رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

حراج توکن غیر قابل تعویض “Spike” از «بنکسی» آغاز شد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

حراج توکن غیر قابل تعویض “Spike” موضوعی است که امروز می‌خواهیم در رابطه با آن با شما صحبت کنیم. این محصول یک اثر هنری CGI است که توسط هنرمند خیابانی به نام «بنکسی» طراحی شده است و «ویتوریو گریگلو» در Valuart آن را به حراج گذاشته است. با ما باشید تا خبر این حراج معرکه را با هم بررسی کنیم.

حراج توکن غیر قابل تعویض

حراج توکن غیر قابل تعویض از «بنکسی»

Valuart، استارت‌آپی که مجوز NFT های مشتق شده از آثار هنری اصل را هک می‌کند، اولین محصول خود را منتشر کرد.

حراج ‌ “Spike” یک اثر هنری دیجیتالی مبنی بر راه اندازی نمادین «بنکسی» که اولین بار در فلسطین ظاهر شد، از ۲۲ ژولای آغاز شد. ۵۰٪ از درآمد حاصل از فروش این اثر نیز به خیریه اختصاص می‌یابد.

“Spike” که توسط هنرمند مشهور خیابانی «بنکسی» خلق شده است، اکنون در اختیار «ویتوریو گریگلو» قرار دارد.

تنور مشهور جهان و بنیانگذار Valuart تفسیر دیجیتالی کار «بنکسی» را که به عنوان یک اثر هنری CGI تصور می‌شود، در حراج می‌گذارد.

در نسخه NFT ، “Spike” دیده می‌شود که در سراسر جهان شناور است تا اینکه سرانجام به جایگاه واقعی خود روی زمین باز می‌گردد، تا به عنوان یک توکن غیرقابل تعویض تازه هک شده ظاهر شود.

«ویتوریو گریگلو» گفت: «پس از ماه‌ها تلاش سخت، سرانجام می‌توانیم آفرینش خود را با جهان به اشتراک بگذاریم. من متقاعد شده‌ام که مدل Valuart نشان دهنده آینده چگونگی درک، تحسین و ارزش دادن به هنر و هنرمندان است. این محصول اولین قدم است که می‌تواند راهی برای آینده‌ای بسیار هیجان انگیز برای هنرمندان و هنرهای آنها و همچنین مجموعه داران هنر و هنردوستان هموار کند.»

به دنبال محصول “Spike”، Valuart قصد دارد نسخه‌های اصلی دیجیتالی (کلون های دیجیتال ۱: ۱) از شاخص‌ترین آثار هنری دارای مجوز در جهان را راه اندازی کند. این شامل«Mantum and the Stole»  است که برای ۲۲ اکتبر برنامه ریزی شده است.

حراجی توکن غیر تعویضی چه کارایی می‌تواند داشته باشد؟

حراجی توکن غیر تعویضی مذکور می‌تواند یکی از مهم‌ترین حراجی‌هایی باشد که تاکنون برگزار شده است. این اثر هنری منحصر به فرد توسط استفانو زانلا اولین بار در ۲۴ دسامبر سال ۱۹۹۹ توسط پاپ ژان پل دوم به مناسبت افتتاحیه درب مقدس کلیسای واتیکان پوشیده شد.

Valuart  قصد دارد با دیجیتالی کردن برخی از مشهورترین آثار هنری که تاکنون خلق شده است، روح تازه‌ای را در یک رسانه کلاسیک دمیده و به مجموعه داران NFT فرصتی برای کسب بخشی از تاریخ خلاقیت بدهد.

این شرکت هنرمندان، موسسات و افراد مشهور را برای این هدف وارد کار کرده است.

پس از تأیید صحت یک اثر هنری معین در بلاک ‌چین با همکاری صاحب دارایی فیزیکی، Valuart یک دیجیتال اصلی یعنی یک “کلون” دیجیتالی کامل را ایجاد می‌کند و از طریق ایجاد محتوای پیشرو در بازار، آن را به داستان‌های منحصر به فرد تبدیل می‌کند.

 هدف از این کار در حقیقت ایجاد استاندارد جدیدی برای بازار هنر NFT است.

«ویتوریو گریگلو» گفت: «من از شرکت در این پروژه و استفاده از صدای خود برای ایجاد فضایی جادویی برای تولد دوباره این قطعه هنری خارق العاده که بیش از یک دهه پیش کشف کردم، هیجان زده هستم.»

«من نمی‌توانم صبر کنم تا این آفرینش شگفت انگیز را با عموم به اشتراک بگذارم.»

۵۰٪ درآمد حاصل از حراج محصول NFT “Spike”’  به حمایت از کسانی که از درگیری در سراسر جهان رنج می‌برند اختصاص خواهد یافت.

درباره‌ی Valuart

Valuart توسط علاقه مندان به ارز دیجیتال Etan Genini ، Vittorio Grigòlo و Michele Fiscalini با هدف کمک به هنرمندان برای درک ارزش واقعی کار خود تأسیس شد.

Valuart کلکسیونرهای آثار هنری خلق شده را به خالقان آثار وصل می‌کند و با اینکار فرصت‌های جدیدی را برای کسب درآمد از طریق NFT باز می‌کند. Valuart با به ثبت رساندن آثار هنری کلاسیک دنیای هنر را به قرن ۲۱ می‌آورد.

حراج توکن غیر قابل تعویض

جمع‌بندی

حراج توکن غیر قابل تعویض موضوعی بود که امروز در رابطه با آن با شما صحبت کردیم. Valuart اخیرا قصد دارد آثار کلاسیک هنری را به صورت دیجیتال در اختیار سازندگان و هنرمندان و افراد مشهور قرار دهد. این می‌تواند قدمی بزرگ در زمینه NFT ها باشد. ما امروز این حراج و تمام اطلاعات مربوط به آن را با شما در میان گذاشتیم.

Leave A Reply

Your email address will not be published.