رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

صرافی ارز دیجیتال پولکادکس و دور دوم مزایده

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

صرافی ارز دیجیتال پولکادکس (Polkadex) حالا به دور دوم مزایده می‌پیوندد. این صرافی حالا در حال پیوستن به دور دوم مزایده‌های پاراچین با وام جمعی جامعه است.

صرافی ارز دیجیتال پولکادکس

صرافی ارز دیجیتال پولکادکس

شرکت پولکادکس (Polkadex) صرافی دفتر سفارش دیفایی بوده که بر روی ساب استریت (Substrate) ساخته شده است. این صرافی حالا مزایده پاراچین خود را اعلام کرد که با آن قصد دارد به دور دوم پاراچین‌ها ملحق شود. این پاراچین‌ها نیز قرار است در ماه مارس راه‌اندازی شوند.

برای آنکه بتوانید چیزی را در این مزایده برنده شوید، پولکادکس وام جمعی خود را راه‌اندازی کرده است: این وام به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌های DOT را از این جامعه قرض بگیرند تا در مزایده خودکار پاراچین به کار ببرند. پولکادکس همچنین برای پاداش به شرکت‌کنندگان، ۱۰% از عرضه کلی توکن‌های PDEX را توزیع می‌کند که برابر با ۲ میلیون توکن است. تعدادی از جوایز بیشتری هم برای شرکت‌کنندگان وجود دارد؛ از جمله پاداش سریع ۱۵% از مبلغ مشارکت، ۱۰% پاداش ارجاعات و مجموعه‌ای از NFTهای مخصوصی که برای ۱۰۰۰ مشارکت‌کننده برتر ذخیره شده است.

۲۵% از توکن‌های PDEX که در این وام جمعی به‌دست می‌آید نیز هم اکنون پیروی باز کردن راه‌اندازی بعد از پاراچین صرافی ارز دیجیتال پولکادکس است. در عین حال بقیه توکن‌ها طی یک برنامه توزیع خطی ۹۶ هفته‌ای که برابر با تقریبا ۲۲ ماه است توزیع می‌شوند. توکن PDEX برخی از عملکردهای کاربردی را در شبکه پولکادکس دارد. این توکن در درجه اول به‌عنوان توکن هزینه شبکه این صرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به‌علاوه دارندگان PDEX کنترل حکومتی پاراچین و دسترسی اختصاصی به IDOهای پولکادکس، مبادلات استخر پولکای (Polkapool) بدون هزینه و دیگر ابتکارعمل‌ها را نیز دارند. شبکه اصلی و توکن PDEX در حال حاضر آزاد و قابل معامله است. همین امر نیز مزیت اضافه‌ای نسبت به بسیاری از پاراچین‌های دیگر است که قبل از هرچیز باید از یک فاز راه‌اندازی توکن عبور کنند.

وام جمعی PDEX

بنابراین شرکت‌کنندگان این وام جمعی قادر خواهند بود تا پاداش‌های PDEX خود را به محض آنکه به آن دست یافتند استفاده کنند. همچنین افراد برای شرکت در این وام از گزینه‌های بسیاری برخوردارند. راه اولیه آن است که از کیف پول Polkadot.js استفاده کنید تا مشارکتی درون زنجیره‌ای را از طریق رابط Polkadot.js به وجود آورید. چنین رابطی داشبورد بسیار آسانی را برای گذاشتن سرمایه‌ها در وام جمعی صرافی ارز دیجیتال پولکادکس آن هم به شیوه‌ای کاملا غیرمتمرکز به شما ارائه می‌دهد.

صرافی ارز دیجیتال پولکادکس

از سوی دیگر پولکادکس با پارالل فایننس (Parallel Finance)، بای فراست (Bifrost) و اکوئیلیبریوم (Equilibrium) هم شریک شده است تا وام جمعی نقدی را ارائه دهد. با این روش کاربران می‌توانند دسترسی به DOTهای قفل شده خود را از طریق یک مشتق استیکینگ حفظ کنند. آن‌ها در عین حال می‌توانند پاداش‌های اضافه‌تری را هم به‌دست آورند که به‌صورت توکن‌های مربوطه پلتفرم‌ها پرداخت می‌شود. شما می‌توانید اطلاعات بیشتری را در این باره در بلاگ پولکادکس به آدرس روبه‌رو بخوانید:

https://polkadex.medium.com/polkadex-needs-you-lets-win-a-parachain-on-polkadot-together-b0e480642bd3

پولکادکس صرافی مبنی بر دفتر سفارش و همتا به همتایی برای دیفای بوده که بر روی ساب استریت ساخته شده است. این صرافی هدف دارد تا شکل امن و غیرکاستدی معمولی صرافی‌های غیرمتمرکز را با ساختار کاربرپسند و قابل دسترسی صرافی‌های متمرکز ادغام کند.

این صرافی برای آنکه بتواند به این هدف دست یابد استخرهای AMM را با دفاتر سفارش ترکیب می‌کند. این دفاتر توسط ربات‌های درون زنجیره‌ای اداره می‌شوند که عمل می‌کنند تا از مشکلات افت قیمتی جلوگیری کنند. به‌علاوه برای ساخت یک صرافی که مجری تمام این عملکردها باشد، تنها عملکردهایی که به تأیید نیاز دارند به‌صورت درون زنجیره‌ای در صرافی ارز دیجیتال پولکادکس ساخته می‌شوند. این در حالی است که امکاناتی همچون تجمع و ذخیره داده بازار به‌صورت خارج از زنجیره روی می‌دهد.

صحبت‌های بنیان‌گذار پولکادکس

«ویوک پراسانان» مدیر اجرایی و بنیان‌گذار پولکادکس است. وی نیز اخیرا درباره این صرافی گفت: «پس از ساخت این صرافی در ساب استریت پس از یک سال حالا ما در موقعیت اصلی و اولیه برای پیوستن به اکوسیستم پولکادات هستیم. ما می‌توانیم به‌صورت مستقیم و به‌صورت یک پاراچین به آن ملحق شویم. پس ما واقعا هیجان‌زده هستیم تا وام جمعی خود را شروع کنیم. ما هدف داریم بزرگ‌ترین صرافی دفتر سفارش پولکادات شویم. همچنین می‌خواهیم از نقدینگی در تمام زنجیره از دیگر پروژه‌های پاراچین و حتی فراتر از آن هم پشتیبانی کنیم.»

برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط و قوانین وام جمعی پولکادکس، لطفا به وب‌سایت رسمی وام جمعی پولکادکس مراجعه کنید: https://www.polkadex.trade/crowdloans

درباره صرافی ارز دیجیتال پولکادکس

پولکادکس یک پلتفرم معامله همتا به همتا و غیرکاستدی است که مزایای صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز را با یکدیگر و در یک پلتفرم ادغام می‌کند. پولکادکس که در ساب استریت ساخته شده است، طیفی از ابزارهای کاملا غیرمتمرکز را دارد که نقدینگی دفاتر سفارش را با راحتی و امنیت یک صرافی غیرمتمرکز به شما ارائه می‌دهد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/21/polkadex-joins-second-round-of-parachain-auctions-with-community-crowdloan/

Leave A Reply

Your email address will not be published.