رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

پرفروش‌ترین هنرمندان NFT و نحوه سرمایه‌گذاری در این توکن‌ها

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

پرفروش‌ترین هنرمندان NFT را قصد داریم در مقاله امروز بررسی کنیم. ما قصد داریم ۵ هنرمند که پرفروش‌ترین‌ها در دنیای NFT هستند را به شما معرفی و نحوه سرمایه‌گذاری در NFTهای آن‌ها را نیز به شما بگوییم.

پرفروش‌ترین هنرمندان NFT

پرفروش‌ترین هنرمندان NFT

در سال ۲۰۲۱، بیشتر بحثی که در دنیای ارزهای دیجیتال به وجود آمده بود، درباره هیاهوی NFTها یا همان توکن‌های غیرتعویضی بود. دارایی‌های دیجیتال خاص، در میان کلکسیونرهای هنری و طرفداران ورزشی به محبوبیت بسیاری دست یافتند که تنها نمونه کوچکی از محبوبیت این نوع دارایی‌های دیجیتال است.

NFTها ابتدا در سال ۲۰۱۲ ساخته شدند و ۹ سال طول کشید که به شهرت حال حاضر خود برسند. البته امکانات هنرمندان و دیگر بخش‌ها همچنان جای شناخته شدن داشته و هنوز کامل شناخته نشده‌اند، اما محبوبیت NFTها بیانگر پتانسیل همین قضیه است. بهترین رویکرد برای یادگیری هرچه بیشتر درباره این صنعت آن است که با برترین تولیدکنندگان حال حاضر NFT آشنا شویم.

بیپل هنرمند NFT

بیپل (Beeple) در حال حاضر به یک دلیل خوب در صدر جدول همه قرار دارد. همان طور که پیش‌تر نیز گفته شد، این خالق اثر که نام واقعی آن «مایک وینکلمن» است، کار دیجیتال خود را پیش‌تر در همین سال، ۶۹ میلیون دلار به فروش رساند. او یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان NFT است که در میان ارزشمند‌ترین هنرمندان دیجیتال و آنالوگ قرار دارد.

هنر بیپل به‌علت سبک متمایز و کالکشن‌های شخصی وی که در یک پلتفرم به کاربران او اختصاص یافته، او را به شهرت رسانده است. او هم‌اکنون در حال تبلیغ کالکشن ۵۲۵۸ روز پیاپی خود است. در این کالکشن، به تعداد هر روزی که نوشته شده، یک کار هنری تولید شده است. وی تقریبا این کار را به پایان رسانده است.

«ترور جونز» هنرمند مشهور در این زمینه

«ترور جونز» شاید هنوز به محبوبیت یا ارزش بیپل نرسیده باشد، اما خود یک شخصیت برجسته در بخش NFT به‌شمار می‌رود. وی خارج از دنیای ارزهای دیجیتال نیز به تولید آثار هنری می‌پردازد. یکی از مشهورترین کارهای این هنرمند «فرشته بیت کوین» زمانی که پیش‌تر در همین سال برای فروش رفت، ۳.۲ میلیون دلار برای وی درآمد داشت.

«ترور» در حراج اخیر خود، هم کارهای فیزیکی و هم NFT را به فروش رساند که خود موجب افزایش سود و پول وی شد. وی ۲۰% از درآمد حاصله از فروش را به یک خیریه داد تا بدین وسیله از هنر خود استفاده‌ای مفید کرده باشد. او قطعا یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان NFT است که در آینده نیز می‌توانید کارهای او را مشاهده کنید.

«مد داگ جونز»

این هنرمند نیز از پرفروش‌ترین‌هاست؛ نه به‌خاطر اینکه «جونز» پیشین را دنبال می‌کند، بلکه به این دلیل که به هرحال یک «جونز» است. «مد داگ جونز» یک سازنده NFT کانادایی است که موفق به کسب میلیون‌ها دلار در یک انتشار NFT شده است. «فیلیپس» با «میکا داوبک» هم‌تیمی شد که نام واقعی او «میکا داوبک» است تا «رپلیکاتور» (Replicator) را توسعه بخشد. رپلیکاتور، یک پروژه NFT است که هر ۲۸ روز یکبار، NFTهای جدیدی را تولید می‌کند.

