رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Grayscale  کلید ۴۰ هزار دلاری شدن بیت کوین را در دست دارد

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

قیمت بیت کوین در محدودی استراتژیکی قرار گرفته است. به گفته JTPMorgan شرکت Graysclae ،بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه های دیجیتال، ارز ۴۰ هزار دلاری شدن بیت کوین را در اختیار دارد.

به گزارش استراتژیست های بلومبرگ بیت کوین تنها در صورتی جلال و شکوه خود را حفظ می کند که از ۴۰ هزار دلار افزایش پیدا کند. این ارز در این ماه دو بار از این سطح عبور کرده است.

به گفته این استراتژیست ها شرکت Grayscale  که در حال حاضر ۲۳ میلیارد دلار دارایی را مدریت می کند، نقش مهمی در ادامه روند صعودی بیت کوین ایفا می کند.

اگر بیتکوین موفق نشوند که با ادامه روند صعودی از ۴۰ هزار دلار عبور کند. باید در انتظار ادامه اصلاحاتی باشید که از هفته پیش آغاز شد. پس از این که بیت کوین در ماه دسامبر از ۲۰ هزار دلار عبور کرد، قیمت این ارز ظرف مدت سه هفته دو برابر شد. این ارز در انتظار کاتالیزور دیگری است.

در این بین نمی توان تاثیر شرکت گری اسکیل را نادیده گرفت. این شرکت با سرمایه گذاری های خود تاثیر بسیار زیادی روی بازار رمزارز گذشته است. متوسط ارزش هفتگی سرمایه های دیجیتالی گرس اسکیل در  فصل چهام سال ۲۵۰.۷ میلیون دلار بوده است. این بالاترین رکورد ثبت شده در این شرکت است. این در حالی است که صندوق بیتکوین در هفته چیزی در حدود ۲۱۷.۱ میلیون دلار درآمد دارد.

به گزارش کوین تلگراف قیمت بیت کوین هفته گذشته و پس از آنکه این شرکت خدماتی جدیدی را در اختیار معامله گران گذاشته به شدت افزایش پیدا کرد.

 خرید بیت کوین

به این ترتیب می توان گفت که خرید و فروش بیت کوین در انتظار حرکت بعدی سرمایه گذارهای بزرگ بازار است. اما نکته ای که نباید فراموش کنید ارزش ذاتی بیت کوین است. حتی اگر روند صعودی فعلی به مسیر خود ادامه ندهد نیز بیت کوین و دنیای رمزارزها دستاوردهای بسیاری را به همراه داشته اند. در ادامه شاهد استفاده هرچه بیشتر از رمزارزها خواهیم بود. این روند به زودی به مسیر اصلی خود باز می گردد و بیت کوین به روند صعودی ادامه می دهد. ۴۰ هزار دلاری شدن بیت کوین یک رویا نیست. این شما هستید که اکنون باید موضع خود را در این بازار مشخص کنید. اگر برای خرید بیت کوین مصمم هستید با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید.

منبع

 

 

 

 

 

Comments are closed.