رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

اولین NFT شرکت پپسی در راه است

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

اولین NFT شرکت پپسی در حال انتشار در بلاک چین اتریوم است. شرکت پپسی حالا اولین مجموعه NFT خود را بر روی شبکه اتریوم راه‌اندازی می‌کند.

اولین NFT شرکت پپسی

اولین NFT شرکت پپسی

شرکت آمریکایی پپسی اعلام کرده است که مجموعه NFT آن‌ها با نام «Mic Drop» در بلاک چین اتریوم قرار دارد. پپسی در حال ساخت ۱,۸۹۳ توکن NFT با سبکی منحصربه‌فرد است. تعداد این توکن‌ها، یعنی ۱,۸۹۳، به سال تولد پپسی برمی‌گردد. تمام این NFTها فردا، یعنی جمعه ۱۰ دسامبر، ساعت ۱۲:۰۰ شب در بلاک چین اتریوم در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

پپسی در صفحه توئیتر خود نوشت: «بله ما موفق شدیم! ما مجموعه NFT خاص خود را با نام Mic Drop پپسی به شما معرفی می‌کنیم. جزئیات این NFTها نیز در رشته توئیت‌های زیر است… .»

پپسی در حال اجرای یک روند لیست انتظار در آغاز تجربه کاربران است. این شرکت بدین ترتیب از تجربه منصفانه مشتریان خود با هزینه‌های گسی که بیشتر قابل مدیریت هستند و همچنین مشارکت ایمن، مطمئن می‌شود. لیست انتظار کیف پول Mic Drop پپسی روز جمعه، ۱۰ دسامبر ساعت ۱۲:۰۰ PM EST در سایت micdrop.pepsi.com افتتاح می‌شود.

NFTهای شرکت پپسی در اتریوم راه‌اندازی می‌شود

از زمان افتتاح NFTها می‌توانید اعمال زیر را با اولین NFT شرکت پپسی انجام دهید:

اولین NFT شرکت پپسی
  • در روز سه شنبه، ۱۴ دسامبر و در ساعت ۱۲:۳۰ PM EST، مشتریانی که در لیست انتظار تأیید شده‌اند می‌توانند یکی از ۱,۸۴۳ NFT از مجموعه Mic Drop پپسی را صرف نظر از هزینه‌های گس اتریوم، کاملا رایگان ضرب کنند. مشتریان باید گوش به زنگ بمانند چراکه ۵۰ توکن NFT باقی‌مانده برای دیگر ابتکارات هیجان‌انگیز در آینده نزدیک نگه داشته می‌شود.
  • زمانی که مشتری تأیید شد، توکن ضرب و به‌صورت مستقیم به کیف پول آن‌ها ارسال می‌شود.
  • سپس مشتریان قادر خواهند بود تا NFT میک دراپ دقیق پپسی خود را شناسایی کنند. سپس نیز آن‌ها کاملا قادر هستند که در پلتفرم اپن سی (OpenSea) یا هر پلتفرم شخص ثالث دیگری در هر زمانی که بخواهند درج شوند. تنها کاری که لازم است انجام دهند، پیروی از قوانین و شرایط پلتفرم موردنظر است.

اخیرا هم توسعه‌دهنده و منتشرکننده بازی‌های ویدیویی Ubisoft اعلام کرده است که در حال آوردن NFTها به بازی Ghost Recon است. پیش‌تر، آدیداس هم مشارکت خود با Bored Ape Yacht Club، GMoney و PunksComic اعلام کرد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/09/pepsico-is-bringing-its-first-nft-collection-on-ethereum-blockchain/

Leave A Reply

Your email address will not be published.