رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ایردراپ NFT متاویزا در حال انتشار و استفاده است

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ایردراپ NFT متاویزا تا چند وقت دیگر منتشر می‌شود. در حقیقت رویداد ایردراپ ۱۰۰,۰۰۰ دلار NFT از توکن‌های MetaVisa Hero Assembly برگزار خواهد شد.

ایردراپ NFT متاویزا

ایردراپ NFT متاویزا

متاویزا (MetaVisa) پروتکل میان‌افزار لایه ۳ ساخته شده در شبکه اتریوم است. این پروتکل، مختص توسعه هویتی غیرمتمرکز و ساخت سیستم اعتباری در متاورس شناخته می‌شود.

متاویزا، ۱۰ رویداد AMA را که نوعی جلسه پرسش و پاسخ است، در طول دو هفته اخیر و با ده جامعه که اعضای آن‌ها در ویتنام، اندونزی، هند، کره، آمریکا و بیشتر اروپا مستقر هستند، برگزار کرده است. متاویزا به‌علاوه، رویداد اهدای جوایز ۵۰,۰۰۰ دلاری را هم برگزار کرد.

کاربرانی که MetaViza NFT Hero داشتند، آن را عکس پروفایل خود در توئیتر قرار داده بودند و توئیت رویداد را مجددا با هشتگ متاویزا ری توئیت کرده بودند، فرصت برنده شدن را داشتند. آن‌ها می‌توانستند جوایزی را که صادر شده بود، به‌راحتی به‌دست آورند.

دنبال‌کنندگان توئیتر متاویزا در طول این رویداد و هفته‌های پر از AMA اخیر به ۱۶.۲ هزار نفر افزایش یافت. گروه جهانی تلگرام آن نیز به ۱۶.۱ هزار عضو رسید. بیش از ۶,۵۰۰ کاربر مستقیما در رویدادهای اخیر شرکت کردند و بیش از ۱۱۰۰ عدد از NFT متاویزا تاکنون ضرب شده است.

متاویزا در هفته‌های آتی نیز برای شما خط نسخه محدودی از NFTهای MetaVisa Hero Assembly را می‌آورد. مجموع ۱۰,۰۰۰ عدد از این NFTهای خاص وجود دارد و دیگر بیشتر از این نیز تولید نخواهد شد. شرکت‌کنندگانی که به این رویداد ملحق شوند، فرصت آن را دارند تا ۱۰۰,۰۰۰ USDT پاداش بگیرند.

جزئیات رویداد ایردراپ NFT متاویزا

  • چطور جایزه قرعه‌کشی شانسی را برنده شویم؟

۱۰۰۰ شرکت‌کننده اول، پاداش مخصوصی را دریافت می‌کنند. پس از آن، بخت‌آزمایی جالبی نیز برگزاری می‌شود که به دارندگان NFT فارغ از آنکه مجهز به NFTهای خود هستند یا نه، پاداش می‌دهد.

  • هزینه نسخه محدود NFTها چقدر است؟

شرکت‌کنندگان تنها کافی است که هزینه گس را برای ضرب توکن‌ها بپردازند. به‌غیر از آن، دیگر هیچ هزینه اضافه‌ای وجود ندارد.

  • مزایای داشتن NFT نسخه محدود چیست؟

NFTهای نسخه محدودی که منتشر می‌شوند، درست مانند نشان هویتی هر کاربر در اکوسیستم متاویزا عمل می‌کنند. این NFTها، کاربران متاویزا را برای امتیازات آینده شناسایی می‌کنند.

  • آیا می‌توان این NFTها را معامله کرد؟

هیچ محدودیتی برای معامله وجود ندارد. کاربران می‌توانند به‌راحتی NFTها را برای معامله به پلتفرم‌های شخص ثالث NFT انتقال دهند. پس از انتقال یا معامله، مالکیت، احراز هویت و تمام حق و حقوق دیگر یا سود مربوط به NFT نیز منتقل خواهد شد.

قوانین ایردراپ NFT متاویزا

  • فقط کاربرانی که MetaVisa NFT Hero دارند می‌توانند در این فعالیت شرکت کنند. شما هم می‌توانید از طریق این سایت، این NFT را دریافت کنید: https://www.metavisa.com/nfts
  • کاربری که MetaVisa NFT Hero دارد، هرروز از سه شانس برای قرعه‌کشی نسخه محدود NFT بهره‌مند است.
  • هر آدرس تنها می‌تواند ۱ عدد NFT نسخه محدود را مطالبه کند.
  • کاربر باید تمام هزینه‌های گس برای درخواست NFT را پرداخت نماید.
  • حقوق تفسیر نهایی این رویداد نیز متعلق به متاویزاست.
ایردراپ NFT متاویزا

امیدواریم که از شرکت در این رویداد لذت ببرید. ما کمپین ایردراپ جدیدی را هم در تاریخی دیگر برگزار خواهیم کرد. پس گوش به زنگ باشید تا از رویدادهای آینده جا نمانید. به‌علاوه می‌توانید از طریق آدرس‌های زیر با متاویزا در ارتباط باشید:

وبسایت: http://www.metavisa.com

توئیتر: https://twitter.com/MetaVisa

مدیوم: https://medium.com/@metavisaofficial

جامعه رسمی: https://t.me/MetaVisaOfficialCommunity

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/17/metavisa-hero-assembly-nft-100000-airdrop-event/

Leave A Reply

Your email address will not be published.