رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

پلتفرم جدید LaCucina راه‌اندازی می‌شود

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

پلتفرم جدید LaCucina حالا در حال راه‌اندازی است و هدف بسیار خوبی در دنیای ارزهای دیجیتال دارد. LaCucina، پلتفرم تعامل دیفایی را راه‌اندازی خواهد کرد که چشم‌انداز ارزهای دیجیتال را دموکراتیک می‌کند. این شبکه، پلتفرم تعامل دیفای خود را با سیستم افزایش تعامل بسیار خاصی بر روی زنجیره هوشمند بایننس راه‌اندازی می‌کند.

پلتفرم جدید LaCucina

پلتفرم جدید LaCucina

LaCucina، پلتفرم تعامل منصفانه دیفایی است که قصد دارد برنامه‌ای بسیار خاص و شگفت‌انگیز را منتشر کند. این برنامه قرار است به‌صورت رسمی بر روی زنجیره هوشمند بایننس راه‌اندازی شود. این اولین بلاک چینی است که به کاربران عادی راهی برای تجربه لذت بسیار بیشتری را از فضای دیفای ارائه می‌دهد.

این پلتفرم از طریق برنامه افزایش تعامل پیشرفته خود، فرصت‌های افزایش تعامل مختلفی را به کاربرانی ارائه دهد که از صرافی‌های غیرمتمرکز منتخب استفاده کرده‌اند. LaCucina به‌عنوان بخشی از این کمپین راه‌اندازی، امتیازاتی را هم به کاربرانی اختصاص می‌دهد که به استخرهای نقدینگی منتخب یونی سواپ (Uniswap)، پنکیک (Pancake) و سوشی سواپ (Sushiswap) در تابستان ۲۰۲۱ نقدینگی ارائه دهند.

کاربران نیازی نیست که هیچ استیکینگ اضافه دیگری انجام داده و یا توکن‌های خود را از صرافی‌های غیرمتمرکز بیرون بکشند تا بتوانند پاداش‌های خود را دریافت نمایند. سیستم افزایش تعاملات منعطف پلتفرم جدید LaCucina که به اصطلاح «برنامه‌های پخت‌وپز» نام دارد، طراحی شده است تا فاکتورهای دیگری به‌جز اندازه استیک را اولویت‌بندی کند؛ فاکتورهایی همچون زمانی که استیکینگ انجام می‌شود، مدت زمان آن و دیگر فاکتورهای تعاملی مهم. همین امر به کاربران کوچک اجازه می‌دهد تا فراتر از توانایی معمول و همیشگی خود و با تعاملات متعهدانه و به‌موقع، به فعالیت بپردازند.

بسیاری از صرافی‌های غیرمتمرکز و مزارع، فرصت‌های سودآوری را با درصدهای بازده بالا به شما ارائه می‌دهند. با وجود این، آن‌ها بیشتر طراحی شده‌اند تا مزایای خود را عمدتا به نهنگ‌های ارزهای دیجیتال برسانند. این صرافی‌ها مخصوصا به افراد ثروتمند اجازه می‌دهند که ثروتمندتر شوند. در همین حال آن‌هایی که کمتر دارند، رشد بسیار آهسته‌ای خواهند داشت.

این مزایا از پروتکل‌های استیکینگ خاصی به‌دست می‌آید. این پروتکل‌های استیکینگ بیشتر به کاربرانی پاداش می‌دهند که مقادیر بزرگی از ارزها را در استخرهای نقدینگی استیک می‌کنند. پروتکل‌های گفته‌شده برای تعهد کاربران برای آوردن نقدینگی و صرف نظر از آنکه چه مقداری را استیک می‌کنند، پاداش نمی‌دهد. اما LaCucina، زمین بازی را با دادن پاداش منصفانه، جالب و منعطف‌تری به تمام کاربران، یک‌دست می‌کند.

مزایای پلتفرم LaCucina

پلتفرم جدید LaCucina در حال حاضر یک سیستم افزایش تعامل چهار شاخه‌ای را برای کاربران اجرا می‌کند. بدین ترتیب این پلتفرم، تعامل دیفای را با توزیع توکن کاربردی محلی این پلتفرم به نام LAC، تشویق می‌کند. این برنامه‌ها کاربران را قادر می‌سازند تا بازده‌های خود را در تجربه پاداش‌های خاص و جالبی به روش‌های زیر به حداکثر برسانند:

