رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

mStable USD چیست ؟ اهداف و خصوصیات آن

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

 (MUSD) 312 امین رمزارز در بازار جهانی است که در حال حاظر با قیمت ۰.۹۹۹۵۲۲  دلار آمریکا و به تعداد ۲۸ میلیون سکه در حال گردش است درحالی تعداد کلی موجود برای این رمزارز هنوز مشخص نشده است. همچنین لازم به ذکر است که این رمزارز بر پایه اتریوم بنا شده است. در ادامه به پاسخ این سوال که تفاوت و توانایی‌های mStable USD چیست، می‌پردازیم.

آینده پیش رو و اهداف mStable USD چیست؟

mStable USD چیست

هدف اصلی این پروژه، ایجاد رمز ارزی برای درآمد زایی و همچنین ترکیب درآمد وام با کارمزد معاملات، برای تولید دارایی با بازدهی بالاتر است. در حال حاضر فعال‌ترین پلتفرم در زمینه‌ تراکنش MUSD، Balancer است. mStable USD در حال تمرکز بر روی ۳ مشکل اساسی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  1. تقسیم قابل توجه دارایی‌های مشابه در سرمایه‌گذاری: برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف و کاهش نرخ ریسک، این پروژه‌ها، معمولا دارایی‌ها واریز شده را در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند که این امر، اگرچه ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش می‌دهد، اما عامل محدود کننده‌ای نیز از نظر گزینه‌های سرمایه‌گذاری و همچنین کاهش سود است.
  2. عدم محافظت از سرمایه در برابر کاهش قطعی ارزش پروژه: بنا به دلایل متعددی ریسک‌های پیش‌بینی نشده زیادی ممکن است در هنگام سرمایه گذاری اتفاق بیوفتند. در حالی که در ارزهای فیات این امر به صورت شرایط خاص بیمه قابل جبران است، اما متاسفانه در حال حاضر چنین گزینه‎‌ای برای رمزها وجود ندارد.

به دلیل سیستم یکپارچه رمزارزها، و قوانین خاصی بانک‌ها، با اینکه تقاضای روز افزونی در این زمینه وجود دارد امکان خرید و فروش اوراق بهادار و قرضه از طریق رمزارزها وجود ندارد.

قیمت روز mStable USD و جایگاه آن در بازار جهانی:

قیمت روز mStable USD هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۰.۹۹۹۵۲۲  دلار امریکا است. حجم معاملات mStable USD در هر ۲۴ ساعت حدود ۵۴۳,۷۶۹  دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۳۱۲ قرار دارد.

مطالب دیگر را بخوانید

نتیجه گیری:

mStable USD چیست

بطور کلی mStable USD، با اینکه یکی از رمزارزهای نو پاست، اما مسائلی که سعی در حل آن دارد، بسیار پیشرفته و اساسی است. این امر در صورتی که هزینه‌ هنگفتی متحمل شود و به راه حلی نرسد، می‌تواند باعث نابودی پروژه شود. همچنین در صورتی که موفق به یافتن راه نجاتی از این مسائل شود، ارزش خود را چندین برابر کند. در نهایت با توجه به نکات ذکر شده سرمایه گذاری بر روی این رمزارز یک سرمایه گذاری پر مخاطره و با سود بالاست.

بیشتر بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.