رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

خرید لامبورگینی با بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ و بوگاتی تا ۲۰۲۳

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

مدیر بازار Kraken به دنبال کاهش ارزش دلار اعلام کرد که شاید لامبورگینی و بوگاتی معیار بهتری برای تعیین ارزش بیت کوین باشند. او در گفتگو با بلومبرگ و با اشاره به نوسانات بسیار زیاد ارزهای بدون پشتوانه اعلام کرد که این دارایی معیار مناسبی برای تعیین قیمت و پیش بینی روند آتی بیت کوین نیست. خرید لامبورگینی با بیت کوین منطقی تر به نظر می رسد. 

مدیر این بازار در پاسخ به سوالاتی که در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال مطرح شد چنین گفت.« گمان می کنم که پیش از این گفته ام که قیمت بیت کوین تا بی نهایت افزایش خواهد داشت. اما هضم و درک این میزان دشوار است، چراکه معیار من برای پیش بینی قیمت بیت کوین دلار است»

او در پیش بینی ارزش بیت کوین از معیارهای متفاوتی استفاده کرد. به قیمت به در یک خودروی تسلا مدل ۳ می رسد. در ادامه و تا پایان سال قیمت یک بیت کوین برابر با یک لامبورگینی خواهد بود. و تا سال ۲۰۲۳ قیمت یک بیت کوین برابر با یک خودروی بوگاتی خواهد بود. او در ادامه افزود:

« تصور می کنم که برای جامعه رمز ارز چنین دارایی هایی برای ارزیابی قیمت بیت کوین قابل درک و ساده تر باشند. چراکه هرگز نمی دانیم دلار چه سرنوشتی را پیش رو خواهد داشت. از حالا به بعد ممکن است هر سال ده برابر دلاری که در بازار وجود دارد منتشر و روانه بازار شود. به همین دلیل ارزش گذاری بیت کوین با دلار بسیار دشوار است»

از سیویک تا خرید لامبورگینی با بیت کوین

بیت کوین در تمام سال ۲۰۱۹ و در نیمه اول سال ۲۰۲۰ ارزشی برابر با ارزش یک هوندا سیویک که دست دوم ساخت سال ۲۰۱۰ داشت. اما زمانی که قیمت بیت کوین تا انتهای سال به بالاترین حد خود برسد قیمت یک بیت کوین برابر با قیمت ۱ دستگاه هوندا سیویک آخرین مدل خواهد بود.

 مدیر بازار Kraken اتریوم به تاثیر شگرف انتشار توکن های غیر قابل معاوضه اشاره کرد. او در ادامه صحبت های خود به این نکته اشاره کرد که افزایش فعالیت در زمینه توکن های غیر قابل معاوضه کاربرد اتریوم در بازار رمز ارز را افزایش می دهد.در ادامه به عدم قطعیت ناشی از راه اندازی اتریوم ۲ اشاره کرد. و گفت استفاده از اتریوم در قراردادهای استیکینگ منجر بهبه کاهش موجودی این ارز می شود.

سکه های بسیاری بر پایه این شبکه راه اندازی شده اند. گمان می کنم که بسیاری از کاربردهای شبکه اتریوم به شبکه دات منتقل شود. در ادامه صحبت های خود به کارمزدهای پایینتر شبکه دات اشاره کرد. و این عامل را انگیزه بسیار خوبی برای انتقال کارکردهای شبکه اتریومی شبکه معرفی کرد.

 دات و راهکارهای تازه

 دات به دنبال تامین سرعت بالاتر و کارایی بیشتر در مقایسه با دیگر شبکه های رمز ارز است. این شبکه برای پردازش تراکنش ها از مکانیزم پاراچین (Parachian) استفاده می کند. در این مکانیزم زنجیره های موازی در کنار یکدیگر و به صورت مشترک فعالیت می کنند. این مکانیزم هنوز راه اندازی نشده است، اما اولین پروژه ای که از این مکانیزم استفاده می کند هفته قبل راه اندازی شد. در این حالت زنجیره ها خورد شده و به صورت موازی در کنار یکدیگر به پردازش تراکنش ها می پردازد. 

 با وجود اینکه استفاده از مکانیزم خرد کردن شبکه در دستور کار اتریوم دو نیز قرار داشته است، ویتالیک بوترین موسسه اتریوم اوایل ماه به این نکته اشاره کرد که توسعه دهندگان این شبکه در حال حاضر تمرکز خود را روی تلفیق شبکه اتریوم و اتریوم ۲ گذاشته اند. وی در ادامه به این نکته اشاره کرد که راهکار لایه دوم مشکل مقیاس پذیری را به کلی برطرف خواهد کرد. در حالی که پیاده سازی مکانیزم خرد کردن شبکه از نظر توسعه شبکه در اولویت نیست. بنابراین شاید روزگاری در کنار خرید لامبورگینی با بیت کوین، خرید کالاهای ارزشمندی با اتریوم را نیز تجربه کنیم.

خرید لامبورگینی با بیت کوین یا بوگاتی

 روزگاری قیمت یک بیت کوین حتی به یک دلار نیز نمی رسید. در تاریخ پر فراز و نشیب بیت کوین سرمایه گذاران بسیاری با فروش بیت کوین کالاهای متفاوتی را خریداری کردند. اما این روزها با افزایش قیمت بیت کوین ماجرا به گونه دیگری است. کاهش ارزش دلار و افزایش نوسانات این ارز بدون پشتوانه باعث شده است سرمایه گذاران به دنبال معیار جایگزینی برای ارزش گذاری بیت کوین باشند. به نظر می رسد که قیمت یک بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ برابر با قیمت یک دستگاه لامبورگینی باشد. 

 به احتمال زیاد در آینده ای نه چندان دور برای ارزش گذاری بیت کوین و دیگر رمز ارزها از کالا های با ارزش دیگری استفاده می شود. اگر شیفته بیت کوین نیستید به احتمال زیاد از طرفداران لامبورگینی و بوگاتی هستید. با خرید بیت کوین یک قدم به رویای خود نزدیکتر شوید. ما در رمزارز مارکت برای خرید و فروش بیت کوین در انتظار شما هستیم. 

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/one-btc-will-be-worth-a-lambo-by-2022-and-a-bugatti-by-2023-kraken-ceo

Comments are closed.