رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

پروتکل دیجیتال متاویزا و امکانات باورنکردنی آن

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

پروتکل دیجیتال متاویزا از پروتکل‌های پرکاربرد است. متاویزا سیستم اعتباری درون زنجیره‌ای را بهبود می‌بخشد. این پروتکل هویت غیرمتمرکز را با DAO و گیم فای ادغام می‌کند. تمام کارهای گفته‌شده را نیز می‌توان به‌عنوان پشتیبانی برای بهبود بخشیدن مدیریت و خدمات دیگر پروژه‌ها همچون پروژه YGG به کار گرفت.

پروتکل دیجیتال متاویزا

پروتکل دیجیتال متاویزا

متاویزا (MetaVisa) یک پروتکل میان‌افزار لایه ۳ است که به کاربران کمک می‌کند تا سوابق اعتباری و هویتی درون زنجیره‌ای قابل اعتمادی را ساخته و نمایش دهند. این پروتکل کار گفته‌شده را از طریق تجزیه و تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای انجام می‌دهد و کار را برای دیفای، NFT، گیم فای (GameFi)، DAO و غیره آسان‌تر می‌کند. متاویزا همچنین تلاش‌های خود را وقف کمک به دیگر پروژه‌های متاورس نیز می‌کند تا سیستم هویتی را در درون آن اپلیکیشن‌ها همچون Yield Guild Games (YGG) ادغام نمایند.

YGG نیز سازمان خودگردان غیرمتمرکزی (DAO) برای سرمایه‌گذاری در توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) است که در بازی‌های بلاک چینی و جهان‌های مجازی مورداستفاده قرار می‌گیرند. از آن‌ها همچنین در بازی‌های کسب درآمد هم استفاده می‌شود و می‌توانند بازیکنان را گرد هم آورند تا از طریق اقتصادهای بلاک چینی، به‌راحتی درآمدزایی کنند.

پروتکل دیجیتال متاویزا اقدامات درون زنجیره‌ای آدرس کاربران YGG را بر مبنای داده‌های درون زنجیره‌ای ثبت می‌کند. از این آدرس برای ساخت پروفایل اعضای صنف YGG استفاده می‌شود. همین امر به YGG کمک می‌کند تا کاربران خود را به شیوه بهتری هدف‌گیری کند. به‌علاوه این امر موجب می‌شود که YGG بتواند بازده اعضای خود را بهبود بخشد و مدیریت بسیار بهتری داشته باشد.

متاویزا ظرفیت بازده کاربران را بر اساس مدت‌های نگهداری لوازم جانبی هر آدرس تعیین می‌کند. به‌عنوان مثال برای کسانی که در مدت‌های زمانی کوتاه در حال تبدیل شدن به بازیکنان ستاره در این بازی هستند ظرفیت بازده قوی‌تری را معین می‌کند.

نحوه کمک متاویزا به بازی‌های کسب درآمدی همچون YGG

 به همین ترتیب که پیش‌تر توضیح دادیم ستاره‌هایی با ارزش بازده قوی را می‌توان بر اساس نرخ بازده توکن تعیین کرد. می‌توان بر اساس همین داده به‌همراه مدل متاویزا سیستم امتیازدهی علمی بسیار خوبی را ارائه داد. چنین سیستمی می‌تواند تا حد زیادی به YGG کمک کند که اعضای خود را بهتر مدیریت کرده و ساختار بازگشت سرمایه بهتری را بسازد.

YGG نیز هدف دارد تا بزرگ‌ترین جامعه اقتصادی ارز دیجیتال را بسازد. YGG با کمک سیستم اعتباری و هویتی غیرمتمرکز پروتکل دیجیتال متاویزا از پشتیبانی لازم برای بهبود بخشیدن به دارایی‌های جامعه با حداکثر کاربرد بهره‌مند است و می‌تواند سودها را میان دارندگان توکن پخش کند. شرکت‌کنندگان این سازمان خودگردان غیرمتمرکز صاحب و مدیر کل اکوسیستم هستند.

YGG خود را وقف سرمایه‌گذاری و مدیریت NFTها در متاورس کرده است. بخشی از آن به ‌علت توانایی آن‌ها برای عمل به‌عنوان مبنای حقوق دارایی دیجیتال بود. متاویزا باور دارد که سناریوی کاربرد NFT آن خواهد بود که جریان‌های نقدی را برای دارایی‌های گیم فای تولید کند که کاربرد واقعی و توانایی کسب درآمد داشته باشد.

پروتکل دیجیتال متاویزا

مالکیت دارایی‌های دیجیتالی

مالکیت دارایی‌های دیجیتالی در دنیای مجازی مثال قدرتمندی بوده که شروع به معنا کردن دوباره «کار» و دسترسی دموکراتیک به «مشاغل» با درآمد بالا در جهان‌های مجازی کرده است. این مشاغل نیز همچون بازی‌ها روز به روز در حال بیشتر و بیشتر شدن هستند. در جهانی که سرمایه آزادانه آن سوی مرزها در جریان است اما کار نه، پس سرمایه توانایی سوددهی بهتری دارد.

با وجود این پاداش‌های کار در جهان‌های مجازی بیشتر است. در چنین جهان‌هایی «مشاغل» موبایل هستند و موانع ورود نیز بسیار کمتر دیده می‌شوند. این همان انقلاب بازی برای کسب درآمد است. در این مورد بهبود هویت درون زنجیره‌ای با مدل یا استانداردی برای رتبه‌بندی کاربران در DAO می‌تواند کار بهتری را برای اعضای DAO انجام دهد. بدین ترتیب منبع نرخ بازده علمی بسیار خوبی بر اساس تجزیه و تحلیل داده درون زنجیره‌ای داریم که مدیریت این سیستم‌ها را بهبود می‌بخشد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/30/metavisa-optimizes-the-on-chain-credit-system-and-integrates-decentralized-identity-into-dao-and-gamefi-as-a-support-to-improve-the-management-and-service-for-other-projects-like-ygg/

Leave A Reply

Your email address will not be published.