چهار میلیون دلار در این رویداد به‌دست آمد. در آن، بیشتر طرفداران تا ۵,۰۰۰ دلار را نیز خرج می‌کردند تا صاحب یک نمونه از کارهای این هنرمند شوند. اگر تحسین‌کنندگان «مد داگ جونز» همچنان به تحسین کارهای او ادامه دهند، این هنرمند NFT قطعا در آینده به جاهای جالبی خواهد رسید. اما همین که بفهمیم به کجا، به خودی خود شگفت‌انگیز است.

۳LAU هنرمند NFT

۳LAU نه فقط یک هنرمند NFT است، بلکه اخیرا جای پای خود را در دنیای ارزهای دیجیتال عمیق‌تر نیز کرد. به‌علاوه، وی در حال تبدیل شدن به اولین موزیسینی است که موسیقی خود را در خدمات استریم موسیقی بلاک چین، قرار داده است.

این هنرمند، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان NFT به‌شمار می‌رود. وی بیش از ۱۲.۷ میلیون NFT را به فروش رسانده که ۱۱.۶ میلیون دلار آن، از فروش آلبوم وی بوده است. به‌علاوه، همکاری با SlimeSunday نیز ۱.۳۳۳ میلیون دلار برای وی به ارمغان آورد. ۳LAU در حال حاضر، یک ابرستاره در دنیای ارزهای دیجیتال بوده و بدون شک هم‌زمان با پیشرفت‌های شغلی، به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

«خوزه دلبو» هنرمند NFT

«خوزه دلبو» یک هنرمند کتاب‌های کامیک است که NFT نیز می‌سازد و بر فروش آن‌ها در کامیک‌های خود، تمرکز دارد. وی به‌سرعت در حال ثبت خود به‌عنوان یکی از برترین هنرمندان NFT در ساخت کتاب‌های کامیک است. اولین کار وی «مرگ» ۶۴۲.۱۴ دلار، به فروش رسید.کارهای بعدی وی نیز هرکدام میانگین ۲,۸۸۴.۵۳ دلار به فروش رفت. همکاری وی با «ترور جونز» هم ۵۵۳,۱۶۹.۶۵ دلار خریداری شد.

کارهای هنری وی حالا بیش از ۸ میلیون دلار ارزش دارد. تا زمانی که او به ساخت NFTها ادامه دهد، طرفداران وی نیز به افزایش چنین رقمی، ادامه خواهند داد. تمرکز وی بر کامیک‌ها نیز به او جایگاهی را داده که برای جمعیت و مخاطبین خاص، جذاب است. این به دنبال‌کنندگان وی اجازه لذت بردن از کارهای او و دستیابی به بخش قابل جمع‌آوری از هنر را می‌دهد. او نیز یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان NFT حال حاضر است.

پرفروش‌ترین هنرمندان NFT

نکاتی برای سرمایه‌گذاری در NFT

اگر شما نیز قصد دارید تا در توکن‌های غیرتعویضی سرمایه‌گذاری کنید، در اینجا اقداماتی را به شما ارائه می‌دهیم که می‌تواند کمک‌کننده باشد:

  • حساب خود را در بازار NFT بسازید
  • کیف پول دیجیتالی همچون Crypterium برای خرید NFTها بگیرید
  • در حساب خود سپرده‌گذاری کنید
  • NFT خود را خریداری نمایید

جمع‌بندی

اگر این الگوها ادامه پیدا کنند، هنرمندان برتر NFT، همچون کسانی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، آینده فوق‌العاده‌ای در صنعت NFT خواهند داشت. اما آیا امکان دارد که NFTها به آینده هنر تبدیل شوند؟ محبوبیت و عملکرد گسترده آن‌ها در دنیایی که برای هنرمندان سریعا در حال تغییر و دگرگونی است، حاکی از آن بوده که NFTها همچنان پابرجا باقی می‌مانند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/04/5-top-best-selling-nft-artists-how-to-invest/

Leave A Reply

Your email address will not be published.