رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

این هفته رمزارزهای اصلی بازار را زیر نظر بگیرید

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

قیمت بیت کوین روی ۳۳ هزار دلار ثابت مانده است. این در حالی است که دیگر رمزارزهای اصلی بازار مسیر صعودی را پیش گرفته اند.

با توجه به مبادله بیت کوین در حاشیه قیمت ها معامله گران حرکات موسسات سرمایه گذاری را زیر نظر گرفته اند. آنها می خواهند که بدانند که آیا اصلاح قیمت ها در بیت کوین به پایان رسیده است یا این روند ادامه دارد. موسسات سرمایه گذاری به خوبی مسیر پیش رو را روشن می کنند.

شرکت MicroStrategy به تازگی ۳۱۴ بیت کوین را به قیمت ۳۱۸۰۸ دلار خریداری کرده است. اما اگر خریدارهای بیشتری پا به صحنه نگذارند این اقدام برای ادامه روند صعودی کارگر نخواهد بود. در تحلیل هایی که به تازگی انجام شده مشخص شده است که قیمت بیت کوین از ماه مارس ۲۰۲۰ و در ساعاتی که مبادلات موسسات سرمایه گذار در آمریکا ثبت می شده است به روند صعودی ادامه داده است. اما به نظر می رسد که اکنون از قدرت این آمار کاسته شده است.

درست است که بهتری حرکت ها و تصمیم گیری های موسسات سرمایه گذار را زیر نظر داشته باشیم، اما باید بدانید که اتفاقاتی که در بخش سرمایه گذاری های خرد روی می دهد نیز به شدت روی روند بازار تاثیر گذار است. در ماه های گذشته حجم معاملاتی که در این بخش از بازار انجام می شود، به شدت افزایش پیدا کرده است. این امر نشان می دهد که سرمایه گذارهای خرد در حال حاضر روی رمزارزهای اصلی بازار متمرکز شده اند. در ادامه می خواهیم به بررسی برترین رمزارزهای بازار بپردازید. به این ترتیب با ادامه روند آنها برای چند روز آِینده بیشتر آشنا می شویم.

جفت ارز بیت کوین و دلار

بیت کوین از میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا کرده است. در حال حاضر این ارزبه عنوان یکی از برترین رمزارزهای اصلی بازار با مقاومت بسیار زیادی در سطح ۳۳۷۷۵ دلار مواجه است. ناتوانی در ادامه مسیر صعودی نشانه خوبی نیست. این امر نشان م یدهد که احتمال تغییر احساسات موجود در بازار وجود دارد. ممکن است سرمایه گذارها به جای خرید بیشتر به فروش بیشتر روی بیاورند.

 جفت ارز دلار و بیت کوین
جفت ارز دلار و بیت کوین

میانگین متحرک ۲۰ روزه به تدریج رو به کاهش است. شاخص قدرت نسبی نیز به زیر ۵۰ رسیده است. این امر نشان می دهد که خرس ها با تمام قوا وارد بازار شده اند و قصد دارند که قیمت را کاهش دهند. این امر را به یاد داشته باشید که اگر عدم قطعیت میان گاوها و خرس ها سرانجام به ادامه روند نزولی ختم شود،  خرس ها قیمت این ارز را به کمتر از میانگین ۵۰ روزه می رساند. این نکته را به یاد داشته باشید که اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این امر می تواند منجر به اصلاح هرچه بیشتر قیمت رمزارزهای اصلی بازار  و کاهش آن تا سطح ۵۰ درصدی دنیاله فیبوناچی شود. در ادامه قیمت تا دنباله ۶۱.۸ درصدی نیز سقوط و به ۲۲۱۰۶.۷۳ دلار می رسد.

