رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

سرانجام بیت کوین چه رکوردی را ثبت می کند؟

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

بیت کوین از آغاز سال ۲۰۲۱ روند صعودی قدرتمندی را دنبال کرده است. اما چنین روند قدرتمندی نمی تواند تا ابد به مسیر خود ادامه دهد. همین مسئله این سوال را ایجاد می کند که سرانجام بیت کوین با رسیدن به چه قیمتی دست از ادامه مسیر بر می دارد؟

ریتم صعودی قیمت بیت کوین این ارز را به ۴۲ هزار دلار رسانده است. قیمت این ارز در طی دو ماه گذشته بیش از دو برابر افزایش داشته است. ناتانیل ویترمور ( Nathaliel Whittermore) در پادکست خود نظراتش شخص خود را در مورد یافتن راهی برای پیش بینی نقطه اوج این روند صعودی بیان کرده است:

«هیچ نقطه اوجی برای این بازار وجود ندارد. درواقع نقطه اوجی که به خوبی با روایت موجود همخوانی داشته باشد، وجود نخواهد داشت». ویترمور مجری یک بنرامه رادیویی به نام The Breakdown است.

به دنبال کاهش قیمت ها درماه مارس بیت کوین از سهام آمریکا پیشی گرفت. سهام این کشور در آن زمان به شدت کاهش پیدا کرده بود. این ارز پس از سومین هاوینگ زندگی خود در ماه می، روندی متفاوت را آغاز کرد. روند کلی بازار صعودی بوده و به مسیر خود ادامه داده است. ظرب آهنگ یا ریتم قیمت بیت کوین در ماه های آخر سال ۲۰۲۰ افزایش پیدا کرد. این درحالی بود که شرکت های بسیار برای خرید و فروش بیت کوین وارد عمل شده اند و به این بازار علاقه نشان داده اند.

 وضعیت اقتصادی آمریکا نیز دراین جریان بی تاثیر نبوده است. دولت به دنبال صدور لایحه هایی برای ایجاد انگیزه است و در این راستا حجم بسیار قابل توجهی دلار را وارد بازار کرده است.

روند صعودی بیت کوین

در روند صعودی اخیر بیت کوین مشاهده کردیم که قیمت با رسیدن به بالاترین حد با کاهش روبه رو می شود. کاهش قیمت ها ناشی از آغاز اصلاحات در قیمت این ارز نبوده است، بلکه مردم با رسیدن قیمت به بالاترین حد دچار اضطراب می شوند. این استرس آنها را به سمت فروش دارایی سوق می دهد. از سوی دیگر سرمایه گذارهای بیشتری برای خرید بیت کوین از این فرصت استقبال می کنند. این اتفاق هنوز در بازار بیت کوین روی نداده است اما به نظر می رسد که این اتفاق در شرف وقوع است اپلیکیشن کوین بیس به رتبه ۲۵ اپلیکیشن های رایگان اپل رسیده است. این امر نشان دهنده افزایش استقبال از بازار بیت کوین است.

بیت کوین در حالی که تنها ۸ روز از سال جدید را پشت سر گذاشته است، بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است. سرعت روند صعودی سرگیجه آور است. ویترمور می گوید هیچ کس نمی تواند منکر این موضوع شود. او درادامه می افزاید:

«اما گمان می کنم اتفاق که در حال وقوع است این است که ارزی که تا کنون ارزش واقعی او شناخته نشده بوده سرانجام به ارزش واقعی خود نزدیک می شود. بازیکنان بزرگی از راه می رسند و این دارایی را انتخاب می کنند. واقعیت این است که دارایی دیگر برای سرمایه گذاری در میدان دیده نمی شود.»

 اندوخته بیت کوین

میزان موجودی بیت کوین ۲۱ میلیون سکه است. همین امر سبب شده است که این ارز طبعیتی نادر و کمیاب داشته باشد. این دارایی کمتر از ۱۵ سال سن دارد و مردم درست مانند طلا برای این ارز احترام قائل هستند و درآن سرمایه گذاری می کنند. با این وجود هنوز برخی از کارشناسان مانند پیتر شیف (Peter Schiff) همچنان به این ارز بدبین هستند. انها تصور می کنند که این ارز یک حباب است و سرانجام بیت کوین منفجر و بی ارزش می شود.

 آمار و روندی که شاهد آن هستیم، خیال نیست. بیت کوین اکنون دو برابر از بالاترین رکورد خود در سال ۲۰۱۷ گران تر معامله می شود. این روند ادامه خواهد داشت. حال می توانید نسبت به ذخیره محدود و ارزش ذاتیاین ارز بی اعتنا باشید یا با روند صعودی این ارز همراه شوید. تصمیم باشماست. قیمت بیت کوین رادر رمزارز مارکت مشاهده کنید و تصمیم خود را بگیرید. بیت کوین تضمینی برای دارایی های شما خواهد بود. با خرید این ارز دارایی های خود را از تورم و کاهش ارزش ارز های سنتی نجات دهید. سرانجام بیت کوین سیستم مالی را متحول می کند. در آن زمان ترجیح می دهید به کدام گروه تعلق داشته باشید؟ کسانی که بیت کوین را خریداری کرده اند یا کسانی که آن را کلاهبرداری خوانده اند؟

 منبع

https://cointelegraph.com/news/when-is-bitcoin-s-macro-top-industry-player-speculates

Leave A Reply

Your email address will not be published.