رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

تحلیل قیمت رمزارزها در خرداد ۱۴۰۰

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

بیت کوین و دیگر تنها در حال حاضر آرام گرفتند همین امر باعث می شود تصور کنیم که شاید روند نزولی به پایان رسیده است.در شرایط فعلی احساس معامله گران به بازار به شدت بدبینانه است. در تاریخ ۲۳ می قیمت تعدادی از آن ها از پایین ترین قیمت تاریخ ۱۹ مینی ست پایین تر آمدند.این امر نشان می دهد که معامله گران همچنان به فروش دارایی ادامه می دهند. با این حال قیمت بیت کوین از ۲۹۲۵۷ دلار پایین تر نیامد. این امر نشان می دهد که خریداران در قیمت های پایین تر وارد عمل شدند. در ادامه با تحلیل قیمت رمزارزها در خرداد ۱۴۰۰ در کنار شما خواهیم بود.

 تحلیل گران و وضعیت فعلی بازار

planB از آن دسته تحلیل گران است که همواره به آینده بیت کوین خوش بین بوده است. همان کسی است که مدل S2F را ایجاد کرد. بنابر گفته های وی بسیار زیادی از معامله گران که در شرایط فعلی وارد صف فروش می شود، دارایی خود را در قیمت های ۵۵ تا ۶۰ هزار دلار و در ماه آوریل خریداری کرده بودند. این این معاون در ماه می چیزی در حدود یک میلیون بیت کوین را در قیمت های ۳۰ تا ۳۵ هزار دلار به فروش رساندند.

بنابر گفته های این تحلیلگر برجسته نهنگ ها با کاهش قیمت بیت کوین های فروخته شده را خریداری کردند. اکنون یک میلیون بیت کوین به دارایی دستهای قدرتمند بازار اضافه شده است.

همزمان با کاهش قیمت بیت کوین در تاریخ نوزدهمین هنگ های بازار چه چیزی در حدود ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار بیت کوین را در اختیار دارند ۱۲۲۵۸۸ بیت کوین دیگر را به دارایی های خود افزودند. آنچه مسلم است خرید بیت کوین از سوی نهنگ های بازار است. آیا این بدان معناست که به پایان روند نزولی بیت کوین نزدیک شده ایم؟ برای درک بهتر بازار با تحلیل قیمت رمزارزها در خرداد ماه همراه ما باشید.

 جفت ارز بیت کوین به دلار

 قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۳ می از سطح حمایت ۳۳ هزار دلار کاهش پیدا کرد. اما خرس ها قادر به کاهش قیمت تا ۲۹ هزار دلار نبودند. بلند ترین نمودار شمعی ۲۳ می نشان می دهد که گاوها در قیمت های پایین تر به خرید بیشترین دارایی ادامه می دهند.

 جفت ارز بیت کوین به دلار

خریداران سعی دارند قیمت را افزایش دهند. اگر آنها قادر به حفظ قیمت های بالاتر باشند، جفت ارز بیت کوین و دلار تا ۴۲ هزار دلار و در نهایت میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۴۴ هزار دلار افزایش قیمت خواهد داشت.

در صورت کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه احساس معامله گران به بازار منفی شده است. و آنها به سمت فروش دارایی روی آوردند. همین امر می تواند قیمت را برای چند روز در بازه میان ۲۸ هزار دلار و ۴۵ هزار دلار نگه دارد.

از سوی دیگر اگر قیمت از سطح نزولی کاهش پیدا کند معامله گران به فروش بیشتر ادامه داده اند. در این صورت احتمال کاهش قیمت ها ۲۸ هزار دلار افزایش پیدا می کند. کاهش قیمت از این سطح به معنای آغاز روند نزولی تا ۲۰ هزار دلار است.