 تغییر عقیده گاوها

از سوی دیگر اگر گاوها به قیمت اعتماد کنند این ارز می تواند به روند صعودی ادامه دهد. هرچند در این راه با مقاومت هایی نیز روبه رو می شود. اگر قیمت از این سطح کاهش پیدا کند به معنای حضور خرس هاست. در این صورت خرس ها به فروش بیشتر ادامه می دهند. این امر را به یاد داشته باشید که اگر روند صعودی ادامه پیدا کند، اصلاح قیمت ها نیز به پایان می رسد. در این صورت دیگر خبری از کاهش قیمت ها در میان نخواهد بود.

در این صورت بیت کوین به سمت قیمت ۵۰ هزار دلاری پیش می رود. به یاد داشته باشید که منفی شدن شاخص قدرت نسبی  و میانگین متحرک به معنای حضور خرس ها در بازار است. این نکته را به یاد داشته باشید که حرکت های قیمت نشان دهنده ایجاد مثلث نزولی است. این مثلث روی ۳۰۴۵۰ دلار بسته شده است. این الگوی قیمت نهایی را روی ۱۸۹۴۰۳۷ دلار برآورد کرده است.

از سوی دیگر ارگ گاوها بتوانند قیمت را از میانگین متحرک افزایش بدهند ،این جفت ارز به روند صعودی ادامه می دهد. این سطح برای بیت کوین بسیار حیاتی است و باید در انتظار مقاومت بسیار زیادی در این سطح باشیم. افزایش از این سطح به معنای پایان روند خرسی است. اگر این اتفاق روی دهد، خرس ها ناکام بر جای می مانند و بیت کوین با قدرت هرچه تمام تر برای ثبت رکورد های تازه ای به مسیر خود ادامه می دهد.

 جفت ارز دلار و اتریوم

قیمت اتریوم از ۱۳۰۰ دلار افزایش پیدا کرده است. اکنون این ارز توانسته است با مقاومت های موجود مبارزه کند. گاوها در تلاش برای بازیابی روند صعودی هستند. میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی برای این ارز روی ۶۱ است. این امر نشان می دهد که گاوها کنترل این بازار را در به دست گرفته اند.

جفت ارز اتریوم و دلار
جفت ارز اتریوم و دلار

اگر قیمت از ۱۳۰۰ دلار افزایش پیدا کنید این جفت ارز برای ثبت ۱۴۳۸ دلار آماده می شود. افزایش قیمت این ارز و عبور از سطح مقاومت قیمت ۱۶۷۵ دلار را برای این ارز به همراه خواهد داشت.

از سوی دیگر اگر این ارز موفق به عبور از سطح مقاومت نشود، این جفت به قیمت ۱۱۶۶ دلار کاهش پیدا می کند. به دست آوردن سطح حمایت ادامه روند صعودی را تضمین می کند.

با این حال اندکی کاهش در قیمت ها به معنای تغییر مسیر روند اتریوم است. در این صورت سطح بعدی برای این ارز قیمت ۸۸۲ دلار خواهد بود.

در حال حاضر گاوها با تمام قوا در تلاش هستند که از قیمت ۱۳۵۰ دلاری این ارز دفاع کنند. اگر قیمت این ارز به عنوانی یک از رمزارزهای اصلی بازار از سطح فعلی کاهش پیدا کند، احتمال پیدا کردن میانگین متحرک قیمت ها در ادامه مسیر وجود دارد. این نکته را به یاد داشته باشید که این امر بدان معناست که گاوها در حال خرید اتریوم بیشتری هستند. این امر می تواند منجر به افزایش قیمت این ارز شود.

از سوی دیگر  اگر خرس ها بتوانند قیمت این ارز را از میانگین متحرک پایین تر بیاورند، این جفت ارز از ادامه روند صعودی پا پس می کشند. کاهش قیمت از این سطح نیز می تواند به معنای تغییر احساسات موجد در بازار و اصلاح هرچه بیشتر قیمت ها باشد.

جفت ارز دات و دلار آمریکا

دات در حال حاضر در دامنه ۳۸.۲ درصدی فیبوناچی به قیمت ۱۷.۷۲۵۹ و قیمت ۱۹.۴۰ دلاری در نوسان است. ثبات قیمت ها در نزدیکی بالاترین سطح نشانه مثبتی از معاملاتی است که به دنبال دستیابی به سود بیشتر نیستند.

