رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Polkastarter چیست؟ ارز POLS چیست؟

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

امروز به بررسی POLS، بلاکچین رتبه ۴۱۹ ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که Polkastarter چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. POLS، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر از مزایای این رمزارز و بسیاری دیگر از رمزارزهای امروزی حساب می‌شود. تعداد سکه در گردش POLS، ۳۷ میلیون عدد است و تعداد کلی آنها ۱۰۰ میلیون سکه اعلام شده است.

نکات اصلی و اهداف Polkastarter چیست؟

Polkastarter چیست

دارندگان توکن POLS می توانند در مورد ویژگی‌های محصول، ابزارها و امکانات آن در آینده و انواع حراج‌ها رای دهند و حتی تصمیم بگیرند که کدام پروژه ها توسط Polkastarter ارائه شوند. یکی از کاربردهای اصلی این رمزارز استفاده از آن به صورت هدفمند و غیر متمرکز برای جمع‌آوری بودجه بر اساس ایده‌های کسب و کار است که با استفاده از سیستم دو لایه، با امنیت و سرعت بالا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

فرایند و روش کار Polkastarter چیست؟

از قابلیت‌های این رمزارز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت جا به جایی در بین رمزارزهای دیگر (Cross-chain Swap)
  • امنیت بالا که از سیستم‌هایی مانند DUX 20  برای آن بهره می‌گیرد.
  • سیستم گاورننس که امکان نظرسنجی هوشمند در بین دارندگان این رمزارز را می‌دهد.
  • سیستم دسترسی عمومی این رمزارز که به هر شخصی قابلیت خرید و فروش و نظرسنجی را در رابطه با آینده این رمزارز می‌دهد.
  • همچنین این رمزارز از قابلیت جابه‌جایی در بین رمزارزهای دیگر بهره می‌برد و این سبب ساده سازی کاربری این رمزارز نیز می‌شود.

قیمت روز Polkastarter و بهترین صرافی های آن

قیمت روز Polkastarter هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۰.۴۴۱۰۵۳  دلار امریکا است. حجم معاملات Polkastarter در هر ۲۴ ساعت حدود ۶,۲۴۶,۸۹۶  دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۴۱۹ قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  Polkastarter در حال حاضر عبارتند از: Uniswap (V2) ، MXC.COM و Poloniex.

نتیجه گیری

Polkastarter چیست

این رمزارز از سیستم‌های نوینی برای نظرسنجی، تراکنش و همچنین امنیت خود استفاده می‌کند که در آینده نه چندان دور، تفاوت آن را از دیگر رمزارزهای رایج بازار نشان خواهد داد. هدف اصلی این رمز جمع آوری نقدینگی برای اهداف متفاوت است و در این زمینه بسیار موفق بوده‌ است. چنانچه قصد سرمایه گذاری بر روی رمزارزها به صورت میان مدت و یا جمع‌آوری نقدینگی برای پروژه شخصی خود را دارید، این رمزارز می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد.

مطالب دیگر را بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.