رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

«ریکاردو سالیناس پلیئگو» از بیت کوین و ارزهای فیات می‌گوید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

«ریکاردو سالیناس پلیئگو»، مدیرعامل شرکت خرده‌فروشی و بانکداری مکزیکی می‌گوید: «از شر ارزهای فیات خلاص شوید. این ارزها، کاغذهای جعلی و پول‌های ساختگی هستند. در عوض در ارز دیجیتال بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید.»

چرا که بیت کوین هر روز کاربردی تر میشود.

«ریکاردو سالیناس پلیئگو»

«ریکاردو سالیناس پلیئگو»

قبل از شروع این مطلب حتما مطالعه بیت کوین چیست که همه چیز در مورد بیت کوین را بسیار ساده و کاربردی توضیح داده ایم را پیشنهاد میکنم.

اینکه اصلا چرا بیت کوین ، بیت کوین از کجا میآید ، هدف بیت کوین چیست و رازهای بیت کوین

گوشه از مطالب این مقاله است

«ریکاردو سالیناس»، سومین مرد ثروتمند جهان در مکزیک است. وی اخیرا پیامی کریسمسی را در توئیتر خود به اشتراک گذاشت و به افراد اصرار کرد که ارز دیجیتال بیت کوین را بخرند و نگهدارند. این میلیاردر توصیه می‌کند که مردم از شر ارزهای فیات خلاص شوند و در عوض در ارز دیجیتال بیت کوین، سرمایه‌گذاری کنند.

«سالیناس» نیز یک میلیاردر دیگر بوده که طرفدار رها کردن ارز ملی است و پیشنهاد می‌دهد که از ارز دیجیتال بیت کوین استفاده کنیم. این میلیاردر در نوامبر سال ۲۰۲۰، بخشی از ثروت خود را به ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) تبدیل کرد. «گروپو الکترا» (Grupo Elektra)، تجارت وی، شرکت خرده‌فروشی و بانکداری مکزیکی است. این شرکت نیز پشتیبانی خود را از شبکه لایتنینگ (Lightning) بیت کوین، اعلام کرد. این میلیاردر ادعا کرد که این ویژگی جدید پرداختی همچنین در فروشگاه‌های خرده‌فروشی الکترای وی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

از شر ارزهای فیات خلاص شوید و در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید

این چیز جدیدی نیست که «ریکاردو سالیناس پلیئگو»، میلیاردر مکزیکی، بانک‌های مرکزی را مورد انتقاد خود قرار می‌دهد و توصیه می‌کند که ارز دیجیتال بیت کوین را بخرید. «سالیناس» پیش‌تر و در نوامبر سال ۲۰۲۰ نیز بخشی از ثروت خود را در ارز دیجیتال بیت کوین قرار داد و پس از یک ماه ادعا کرد که این بهترین سرمایه‌گذاری بوده که تا به حال انجام داده است.

«ریکاردو سالیناس پلیئگو»

این میلیاردر که صاحب گروپو الکترا و دو شبکه تلویزیونی است، پیامی را برای ۹۶۰ هزار دنبال‌کننده خود در همین کریسمس منتشر کرد. وی گفت:

«از شر ارزهای فیاتی مثل دلار، یورو، ین، پزو و… خلاص شوید. همه آن‌ها یک‌جور هستند، کاغذ و پول جعلی. بانک‌های مرکزی نیز حالا بیش از همیشه در حال تولید تعداد بیشتری از آن‌ها هستند. در ارز دیجیتال بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید.»

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/29/mexican-banking-and-retail-corporation-ceo-get-rid-of-fiat-currencies-its-fake-paper-fake-money-invest-in-bitcoin/

Leave A Reply

Your email address will not be published.