رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Orion Protocol چیست؟ بررسی جدیدترین عضو شبکه‌های رمزارزی

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

در این مقاله به بررسی و پاسخ به این سوال می‌پردازیم که Orion Protocol چیست؟ و تفاوت اصلی آن با دیگر سیستم‌های موجود در کدام بخش است. اورین پروتکل (Orion Protocol)، یک پلتفرم خرید وفروش و تراکنش رمزارز است. امروزه در پاسخ به حجم عظیم توجهی که بر روی پلتفرم‌های رمزارزها و تمام زیرشاخه‌های آن‌ها متمرکز است، تعداد کثیری از این دست پلتفرم و همچنین رمزارزها نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است اولین فاز ابزار Orion Teminal که مخصوص خرید و فروش رمزارزهاست، در ۱۵دسامبر ۲۰۲۰ راه اندازی خواهد شد.

خصوصیات Orion Protocol چیست؟

این پلتفرم و رمزارز، که بارها خود را به عنوان هوشمندترین و همچنین امن‌ترین الگوریتم و شبکه هوشمند تراکنش معرفی کرده است، در بسیاری از زمینه‌های دیگر از پیشروان این عرصه می‌باشد. گرچه این زمینه، در حال حاضر به شدت رو به رشد است و میزان روزافزونی از رقبا منتظر فرصت مناسب برای اشغال جایگاه این سیستم نو ظهور هستند.

پروتکل اورین Orion Protocol، علاوه بر نکات گفته شده، از سرعت بالا، امنیت بسیار خوب و همچنین روش‌هایی برای حذف مدیرهای میانی و واسطه گری در نظر گرفته است.

اورین پروتوکل Orion Protocol، نو ظهور اما قدرتمند

Orion Protocol چیست

این پلتفرم در حال حاظر از تمامی جفت‌های رمزارزی و برخی از رمزهای اصلی فیات پشتیبانی می‌کند که کمتر سیستمی در دنیای رمزارزها، قدرت چنین ادعایی را دارد. قیمت رمزارز این پلتفرم (ORN)، در حال حاظر برابر با ۳.۷۸ دلار است و در حال حاظر ۱۳.۰۰۰.۰۰۰ سکه در گردش دارد. این پلتفرم در حال حاظر در کنار Bianance و Bitribe از ایمن ترین پلتفرم‌های رمرزارزی برای این گونه معاملات و همچنین برای خرید ORN است.

بیشتر بخوانید

قیمت روز  Orion Protocol چیست و بهترین صرافی‌های آن کدامند؟

قیمت روز Orion Protocol هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۴.۰۸  دلار امریکا است. حجم معاملات Orion Protocol در هر ۲۴ ساعت حدود ۱۵,۷۸۳,۳۴۲  دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۲۶۳ قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  Orion Protocol در حال حاضر عبارتند از: Binance، Bitribe، BiKi، VCC Exchange و Uniswap (V2).

بررسی اجمالی:

Orion Protocol چیست

احتمال بسیار بالایی وجود دارد که پس از انتشار و راه اندازی کامل این سیستم، بسیاری از روش‌ها و امکانات دیده نشده بلاکچین‌ها، قابل استفاده شود. این پلتفرم به زودی به شکل کامل برای علاقه‌مندان قابل استفاده خواهد بود. چنانچه شما نیز به دنیای رمزارزها علاقه‌مند هستید و به دنبال فرصت‌های مناسب برای سرمایه گذاری هستید و یا تنها با کنجکاوی خود با این سیستم آشنا شده اید، توصیه میکنیم حتما اخبار و اطلاعات این پلتفرم نو ظهور را دنبال کنید.

مطالب دیگر را بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.