جفت ارز دات و دلار آمریکا
جفت ارز دات و دلار آمریکا

خرس ها در حال دفاع از سطح مقاومت این ارز روی ۱۹.۴۰ است. این امر می تواند به برجای ماندن قیمت برای چند روز کمک کند. با این حال افزایش میانگین ۲۰ روزه قیمت ها از ۱۴.۱۱ دلار و شاخص قدرت نسبی در نزدیک بازه خرید به قیمتی بیش از قیمت واقعی سبب شده استکه این ارز در کنترل گاوها باشد. اگرگاوها بتوانند قیمت را از ۱۹.۴۰ دلار افزایش دهند ادامه روند صعودی امکان پذیر خواهد بود. اولین هدف برای ادامه مسیر قیمت ۲۴ دلار و در ادامه قیمت ۳۰ دلار است.

این امر نشانه مثبتی از ادامه جفت ارز است. کاهش قیمت ها از میانگین متحرک ۲۰ روزه می تواند به معنای احتمال کاهش هرچه بیشتر قیمت ها باشد. در ادامه قیمت این ارز می تواند به دنباله ۶۱.۸ درصدی فیبوناچی سقوط کند. در این صورت قیمت این ارز به ۱۱.۸۳۸۳ دلار می رسد.

این جفت ارز از سطح مقاومت کاهش پیدا کرده است، این امر نشان می دهد که خرس ها تمایل چندانی به ادامه مبارزه ندارند. ثابت شدن میانگین قیمت ۲۰ روزه و نزدیک شدن شاخص قدرت نسبی به میانه نمودار نشان می دهد که میزان عرضه و تقاضا برای این ارز به تعادل رسیده است.

خرس های درنده

اگر خرس ها قیمت را از میانگین ۵۰ روزه پایین تر بیاورند، احتمال کاهش قیمت تا ۱۶ هزار دلار نیز وجود دارد. در ادامه احتمال رسیدن قیمت به ۱۴.۷۲۵۹ دلار نیز وجود دارد. به یاد داشته باشید که این احتمال وجود دارد که خرس ها برای پایین آوردن قیمت ها تلاش کنند. دراین صورت قیمت در یک بازه مشخص بر جای می ماند. اگر گاوها به خرید این ارز با کاهش قیمت ها ادامه دهند باید در انتظار ادامه روند صعودی باشیم. در این صورت هدف بعدی برای این ارز قیمت ۱۹.۴۰ دلار خواهد بود. در هر صورت قیمت میان ۱۴.۷۲ و ۱۹.۴۰ دلار در نوسان است.

 جفت ارز AAVE و دلار

AAVE در یک روند صعودی قدرتمند قرار دارد. این ارز در روزهای گذشته در تلاش برای رسیدن به بالاترین رکورد خود بوده است. این امر نشان می دهد که معامله گران با خرید این ارز با افزایش قیمت ادامه می دهند. در روند صعودی میانگین متحرک بیست روزه روبه افزایش است و این همان چیزی است که در تاریخ ۲۱ ژانویه مشاهده شده است.

 جفت ارز AAVE و دلار
جفت ارز AAVE و دلار

اکنون یک سر نمودار قیمت ۲۶۳.۲۳ دلار را نشان می دهد. در ادامه این ارز به قیمت ۲۹۴.۲۲۹ دلار می رسد. نمودار شمعی این ارز در هفته جاری نشان می دهد که خرس ها در تلاش برای به دست آوردن سطح مقاومت ۲۵۰ دلار هستند.

اگر آنها بتوانند قیمت را از سطح فعلی پایین تر بیاورند، اولین سطح حمایت برای این ارز ۲۰۰ و در ادامه ۱۶۶  دلار خواهد بود. میانگین متحرک افزایشی و افزایش شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که گاوها سکان دار بازار هستند.

