رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

توکن فن کریپتو در بسته خوش‌آمدگویی «لیونل مسی»

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

توکن فن کریپتو موضوعی است که دانستن آن در زمینه ارزهای دیجیتال به شما کمک‌های بسیاری می‌کند. این توکن‌ها همانطور که از نام آنها پیداست، بیشتر توکن‌های هواداری هستند که اکثر تیم‌ها نیز از آنها برخوردارند. حالا «لیونل مسی» اسطوره فوتبال نیز در پی ملحق شدن به تیم پاری سن ژرمن، تعدادی از این توکن‌ها را در بسته خوش‌آمدگویی خود دریافت خواهد کرد. با ما همراه باشید تا امروز این توکن‌ها را با هم بررسی کنیم.

توکن فن کریپتو

اسطوره فوتبال، «لیونل مسی» به باشگاه فوتبال جدید پاری سن ژرمن منتقل شد. این بازیکن به‌عنوان بخشی از قرارداد انتقال به این باشگاه جدید، چند توکن ارز دیجیتال نیز دریافت خواهد کرد.

به گفته رویترز (Reuters)، اسطوره فوتبال «لیونل مسی» ممکن است چندین توکن فن نیز از باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن دریافت کند. این توکن‌ها بخشی از بسته انتقال این بازیکن از بارسلونا به این باشگاه جدید هستند.

منبع خبری نزدیکی به این رویداد گفت که انتقال ستاره فوتبال آرژانتین «لیونل مسی» به باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن شامل دستمزدی به‌شکل توکن‌های فن ارز دیجیتال نیز می‌شود. این منبع اشاره کرد که اقدام مذکور برای گرفتن تاییدیه یک فرد مشهور دیگر برای اموال دیجیتالی جدیدی است.

«مسی» ستاره فوتبال ۳۴ ساله، تیم بارسلونای اسپانیا را ترک کرد و در روز سه شنبه قراردادی دو ساله با تیم پاری سن ژرمن (PSG) امضا کرد. این قرارداد همچنین شامل گزینه‌ای انتخابی برای سال سوم نیز بود.

پاری سن ژرمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعدادی توکن فن کریپتو نیز در «پکیج خوش‌آمدگویی» و دستمزد قرارداد وی وجود دارد. این باشگاه اعلام کرد که این توکن‌های فن از سایت Socios.com بوده‌اند. این سایت ارائه دهنده توکن فن این باشگاه به‌شمار می‌رود.

جزئیات دقیق این قرارداد افشا نشده است اما این باشگاه اعلام کرد که «مسی»، تعداد زیادی از این توکن‌ها را دریافت کرده است.

توکن فن پاری سن ژرمن، توسط این باشگاه و برای طرفداران آن راه‌اندازی شده است. دلیل اصلی این راه‌اندازی آن بود که طرفداران این باشگاه بتوانند با این توکن‌ها رای دهند و بدین‌ترتیب در زندگی باشگاه فوتبال مورد علاقه خود، شریک باشند.

توکن‌های PSG به طرفداران این باشگاه، امکان دسترسی به امتیازات بسیاری را می‌دهد. امتیازاتی همچون: انتخاب یک پیام انگیزشی برروی دیوار اتاق رختکن پیش از بازی و همچنین رای دادن برای تصمیمات اساسی باشگاه، تصمیماتی همچون اهداف فصل و یا جوایز برندگان آخر فصل باشگاه. به علاوه، دارندگان این توکن می‌توانند تماس تصویری شخصی و خاص خود را از بازیکنان تیم دریافت کنند. این توکن‌ها حتی می‌توانند با مزایای هیجان‌انگیز بسیار دیگری نیز همراه باشند که در هفته‌ها و ماه‌های آینده برنامه‌ریزی می‌شود.

توکن فن کریپتو

جمع بندی

توکن فن کریپتو موضوع مهمی است که دانستن اطلاعات آن در این زمینه به شما کمک‌های زیادی می‌کند. این توکن، نوعی توکن هواداری است که از سمت باشگاه‌های فوتبال به طرفداران آن ارائه می‌شود. این توکن‌ها به طرفداران تیم، امکان دسترسی به امکانات بسیاری همچون مشارکت در تصمیم‌گیری‌های مربوط به تیم را ارائه می‌دهد. حالا اسطوره فوتبال، «لیونل مسی» در پی انتقال به تیم پاری سن ژرمن، تعداد زیادی از این توکن‌ها را دریافت نموده است. ما امروز این خبر را به‌طور کامل خدمت شما بررسی کردیم.

Leave A Reply

Your email address will not be published.