جفت ارز اتریوم و دلار

نتحلیل قیمت رمزارزها در خرداد ۱۴۰۰ در میابیم که اتریوم در تاریخ ۲۳ می از پایین ترین قیمت روزانه ۱۹ می یعنی ۱۸۰۱ دلار کاهش پیدا کرد. دنباله بلندتر نمودار شمعی امروز نشان می دهد که گاو ها و خرید بیشتر دارایی ادامه می دهند. امروز گاوها با خرید بیشتر منجر به اندک افزایشی در قیمت این رمز ارز شدند.

اتریوم

احتمال افزایش قیمت جفت ارز اتریوم و دلار تا دنباله ۳۸.۲ درصد فیبوناچی وجود دارد. اما در این سطح یعنی در سطح ۲۷۲۴ دلار با مقاومت خرس ها روبرو خواهیم بود. میانگین متحرک در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی وارد محدوده منفی شده است. به این ترتیب خرس ها کنترل بازار را در دست دارند.

اگر قیمت این جفت ارز از ۲۷۲۴ دلار کاهش پیدا کند، خرس ها با تلاشی دیگر روند نزولی را آغاز خواهند کرد. 

 کاهش قیمت از ۱۷۰۳ دلار شرایط را برای کاهش هرچه بیشتر قیمت ها ۱۵۴۷ و در نهایت ۱۲۸۹ دلار آماده می کند. افزایش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۲۹۵۹ دلار اولین نشانه از قدرتمند شدن روند صعودی در بازار است. در چنین حالتی متوجه می شویم که روند نزولی به پایان رسیده است.

 جفت ارز بایننس کوین و دلار

با تحلیل قیمت رمزارزها در خرداد متوجه می شویم که بایننس کوین در تاریخ ۲۳ می از ۲۳۳ دلار کاهش پیدا کرد. به دنبال کاهش قیمت اخیر این رمز ارز از بالاترین رکورد خود ۱۰۰ درصد کاهش داشته است. اما امروز گاوها بار دیگر به خرید این دارایی روی آوردند.

بایننس کوین

خریداران سعی دارند روند صعودی را ادامه دهند اما به احتمال زیاد باردیگر در سطح ۳۴۸ و ۴۲۸ دلار با مقاومت روبرو خواهند بود. میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی در حال کاهش است و انتخابات اول بازار را در دست دارند. اگرقیمت از حد مقاومت پیش رو کاهش پیدا کند، خرس ها بار دیگر قیمت را وارد کانال نزولی خواهند کرد.

 از طرفی با افزایش فشار فروش قیمت است حمایت ۲۰۰ دلار کاهش پیدا می کند و با افزایش این فشار احتمال کاهش قیمت تا ۱۲۰ دلار نیز وجود دارد.

از سوی دیگر اگر باب ها اثر ۲۱۱ دلار دفاع کنند، روند اصلاحات به پایان می رسد و جفت ارز بایننس کوین و دلار بار دیگر به روند صعودی ادامه می دهد.

 تحلیل قیمت رمزارزها در خرداد با جفت ارز کاردانو و دلار

 کاردان و بار دیگر در تاریخ ۲۳ می تا ۱ دلار کاهش قیمت داشت. گاها امروز به خرید بیشترین دارای ادامه دادند. همین امر باعث شد سطح ۱ دلار به سطح حمایت ارزشمند تبدیل شود.

کاردانو

خریداران در حال حاضر برای حفظ قیمت های بالاتر از ۱.۴۸ دلار در تلاش هستند. در صورت موفقیت آنها جفت ارز کاردانو و دلار با میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۱.۶۲ دلار افزایش پیدا خواهد کرد. خرس ها در این قیمت بار دیگر مقاومت خواهند کرد.

اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روز کاهش پیدا کند، احساس معامله گران به بازار منفی می شود. در چنین شرایطی این جفت ارز برای چند روز در بازه میان ۱ و ۱.۶۳ دلار معامله می شود.

از سوی دیگر اگر گاوها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه را افزایش دهند این جفت ارز روند صعودی را تا ۱.۹۴ دلار و در نهایت تا ۲.۳۴ دلار ادامه خواهد داد. از طرف دیگر کاهش قیمت از ۱ دلار آغاز روند نزولی خواهد بود. در این حالت شاهد افزایش فشار فروش در بازار هستیم.