اولین نشانه ضعف در این بازار قیمت را کاهش می دهند. دراین حالت میزان عرضه از تقاضا پیشی می گیرد. این می تواند به معنای تغییر روند بازار باشد.

نمودار چهارساعته
نمودار چهارساعته

نمودار چهارساعته نشان می دهد که قیمت در کانال نزولی در حال معامله است. اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند، احتمال ادامه روند کاهشی از سطح حمایت نیز وجود دارد. در این صورت احتمال استقبال خریداران از این بازار نیز وجود خواهد داشت.

کاهش قیمت از این کارال و کم شدن قیمت از میانگین متحرک قیمت ها استقابل خریداران را به همراه خواهد داشت. در این شرایط خریداران بیشتری برای خرید به بازار مراجعه می کنند. اما کاهش قیمت از میانگین متحرک قیمت ها به معنای ادامه اصلاحات در این رمزارز به عنوان یکی از رمزارزهای اصلی بازار خواهد بود.

جفت ارز SNX و دلار

SNX در تاریخ ۲۱ ژانویه با کاهش شدیدی روبه رو بوده است. این ارز به سرعت روند بهبودی را دنبال کرده است. در حال حاضر این ارز در تلاش برای بازیابی روند صعودی است. خرید بیش از اندازه در دنباله ۵۰ درصدی منجر به کاهش قیمت از ۱۰.۷۴۴ دلار شده است. این امر نشان می دهد که قیمت از دنباله ۵۰ درصدی فیبوناچی کاهش پیدا کرده است.

جفت ارز SNX و دلار
جفت ارز SNX و دلار

میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی از متوسط بالاتری رفته اند، این امر نشان می دهدکه این ارز برای ادامه مسیر با مقاومت بسیاری روبه رو خواهد بود. اگر گاوها بتوانند قیمت را از ۱۷۱۵۰ دلار بالاتر ببرند، روند صعودی ادامه خواهد داشت.

در این صورت هدف بعدی برای این ارز ۲۰ دلار خواهد بود. در ادامه قیمت ۲۴.۰۸۳ دلار نیز در انتظار این ارز خواهد بود. با این حال اگر قیمت از ۱۷.۱۵۰ دلار کاهش پیدا کند، جفت ارز SNX  و دلار نیز به روند نزولی ادامه می دهد. در این صورت میانگین متحرک ۲۰ روزه به عنوان سطح مقاومت قدرتمند به عملکرد خود ادامه می دهد.

جفت ارز SNX و دلار
جفت ارز SNX و دلار

نمودار جهار ساعته این ارز نشان می دهد که خرس ها در تلاش برای دفاع از سطح مقاومت ۱۷ دلار هستند. اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند قیمت به سقوط ادامه می دهد. در ادامه ثبات این ارز روی ۱۴  و ۱۷ دلار نشانه مثبتی از ادامه روند صعودی خواهد بود.

از سوی دیگر نباید این نکته را فراموش کنید که کاهش قیمت از ۱۴ دلار اصلاح قیمت را در پی دارد. در این صورت قیمت تا ۱۱.۲۶۳ کاهش پیدا می کند. این حرکت نشان دهنده ضعف گاوهای بازار است. کاهش قیمت از ۱۱.۲۶۲ احتمال کاهش قیمت را تا ۷.۸۸۰ در پی خواهد داشت.

 در آخر

خرید و فروش بیت کوین می تواند فواید بسیاری را برای شما به دنبال خواهد داشت. برای خرید بیت کوین با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. خرید بیت کوین اینده شما را به خوبی تضمین می کند. برای خرید بیت کوین اطلاعات خود را افزایش دهید. بیت کوین را برای آینده خریداری کنید. این امر می تواند دارایی شما را از خطرات احتمالی نجات دهد. از تورم فرار کنید و ارزش دارایی خود را افزایش دهید. بیت کوین یا هر یک از رمزارزهای اصلی بازار را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید و پیش به سوی آینده گام بردارید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/top-5-cryptocurrencies-to-watch-this-week-btc-eth-dot-aave-snx

 

Comments are closed.