رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

درباره‌ی استخراج مونرو بیشتر بدانیم + تمامی جزییات ضروری

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

در این مقاله به بررسی و نحوه استخراج مونرو (XMR) که یکی از رمزارزهای کمتر شناخته شده است، می‌پردازیم. سیستم ماینینگ XMR با اغلب رمزارزهای دیگر متفاوت است، زیرا که تمرکز بیشتر آن بر روی تقسیم قدرت در تمام اعضای شبکه است. الگوریتمی با قابلیت نگهداری تراکنش‌های بسیار قدیمی دارد و تمام تمرکز آن بر برابری تمام کاربران این پلتفرم و رمزارز است.

تیم مونرو قصد دارد که بطور کلی با تمام سیستم‌های بر پایه‌ی ASIC که سخت‌افزارهای مخصوص ماینینگ هستند رقابت کند. در حال حاظر به طور میانگین در هر دو دقیقه  یک بلاک مونرو ماین می‌شود.

بهترین روش‌های خرید یا استخراج مونرو

استخراج مونرو

مونرو با اینکه بین رمزارزها، در رتبه بالایی قرار ندارد، اما تقریبا از طریق تمام درگاه های خرید و فروش رمزارزها قابل معامله است. خبر خوب برای ماینرها یا حتی تازه واردان این عرصه این است که با توجه به این مطلب که مونرو سیستم‌های حرفه‌ای ماینینگ را از بلاکچین خود حذف کرده است، هزینه‌ی ابتدایی آن به مراتب پایین‌تر از دیگر رمزارزها است. از این رو شاید گزینه مناسبی برای شروع ورود به دنیای ماینینگ کریپتوها باشد.

بیشتر بخوانید

روش‌های اصلی استخراج مونرو

  1. اولین روش آن استخراج مستقیم از طریق سیستم‌های GPU است. در این روش تنها شما مسئول و مالک نگهداری از سیستم، پرداخت هزینه‌ها و سکه‌های بدست آمده هستید.
  2. متصل شدن به یک ماینینگ پول: این روش که در واقع به معنی سری کردن تعداد زیادی سیستم در سراسر دنیاست، نیاز به هزینه‌ی ورودی دارد اما در قبال آن، پاداش دریافتی شما نیز بیشتر خواهد بود.
  3. اجاره سیستم‌های حرفه‌ای: در این روش همانطور که از اسم آن پیداست شما هزینه‌ای ماهیانه به دارنده دستگاه مورد نظر می‌پردازید و در مدت زمان تعیین شده از آن استفاده می‌کنید. این روش یکی از محبوب‌ترین روش‌ها در بین ماینرهای تمام رمزارزها محسوب می‌شود.

چنانچه قصد دارید مستقیما به استخراج مونرو بپردازید، صرف نظر از سیستم‌های موجود در بازار، نرم‌افزارهای این عرصه را نیز باید بشناسید. برخی از معروف‌ترین و پرکاربردترین آنها می‌توان به XMR Stak (برای کاردهای گرافیکی NVidia  و AMD) و MinerGate (امنیت و کارکرد بالا و قابل استفاده برای تمامی کارت‌های گرافیکی) اشاره کرد.

نتیجه گیری:

استخراج مونرو

اگر که شما قصد ورود به دنیای استخراج مونرو یا رمزارزهای دیگر را دارید، شروع کردن با هزینه پایین و به صورت گروهی شاید بهترین و ایمن‌ترین گزینه باشد. هرچند به روز ماندن در این زمینه قطعا همیشه بخشی از مهمترین عوامل سرمایه گذاری موفق خواهد بود.

مطالب دیگر را بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.