 جفت ارز دوج کوین و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در خرداد نشان می دهد که دوج کوین از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ می قیمت های بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه را حفظ کرده است. اما در تاریخ ۲۳ می شاهد کاهش قیمت این رمز ارز بودیم. گاو ها با کاهش قیمت به خرید بیشترین دارای ادامه دادند و در تلاش برای افزایش قیمت از میانگین متحرک ۵۰ روزه هستند.

دوج کوین

روند صعودی به احتمال زیاد در ادامه مسیر با مقاومت روبرو خواهد بود. در صورت کاهش قیمت از سطح مقاومت پیش رو خرس ها با تلاشی دیگر قیمت را تا ۰.۲۱ دلار کاهش می دهند.

 در این صورت جفت ارز دوج کوین و دلار تا ۰.۱۵ و در نهایت تا ۰.۱۰ دلار کاهش قیمت خواهد داشت. میانگین متحرک در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی ۴۴ را نشان می دهد. بنابراین بازار در دست خرس هاست.

این رویکرد بدبینانه تنها در صورتی نقض می شود که گاو ها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه بالاتر ببرد. در این حالت احتمال افزایش قیمت تا ۰.۴۷ و در نهایت تا ۰.۵۹ دلار وجود خواهد داشت.

 جفت ارز ریپل و دلار

 ریپل در تاریخ ۲۳ می سطح حمایت ۰.۸۸ دلار کاهش پیدا کرد. به نظر می رسد خرس ها کنترل بازار را در دست داشته باشند. اما گاوها تسلیم نشده اند و به تلاش خود ادامه می دهند. در صورتی که موفق به افزایش قیمت از ۰.۸۸ دلار شوند، روند صعودی تا میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۱.۲۲ دلار آغاز می شود.

ریپل

به احتمال زیاد خرس ها از میانگین متحرک ۲۰ روز دفاع می کنند. با کاهش قیمت از این سطح بار دیگر شاهد کاهش قیمت جفت ارز ریپل و دلار تا ۰.۸۸ در نهایت ۰.۶۵ دلار خواهیم بود. کاهش قیمت از این سطح حمایت احتمال کاهش هرچه بیشتر قیمت ها ۰.۵۶ طلا را افزایش می دهد.

 از سوی دیگر اگر با قیمت را از میانگین متحرک افزایش دهند، این جفت ارز روند صعودی را از سر می گیرد.

 جفت ارز دات و دلار

خرس ها پس از تلاش های مستمر خود برای کاهش قیمت از ۲۶ دلار در تاریخ ۲۲ موفق به کاهش بیشتر قیمت دات شدند. در تاریخ ۲۳ می تا ۱۳ دلار کاهش قیمت داشت. البته گاوها از فرصت پیش آمده برای خرید بیشتر دارایی استفاده کردند.

دات

گاوها در تلاش برای افزایش قیمت هستند. احتمال عبور قیمت از ۲۶.۵ طلا وجود دارد. اما با کاهش قیمت از این سطح مقاومت باید در انتظار قیمت ۱۵ دلاری برای این رمز ارز باشیم.

 افزایش قیمت از ۲۶ دلار اولین نشانه از آغاز روند صعودی است و شرایط را برای رسیدن به میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۳۱.۹۳ دلار مهیا می کند. از سوی دیگر اگر خرس ها قیمت را از ۱۵ دلار پایین تر بیاورند جفت ارز دات و دلار تا ۷.۹۸ دلار کاهش پیدا می کند.

جفت ارز بیت کوین کش و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در خرداد متوجه می شویم بیت کوین کش شاهد کاهش قیمت بوده است. قیمت این رمز ارز ۱۶۳۸ دلار تا ۴۶۷ دلار کاهش پیدا کرده است. به این ترتیب از تاریخ ۱۲ می تا ۲۳ می ۷۱% کاهش را مشاهده کرده ایم. معمولاً پس از کاهش شدید قیمت باید در انتظار ادامه روند صعودی باشیم.

