رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

فروش بیت کوین موسسات مالی را به سر ذوق آورده است

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

 قیمت بیت کوین و اتریوم در روزهای گذشته تغییراتی را پشت سر گذاشته که بسیار حیرت آور بوده است. تعداد زیادی از موسسات مالی از تابستان وارد بازار بیت کوین شده اند. قیمت بیت کوین نیز در مقابل چشم حاضران از ۲۰ هزار دلار به ۳۴ هزار دلار رسید. این ارز در ادامه با اندکی کاهش قیمت به ۲۷۷۰۰ دلار رسید. این کاهش ناگهانی، نگرانی هایی را در بازار ایجاد کرد. این نگرانی فشار فروش را افزایش داد. فشار فروش بیت کوین موسسات مالی را خوشحال کرده است.  

قیمت بیت کوین در هفته گذشته به بالاترین رکورد خود یعنی ۳۴ هزار دلار رسید. بازار در این سطح با مقاومت تازه ای روبه رو شد. ارزش بازار بیت کوین و رمرارز با ۷۳ درصد از افزایش در مقایسه با سال ۲۰۱۷ اکنون به ۸۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

 اینجاست که کسانی که به دنبال تثبیت سود بوده اند وارد عمل می شوند. کسانی که قراردادهای آتی را در بازار به فروش می رساند، قیمت های بالاتری را پیشنهاد می دهند. در ۲۴ گذشته میزان نقدینگی قراردادهای آتی به ۱.۴ میلیارد دلار رسید. همین امر سبب شد که قیمت این ارز تا ۲۹۵۰۰ دلار کاهش پیدا کند. با این حال کاهش قیمت ها دوام چندانی نداشت.

فروش بیت کوین به نفع موسسات مالی

 سال گذشته بازیکنان قدرتمندی وارد صحنه بیت کوین شدند. آنها حجم زیادی از بیت کوین را خریداری کردند. سرمایه گذاران دراین مدت از بازار رمزارز استقبال کرده اند و از آلت کوین ها نیز در سرمایه گذاری های خود استفاده کرده اند. به همین دلیل شاهد افزایش ۱۳ درصدی اتریوم بوده ایم. این درحالی است که از تسلط بیت کوین بر بازار ۶۹ درصد کم شده است.

به نظر می رسد که موسسات سرمایه گذاری همچنان در انتظار کاهش قیمت و افزایش موجودی در گردش هستند. آنها می خواهند بیت کوین های بیشتری را به دارایی های خود اضافه کنند. بنابراین شنیدن خبر فروش بیت کوین موسسات مالی  را بیش از هر زمان دیگری هیجان زده کرده است.

 شما در کدام بخش بازار هستید؟ آیا به عنوان معامله گر وارد بازار شده اید؟ یا همچنان ناضر هستید. نظارت برای شما سودی در پی نخواهد داشت. در جریان بودن و شناخت به تنهایی برای شما سودی در پی نخواهد داشت. سرمایه گذاری برای شما سودآور خواهد بود. تصمیم بگیرید و با ما در رمزارز مارکت تماس بگیرید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/institutions-are-thrilled-that-you-re-selling-suggests-okcoin-coo

Leave A Reply

Your email address will not be published.