رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Nsure.Network چیست؟ اهداف و وجه تمایز آن با رمزارزهای دیگر چیست؟

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

در این مقاله سعی داریم به پاسخ این سوال که Nsure.Network چیست بپردازیم و با توکن آن به نام (NSURE) بیشتر آشنا ‌شویم. انِشُر (Nsure.Network) یکی از توکن‌های بر پایه اتریوم است. این نوع توکن‌ها در حال حاضر بخش بزرگی از تمام بلاکچین‌های معرفی شده را تشکیل می‌دهند و علت آن توانایی و قابلیت‌های بلاکچین اتریوم و پشتیبانی قوی این سیستم از رمزارزهای دیگر است. اتریوم درواقع توکن نسل دوم است و بسیاری از امکانات و قابلیت‌های آن بر روی بلاکچین‌های دیگر وجود ندارد.

Nsure.Network در حال حاضر ۵.۶ میلیون سکه در حال گردش در بازار دارد، مجموع کلی توکن‌های تولید شده آن تا به امروز ۴۵ میلیون است و تعداد نهایی سکه‌های آن هنوز اعلام نشده است. در حال حاضر این توکن در رتبه ۸۵۴ قرار دارد.

Nsure.Network چیست

اهداف پروژه Nsure.Network چیست؟ و چه ویژگی‌هایی دارد؟

Nsure یک بستر بیمه باز برای Open Finance است که بر پایه دسترسی شخص سوم به اطلاعات بانکی، شرایط و آمارهای بانکی قراردادها ساخته شده است. لازم به ذکر است این ایده در ابتدا متعلق به Lloyd’s London بوده است. محلی برای تجارت بر اساس ریسک بیمه، که در آن حق بیمه با یک مدل قیمت گذاری پویا تعیین می‌شود. در این سیستم استخراج سرمایه برای تأمین سرمایه مورد جهت پشتیبانی از خطرات در هر زمان انجام می‌شود. برای اطمینان از رسیدگی حرفه ای به هر تراکنش/تقاضا، از مکانیزم رأی گیری ۳ مرحله‌ای استفاده می‌شود.

این رمزارز اوایل سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد و تا کنون توانسته از پشتیبانی سرمایه گذاران و شرکای بزرگی مانند Signal Venture،  Based Ventures و AU21 Capital استفاده کند. مطالب مرتبط دیگر را بخوانید.

Nsure.Network چیست

ویژگی‌های سکه Nsure.Network چیست؟

توکن‌های NSURE دارای قابلیت نقدینگی بالا هستند و می‌توانند در هر دو سیستم تبادل غیر متمرکز و متمرکز، از جمله چندین صرافی برتر – مانند Binance ، Huobi ، OKEx ، Uniswap و Balancer، خریداری و معامله شوند. یکی از قابلیت‌های اصلی این پروژه، شفافیت و اعتماد سازی این شرکت برای قراردادهای بیمه باز است. بیشتر بدانید.

حرف آخر

با وجود اینکه این رمزارز به تازگی وارد بازار شده است، و بسیاری از نیازهای اقتصادهای خرد و کلان امروز را در نظر گرفته است، این رمزارز نیز مانند اکثر رمزارزهای بر پایه اتریوم موفقیت اصلی خود را بر پایه نسل آینده این رمزارز یعنی اتریوم ۲.۰ پایه گذاری کرده است و در حال حاضر پیش بینی رشد قیمت آن نیاز به زمان بیشتری دارد. هرچند در صورت موفقیت نسل بعدی اتریوم، قابلیت رشد این سکه بسیار بالا خواهد بود.

Leave A Reply

Your email address will not be published.