بیت کوین کش

اگر گاوها قیمت را از ۱۸۶ دلار افزایش دهند و روند صعودی تا دنبالی ۳۸.۲ درصد فیبوناچی یعنی ۹۱۴ دلار ادامه خواهد داشت. با عبور قیمت از این سقف قیمت جفت ارز بیت کوین کش و دلار تا ۱۱۰۰ دلار بالا می رود.

اما از سوی دیگر با کاهش قیمت از ۹۱۴ دلار این جفت ارز برای چند روز در بازه میان ۴۶۷ دلار و ۹۱۴ دلار باقی می ماند. کاهش قیمت از ۴۴۲ دلار به معنای آغاز روند نزولی تا ۳۷۰ دلار خواهد بود.

جفت ارز یونی سواپ و دلار 

یونی سواپ در تاریخ ۲۳ می از شانزده دلار کاهش پیدا کرد و به ۱۳ دلار رسید. اما گاوها به خرید بیشتر ادامه می دهند.

یونی سواپ

امروز بار دیگر روند صعودی آغاز شد. اما میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی در حال کاهش هستند و به نظر می رسد خرس ها کنترل بازار را در دست دارند. با کاهش قیمت از ۲۵ دلار خرس ها برای کاهش هرچه بیشتر قیمت وارد عمل می شوند. در صورت کاهش قیمت از ۱۳ دلار شرایط برای کاهش تا ۱۰ دلار نیز مهیا می شود.

از سوی دیگر افزایش قیمت از ۲۵ دلار امکان افزایش قیمت ها میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۳۰ دلار را افزایش می دهد. در این سطح با مقاومت در عرصه روبرو خواهیم بود. اما در اگر گاه موفق به عبور از این قیمت باشند، قیمت بعدی برای این جفت ارز ۳۶ دلار خواهد بود.

 جفت ارز لایت کوین و دلار

 در تحلیل قیمت رمزارزها در خرداد ماه ۱۴۰۰ لایت کوین از ۱۱۸ دلار افزایش پیدا کرد. بنابراین متوجه می شویم گاوها در قیمت های پایین تر به خرید بیشتر ادامه دادند. در صورت افزایش قیمت  تا ۱۸۷ دلار این آلت کوین بار دیگر تا دنباله ۳۸.۲ درصد فیبوناچی یعنی ۲۳۰ دلار افزایش خواهد داشت.

لایت کوین

میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی در حال کاهش هستند. و خرس ها کنترل بازار را در دست دارند. اگر قیمت از سطح مقاومت پیش رو کاهش پیدا کند، خرس ها با تلاشی دیگر قیمت را از ۱۱۸ دلار پایین تر بیاورند.

در صورت موفقیت آنها جفت ارز لایت کوین و دلار تا ۹۵ و در نهایت تا ۸۰ دلار کاهش قیمت خواهد داشت. این رویکرد بدبینانه تنها در حالتی نقض می شود که قیمت ازمیانگین متحرک افزایش پیدا کند. چنین حرکتی قیمت را دنبال ۶۱.۸ درصد فیبوناچی یعنی ۳۰۰ دلار افزایش می دهد.

 در آخر

  کوین همچنان در روند نزولی به سر می برد و شرایط برای خرید این دارایی مهیاست. نهنگ ها و سرمایه گذاران بزرگ بازار و خرید بیشتر بیت کوین ادامه داده اند. این در حالی است که بسیاری از معامله گران با ترس آغاز روند نزولی به فروش دارایی می اندیشند. دیگر آلت کوین ها نیز در روند نزولی به سر می برند.

 آیا در شرایط فعلی به خرید بیت کوین فکر می کنید؟

 آیا همچنان به ادامه روند صعودی امیدوار هستید؟

در رمزارز مارکت آخرین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال را با شما به اشتراک می گذاریم و منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-5-24-btc-eth-bnb-ada-doge-xrp-dot-bch-uni-ltc

Leave A Reply

Your email address will not be published.