  • فارمینگ خارجی: کاربرانی که توکن‌های خود را در استخرهای نقدینگی ارتقاء یافته‌ای در ۱۰ صرافی غیرمتمرکز برتر و منتخب استیک می‌کنند ممکن است توکن‌های LAC را دریافت نمایند. آن‌ها می‌توانند این توکن‌های محلی را در «کوره‌های» LaCucina دریافت کنند که معادل با مزارع ارزهای دیجیتال است. این کوره‌ها همچنین به‌عنوان لایه تعاملی اضافه‌ای در صرافی‌های غیرمتمرکز دیگر عمل می‌کنند.
  • سیستم فزاینده پاداش‌ها: هر «کوره» LaCucina مجموعه طراحی‌شده «برنامه‌های پخت» خود را خواهد داشت. این مجموعه‌ها، سیاست‌ها و قوانین افزایش تعامل مخصوصی هستند که ممکن است تدارکات نقدینگی اولیه و یا بادوام را اولویت‌بندی کنند. همین امر در نتیجه موجب می‌شود که کاربران کوچک در این پلتفرم بیشتر از هر پلتفرم دیگری از دیفای لذت ببرند.
  • ظرف‌های پخت‌وپز: توکن LAC را می‌توان برای کارهای بسیاری استفاده کرد. یکی از کاربردهای این توکن در به‌دست آوردن «مواد محرمانه» است. این مواد در حقیقت NFTهای خاصی همچون «قارچ‌های فضایی» و «کرم‌های مریخی» هستند. این NFTها به‌صورت مداوم به وجود آمده و منتشر می‌شوند. آن‌ها همچنین نماینده مواد بسیار خاصی در این پلتفرم به‌حساب می‌آیند.

NFTهای پلتفرم جدید LaCucina را می‌توان برای «پختن» پیتزا، زوپا، پاستا یا حتی «بشقاب‌های» NFT غیرقابل انتقال دیگری هم استفاده کرد. این NFTها نه‌تنها از لحاظ بصری جلوه‌ای بسیار جذاب دارند، بلکه حاوی ارزش چندبرابری هم هستند که می‌تواند درآمدهای کاربر را در «کوره‌ها» تا مقادیر بسیار بیشتری افزایش دهد.

  • آواتارهای NFT: کاربران می‌توانند NFTهای آواتار بیگانه خاصی را هم ضرب کرده تا از اگزوسیستم (exosystem) تمجید کنند. این NFTها به‌صورت تضمینی خاص و متمایز هستند که بر روی بلاک چین ضرب می‌شوند و کاربران کاملا مالکیت آن‌ها را در دست دارند. به‌علاوه این NFTها مرتبط با تم «جنسیس تم» هستند که احتمالا در اوایل دسامبر سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد و از تعداد محدود ۱۰,۰۰۰ آواتار تشکیل شده است. دنباله‌های جدید پیش رو نیز توسط شبکه LaCucina اعلام خواهد شد.

درباره پلتفرم LaCucina

سرآشپز شبکه LaCucina درباره این پلتفرم می‌گوید: «LaCucina ضرورتا برای پروژه‌هایی به وجود آمده است تا بتوانند راه‌های جذاب و گیرایی بسازند که کاربران را برای تعامل هرچه بیشتر تشویق کند. این پلتفرم همچنین ساخته شده‌است تا چنین پروژه هایی را تبلیغ کرده و ترویج دهد. هیچ‌کدام از صرافی‌های غیرمتمرکز و مزارع موجود، سطح انعطاف‌پذیری که پلتفرم جدید LaCucina ارائه می‌دهد را برای شما فراهم نمی‌کنند. این صرافی‌ها منجر به اختصاص پاداش‌ها به روشی جانبدارانه می‌شوند که طی آن افراد پولدار، پولدارتر شده و بازیکنان کوچک‌تر این زمینه، حتی شانس آن را هم به‌دست نمی‌آورند که به‌درستی از دیفای لذت ببرند.

پلتفرم جدید LaCucina

اما چشم‌انداز LaCucina در اینجا به پایان نمی‌رسد.

این پلتفرم برنامه دارد که به منصفانه‌ترین لانچ‌پد برای پروژه‌های ارز دیجیتال تبدیل شود. همچنین قصد دارد تا تعاملات مستقیم بین پروژه‌ها و کاربران را تسهیل بخشد و به پروژه‌ها اجازه دهد که مستقیما به کاربران برای تعامل آن‌ها با پروژه، پاداش دهند. نقشه راه LaCucina برای آینده نزدیک، محصولی حقیقتا خاص را به شما ارائه می‌دهد و هدف دارد تا استانداردی جدید را برای لانچ‌پدها تعیین کند.»

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/09/lacucina-launches-defi-engagement-platform-democratizing-the-crypto-landscape/

Leave A Reply

Your email address will not be published.