رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

«جوزف جیمز» هکر انگلیسی حالا متهم به سرقت ارزهای دیجیتال است

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

«جوزف جیمز» هکر انگلیسی، پیش‌تر به هک حساب توییتر افراد مشهور و همچنین سیاستمداران محکوم شده بود. وی حالا متهم شده است که مبلغ ۷۸۴,۰۰۰ دلار از ارزهای دیجیتال را به سرقت برده است.

«جوزف جیمز» هکر انگلیسی

«جوزف جیمز» هکر انگلیسی

«جوزف جیمز او کانر» انگلیسی، پیش‌تر حساب توییتر افراد مشهور و همچنین سیاستمداران را هک کرده بود. او حالا به سرقت مبلغ ۷۸۴,۰۰۰ بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTC) از طریق جعل یک سیم کارت، متهم شده است. به نقل از خبرگزاری رویترز (Reuters):

«دادستان ایالات متحده در منهتن گفته است که ‘جوزف جیمز او کانر’ ۲۲ ساله و هم‌دستان وی، قربانیان را به کارت‌های ماژول هویت یا همان سیم کارت‌های مشترک، متصل کردند. به همین ترتیب، آن‌ها کنترل شماره تلفن‌های قربانیان را به‌دست آورده و پس از آن، بیت کوین، اتریوم و لایت کوین بسیاری را دزدیده‌اند.

‘او کانر’ که به‌عنوان PlugwalkJoe نیز شناخته می‌شود و هم‌دستان او، به‌اصطلاح مرتکب حملات تعویض سیم کارت شده‌اند. دادستان گفته است که آن‌ها سه مدیر اجرایی از یک شرکت ارز دیجیتال منهتن را هدف خود قرار دادند، ارزهای دیجیتال دو نفر از مشتریان را دزدیده‌اند و پولشویی کرده‌اند.

وکیل «جوزف جیمز» هکر انگلیسی را نتوانستند فورا شناسایی کنند. دادستانان گفته‌اند که این طرح از ماه‌های مارس تا می ۲۰۱۹، در حال اجرا بوده است. ‘او کانر’ پیرو دستگیری ۲۱ جولای به‌علت هک جولای ۲۰۲۰ که ده‌ها حساب توییتری را در معرض خطر قرار داد و ظاهرا ۱۱۸,۰۰۰ دلار بیت کوین را به‌دست آورد، در انتظار استرداد احتمالی از اسپانیا بوده است.»

قربانیان این هکر انگلیسی

جولای سال قبل، «جوزف جیمز» هکر انگلیسی، برای دخالت در هک بزرگ حساب‌های سیاستمداران و افراد مشهور، دستگیر شد. قربانیان این هک اشخاص سرشناسی همچون: «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق ایالات متحده، «جو بایدن» رئیس جمهور حال حاضر، «ایلان ماسک» مدیرعامل تسلا، «بیل گیتس» بنیان‌گذار مایکروسافت، «چانگ پنگ ژائو» مدیرعامل بایننس (Binance)، «جاستین سان» بنیان‌گذار ترون (Tron)، «وارن بوفت» سرمایه‌گذار و رپر مشهور «کانیه وست» بوده‌اند.

«او کانر» به‌نمایندگی از این افراد از دنبال‌کنندگان این اشخاص مشهور خواست که مقدار مشخصی از بیت کوین را به حساب او منتقل کنند و وعده داد که مبلغ بسیار بیشتری از آن را به آن‌ها بازمی‌گرداند. جعل سیم کارت نیز اتفاقی رایج است.

«جوزف جیمز» هکر انگلیسی

پلیس انگلستان در ماه فوریه، هشت نفر را به‌خاطر دزدیدن ۱۰۰ میلیون دلار ارز فیات و دارایی ارز دیجیتال با استفاده از شماره تلفن همراه، دستگیر کرد. به‌علاوه، وزارت دادگستری ایالات متحده نیز سال گذشته یک دانش‌آموز کالیفرنیایی را به چنین جعلی، متهم کرد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/05/former-politician-and-celebrity-twitter-account-hacker-now-accused-of-stealing-784000-worth-of-crypto/

Leave A Reply

Your email address will not be published.