رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Loki چیست و با چه هدفی ساخته شده است؟

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

Loki رتبه ۲۰۰ ام بازار رمزارزها و با ارزش ۰.۵۵۹۷۴۳ دلار آمریکا، توسط شرکت Loki.network. طراحی شده است. Loki یک رمزارز ایمن، غیر قابل ردیابی و خصوصی سازه شده است که بر اساس سیستم CryptoNote، برنامه نویسی شده است. اگرمایل هستید که بیشتر در رابطه با اینکه Loki چیست بدانید، بهتر است ابتدا در رابطه با Monero که شاخه اصلی این رمزارز است، اطلاعاتی کسب کنید. در حال حاظر ۵۲ میلیون سکه از آن در حال گردش است و تعدادی کلی این سکه‌ها اعلام نشده است.

 این کریپتو که از نوع وثیقه گذاری شده است، این قابلیت را به دارنده آن می‌دهد که در هر زمان آن را با با مقدار از پیش تعیین شده ای از دارایی خاصی، تعویض کند. Loki به منظور ساخت یک پروتکل شبکه مبتنی بر حد نصاب بدون نیاز به اعتماد سازی، شبکه‌های معاملات خصوصی مبتنی بر Monero را با پلتفرم‌های خدماتی اقتصادی ترکیب کرده است.

مطالب دیگر را بخوانید

خصوصیات مهم Loki چیست؟

Loki چیست

Loki در واقع یکی از شاخه‌های (Fork) Monero است، که یکی از مطمئن‌ترین و همینطور ناشناس‌ترین رمزارزهای موجود است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین خصوصیات Loki برای استفاده به عنوان یکی از روش‌های پرداختی رایج می‌پردازیم.

  • تمرکز بر روی حذف واسطه در معاملات و مکالمات
  • خصوصی سازی ارسال و دریافت اطلاعات در بالاترین حد ممکن
  • غیرقابل ردیابی بودن فرستنده و گیرنده‌ این کریپتو
  • کد باز (Open Source) بودن این سیستم، که قابلیت تغییرات را تا حد زیادی به کاربران آن می‌دهد.

این رمزارز به هرکسی این امکان را می‌دهد تا بلاکچین را به روشی ناشناس و غیرمتمرکز ارسال کند.

قیمت روز Loki و بهترین صرافی‌های آن:

قیمت روز Loki متغیر است اما در حال حاضر ارزشی در حدود ۰.۵۵۹۷۴۳  دلار آمریکا دارد و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت مبلغی به ارزش ۲۰۲,۱۸۳  دلار است. جایگاه Loki در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در رتبه ۲۰۰ قرار دارد و دارای سقف بازار ۲۹,۴۲۷,۵۴۷   دلار است.

. در حال حاضر صرافی های برتر در Loki عبارتند از: KuCoin، Bittrex ، Binance DEX، TradeOgre و Uniswap (V2)

نتیجه گیری:

Loki چیست

با توجه به تمام نکات گفته شده، باید این نکته را در نظر گرفت که امنیت و خصوصی سازی شبکه‌های ارتباطی همیشه مورد استفاده و توجه بوده‌اند و Loki اولین نسل از رمزارزهای اطلاعاتی خصوصی (SNApps) بوده است. هرچند با توجه به ساختار کلی بلاکچین‌ها این امر شاید به نظر غیر ضروری بیاید. اینکه Loki بتواند مسیری جدید برای خود و مخاطبینش باز کند امری است که تنها با گذر زمان مشخص می‌شود. هرچند این اولین کریپتو نیست که با چنین اهدافی ساخته شده است، اما قطعا قوی‌ترین آن‌ها از نظر امنیت و ناشناس بودن آن است. هرچند قطعیتی برای پاسخ به این سوال که آینده Loki چیست، وجود ندارد و تنها زمان مشخص کننده‌ی آن است.

بیشتر بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.