asva Labs اعلام شد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

همکاری GOinfluencer و Asva Labs به‌تازگی اعلام شده است. اما این همکاری چه هدف و مزایایی دارد؟

همکاری GOinfluencer و Asva Labs

همکاری GOinfluencer و Asva Labs

Asva Labs حالا با GOinfluencer شریک شده است. این شراکت نیز به هدف ساخت اتحاد برندی قوی به‌شمار می‌رود. این همکاری در حقیقت شروع سرمایه‌گذاری جدید و هیجان‌انگیز دیگری را نشان می‌دهد.

Asva Labs به‌عنوان شریک

Asva Labs یک آزمایشگاه نوآوری اقتصادی مجازی بوده که محیط مالی غیرمتمرکزی را ساخته است. محصول شناخته شده این آزمایشگاه، متالانچ (MetaLaunch)، اولین لانچ‌پد و شتاب‌دهنده متاورس چندزنجیره‌ای دنیا محسوب می‌شود. Asvaverse همچنین شامل موارد استفاده دیفای متافای (MetaFi)، بازاری مجازی و ارتباطات صنفی برای بازی به هدف کسب درآمد هم می‌شود.

طیف ابزارهای متافای، بهره‌وری دارایی مالکیت را افزایش داده و با استفاده از چارچوب‌های رشد و جذب سرمایه، نیرویی دوباره به ابتکارات متاورس می‌بخشد. این دیفای، بیشتر از جذب بودجه، بر ارائه چارچوب‌های استراتژیک رشد و نیروبخشی به جهان مجازی و اقتصادهای گیمینگ، تمرکز دارد. متافای، قابلیت همکاری متاورس را با اعمال محصولات در بلاک چین‌های مختلف که با پالی گان (Polygon)، زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و آوالانچ (Avalanche) آغاز می‌شود، ترویج می‌دهد.

Asva Labs، یک آزمایشگاه نوآوری بوده که اکوسیستم مالی یکپارچه‌ای را برای سرعت بخشیدن به متاورس ساخته است. همکاری GOinfluencer و Asva Labs هم قدم موفقیت‌آمیز بعدی این آزمایشگاه خواهد بود. این آزمایشگاه توسط گروهی از کارآفرینان، مهندسان نرم‌افزار، استادان بازاریابی و متخصصان مالی ساخته شده است که همه چشم‌اندازی از فناوری وب ۳.۰ دارند. می‌توان از سابقه و مهارت‌های آنان در بسیاری از زمینه‌ها، برای رشد کلی صنعت استفاده کرد.

اینفلوئنسر مارکتینگ راهی مناسب برای بازاریابی

با وجود آنکه اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از پربازده‌ترین راه‌های بازاریابی کسب‌وکارها به‌صورت آنلاین است، برند‌ها همچنین مدیریت این استراتژی را سخت می‌دانند. به‌علاوه، هیچ راه آسانی هم برای آن وجود ندارد که بتوان عملکرد اینفلوئنسرها و نرخ بازگشت سرمایه کمپین‌ها را از قبل فهمید.

حالا Asva Labs از طریق این همکاری با GOinfluencer قصد دارد چنین مسائلی را برطرف کند تا در اکوسیستم ارزهای دیجیتال به نقاط اوج جدیدی دست یابد. «مالیکارجونا نایدو» مدیرعامل Asva Labs می‌گوید:

«همکاری با GOinfluencer برای خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ به ما اجازه می‌دهد که بهترین استراتژی‌های آگاهی از برند و بازاریابی را فراهم کنیم. استراتژی‌هایی که می‌توان با استفاده از آن‌ها، نسل بعدی پلتفرم‌های متاورس را فهمید، طراحی کرد و ساخت.»

«آرپیت جین» مدیرعامل و بنیان‌گذار GOinfluencer نیز در راستای همکاری GOinfluencer و Asva Labs می‌گوید:

«ما هیجان‌زده‌ایم از آنکه Asva Labs را به‌عنوان شریک خود به شما اعلام کنیم. Asva Labs با اکوسیستم انقلابی خود، مطمئنا می‌تواند جنبشی را در این صنعت بسازد. ما نیز هیجان‌زده هستیم از آنکه بخشی از این سفر باشیم و به آن‌ها در دستیابی به اهداف خود، کمک کنیم. ما مطمئن هستیم که این شراکت، شراکتی مفید برای هر دوی ما خواهد بود.»

درباره Asva Labs

Asva Labs یک آزمایشگاه نوآوری است که اکوسیستم مالی یکپارچه‌ای می‌سازد تا اقدامات متاورس را سرعت بخشد. مجموعه برنامه‌های متافای، بهره‌وری از دارایی‌های مالکیت مجازی را به حداکثر می‌رساند. متالانچ، اپلیکیشن برتر Asva Labs، تاکنون اولین شتاب‌دهنده و لانچ‌پد متاورس چندزنجیره‌ای به‌حساب می‌آید که بودجه‌رسانی استراتژیک و چارچوب‌های رشدی را برای نیروبخشی به دنیای مجازی و اقتصادهای گیمینگ ارائه می‌دهد.

همکاری GOinfluencer و Asva Labs

Asvaverse نیز از موارد استفاده دیفای متافای برخوردار بوده که بازاری مجازی و ادغام صنف بازی برای کسب درآمد است. این پلتفرم با اجرای اپلیکیشن‌ها در چندین بلاک چین، قابلیت همکاری متاورس را پرورش می‌دهد.

درباره GOinfluencer

GOinfluencer، موتور جستجوی کسب‌وکار و بازاریابی جالبی است. این موتور جستجو از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا بتواند به شرکت‌های متوسط کمک کند که مشتریان هدف خود را پیدا کنند. همکاری GOinfluencer و Asva Labs نیز به منظور همین هدف است.

GOinfluencer به پروژه‌های ارز دیجیتال کمک می‌کند تا از طریق پربازده‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش ممکن به مخاطبین هدف خود دست یابند. این پلتفرم هدف دارد تا از همین طریق به این پروژه‌هاکمک کند که قدرت فروش شرکت‌های بزرگ و برتر موجود در این زمینه را پیدا کنند و بفهمند.

پلتفرم GOinfluencer به‌عنوان یک تسهیل‌کننده بین شرکت‌ها و اینفلوئنسرها عمل می‌کند. این پلتفرم برگزاری کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ را برای شما به سادگی برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی فیسبوک یا گوگل می‌کند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/24/goinfluencer-partnership-announcement-with-asva-labs/

Leave A Reply

Your email address will not be published.