رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Nectar چیست؟ همه چیزهایی که باید در این باره بدانید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

این رمزارز که در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار به بازار معرفی شد، توسط شرکت بیت فینکس (Bitfinex) طراحی شده است و هدف اصلی آن پاداش دهی به ارزش سازان بازار (Market Maker) برای فعالیت‌های آنهاست. این شرکت هم اکنون نام خود را به Deversifi تغییر داده است و در حال کار بر روی نسخه جدید NEC است. یکی از اصلی ترین اهداف این رمزارز، کمک برای تصمیم گیری آینده شرکت در زمینه‌هایی مانند سرمایه گذاری، آینده شرکت و زیر شاخه‌های آن و دیگر تصمیمات از این دست در میان سرمایه گذاران و اعضای شرکت است. لازم به ذکر است این رمزارز هم اکنون رتبه ۲۹۶ را در اختیار دارد. برای درک بهتر اینکه Nectar چیست، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

مسیر آینده Nectar چیست؟

Nectar چیست؟
NEC – Nectar. The Icon or Emblem of Cryptocurrency, Market Emblem, ICOs Coins and Tokens Icon.

این رمزارز با توجه به مسیر شرکت، آینده‌ی روشنی پیش رو دارد. قیمت این رمزارز در حال حاضر ۰.۲۰۷۴۰۸  دلار آمریکا است. NEC هرگز برای جمع آوری بودجه طراحی نشده است و هدف آن، تصمیم گیری بین دارندگان این رمزارز و همچنین پاداش برای سرمایه گذاران و وفاداران شرکت است و به همین منظور این رمزارز از سیستم ERC20 استفاده می‌کند که قابلیت مبادله آن با دیگر رمزارزها را به دارندگان آن می‌دهد. روش دقیق حکمرانی، به ویژه از نظر جزئیات و عرضه توکن، برای پیشرفت این شرکت نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. تعداد نهایی توکن‌های در نظر گرفته شده برای این رمزارز ۱ میلیارد است که تعداد در گردش آن در حال حاضر به ۵۰۰ میلیون می‌رسد.

بیشتر بخوانید

قیمت روز Nectar و بهترین صرافی‌های آن:

قیمت روز Nectar هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۰.۲۰۷۴۰۸  دلار امریکا است. حجم معاملات Nectar در هر ۲۴ ساعت حدود ۵۰,۶۲۳.۳۴  دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۲۹۶ قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  Nectar در حال حاضر عبارتند از: Uniswap (V2)، Hoo، Bitfinex، Balancer و DeversiFi.

نتیجه گیری:

Nectar چیست؟

در کل این رمزارز بیشتر جنبه بخشی از مکانیزم کلی شرکت اتفینکس (Ethfinex) را دارد و از این رو گرچه برای سرمایه گذاری گزینه‌‌های مناسبی وجود دارد، اما چنانچه شما به رمزارزها، تغییرات آن‌ها و همچنین آینده آن‌ها از نظر کارکرد علاقه مند هستید، دسترسی به تغییرات و خصوصیات NEC نصل جدید برای شما جذاب و حائز اهمیت خواهد بود.

مطالب دیگر را بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.