رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

شرکت تی شرت Philly و انتخاب بیت کوین

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

تا کنون ۳۰ درصد از دارایی نقدی این شرکت در بازار بیت کوین سرمایه گذاری شده است. این شرکت ۱ میلیون دلار را در صندوق ذخیره خود نگهداری می کند. این شرکت در زمینه چاپ طرح روی تی شرت فعالیت دارند قصد دارد یک میلیون دلار را در رمزارز سرمایه گذاری کند. انتخاب بیت کوین برای سرمایه گذای اقدام هوشمندانه ای از سوی این شرکت بوده است.

این شرکت تا کنون ۳۰۰ هزار دلار را در بازار بیت کوین  و دیگر رمزارز ها سرمایه گذاری کرده است. این شرکت قصد دارد در ادامه میزان سرمایه گذاری خود در این بازار را به یک میلیون دلار برساند. تا انتهای آوریل شاهد سرمایه گذاری بیشتری از سوی این شرکت خواهیم بود. در بیانیه ای که در تاریخ ۱۲ مارس منتشر شده است، این حرکت به عنوان نشانه دیگری از پذیرش بیت کوین از سوی موسسات و شرکت ها شناخته شده است.

 جزئیات سرمایه گذاری و انتخاب بیت کوین

این شرکت در فیلادلفیا واقع شده است. آنها به تازگی مشارکتی را با تیم بستکتبال NBA این ایالت آغاز کرده اند. با وجود این که بیت کوین فراز و فرود هایی را تجربه کرده است. اما به نظر می رسد که این  دارایی در ماه های اخیر عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته است. این ارز در سال ۲۰۱۷ از ۲۰ هزار دلار عبور کرد. در سال ۲۰۲۰ شاهد ادامه روند صعودی در این ارز بودیم. در ادامه روند صعودی قیمت این ارز به ۵۷ هزار دلار رسید.

بیت کوین، رمزازر ها و تکنولوژی بلاک چین فرصت های تازه ای را برای آینده به وجود آورده اند. اکنون ما ارزی را در اختیار داریم که از پتانسیل کافی برای تغییر اقتصاد جهان برخوردار است. تعدادی از شرکت ها بخشی از دارایی های خود را در بازار بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند، شرکت های بیشتری نیز به این بازار می پیوندند. میکرواستراتژی تا کنون بیش از ۲ میلیارد دلار را در این بازار سرمایه گذاری کرده است. شرکت تسلا به تازگی ۱.۵ میلیارد بیت کوین خریداری کرده است. شرکت های Square  و MassMutual  نیز به تازگی بیت کوین بیشتری را خریداری کرده اند.

شرکت های بسیاری در سال های گذشته بیت کوین را به دارایی های خود افزوده اند. آنها در انتظار آینده روشن این ارز انتخاب بیت کوین را در نظر گرفته اند.

 در آخر

 بیت کوین جایگاه خود را به عنوان یک دارایی ایمن برای آینده به اثبات رسانده است. کسانی که در این بازار فعالیت دارند این ارز را به عنوان اندوخته ای ایمن انتخاب کرده اند. انتخاب بیت کوین به عنوان دارایی امن، از دارایی آنها را در برابر تورم و کاهش ارزش دلار محافظت می کند. با استفاده از این دارایی می توانید خود را برای ادامه مسیر آماده کنید. به یاد داشته باشید که این بازار در ادامه به دستاوردهای  بزرگتری دست پیدا می کند. با افزایش تقاضا و کاهش موجودی ارزش این ارز روز به روز افزایش پیدا می کند. با خرید اندکی بیت کوین، آینده خود را تغییر می دهید. برای خرید دارایی های دیجیتال با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. شما کدام دارایی را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید؟ استدلال شما برای سرمایه گذاری چیست؟

منبع

https://cointelegraph.com/news/philly-t-shirt-company-allocates-1m-of-its-cash-reserves-to-btc-eth

Comments are closed.