رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

تحلیل قیمت رمزارزها در ۲۹ خرداد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

معامله گران انتظار دارند قیمت بیت کوین و آلت کوین ها سقوط بیشتری تجربه کنند، بعد از اینکه قیمت بیت کوین به پایین تر از سطح کلیدی ۳۶ هزار دلار برسد. به همین منظور ما مقصد داریم به تحلیل قیمت رمزارزها در ۲۹ خرداد بپردازیم. تحلیل قیمت ها نمای کلی از بازار ارزهای دیجیتال در اختیار معامله گران می گذارد.

اخبار بازار ارزهای دیجیتال

فدرال رزور آمریکا انتظارت تورمی را به روزرسانی کرد. این نهاد اعلام کرد تورم انتظاری از ۲.۴ درصد در مارچ به ۳.۴ درصد در جلسه آخر آن ها در ۱۶ ژوئن رسیده است. برای تعدیل تورم، بانک فدرال اعلام کرد قصد دارد دوباره نرخ را قبل از پایان سال ۲۰۲۳ بالا ببرد.

این خبر شاخص قیمت دلار DXY را به بالاترین سطح بعد از اواسط آوریل رساند. قیمت طلا نیز که رابط معکوس با دلار دارد کاهش یافت و به کمترین مقدار در ۶ هفته گذشته رسید.

بازار سهام ایالات متحده نیز به این خبر واکنش نشان داد. شاخص متوسط صنعتی داو جونز در این هفته بدترین عملکرد را از ژانویه سال جاری داشته است . این نشان می دهد که تمایل کوتاه مدت نزولی شده است. معامله گران در حال بستن موقعیت خود برای ذخیره وجه نقد هستند.

تحلیل قیمت رمزارزها

این امر باعث متوقف شدن قیمت بیت کوین شد. داده های Santiment نشان می دهد که نهنگ ها که بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت کوین در اختیار دارند. در حال خرید هستند و در ۲۵ روز گذشته حدود ۹۰ هزار بیت کوین را بدست آوردند. آن ها در حال حاضر حدود ۴۸.۷ درصد از ذخایر بیت کوین را در اختیار دارند.

آیا خرید نهنگ های می تواند روند کاهشی را متوقف کند. آیا خرید آلت کوین ها از سرگرفته می شود. بیایید به تحلیل قیمت ۱۰ رمزارز برتر بپردازیم. با این کار می توانیم روند بازار را پیش بینی کنیم.

جفت ارز بیت کوین و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در ۲۹ خرداد نشان می دهد که قیمت بیت کوین از  ۱۵ ژوئن که به ۴۱۳۳۰ دلار رسیده بود، نزولی شده است. امروز قیمت آن به کمتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رسید. این نشان می دهد که رشد قیمت کوتاه مدت ممکن است پایان یافته باشد. و خرس ها تلاش خواهند کرد که قیمت را ابتدا به ۳۴۶۰۰.۳۶ دلار و سپس ۳۱ هزار دلار برسانند.

تحلیل قیمت بیت کوین

شاخص قدرت نسبی به کمتر از مقاومت سربار ۵۵ رسید و در منطقه منفی قرار گرفته است. این نشان می دهد که خرس ها دست بالاتر را در بازار دارند.

با این حال اگر قیمت جفت ارز بیت کوین و دلار به خط حمایتی ۳۱ هزار دلار برگردد. این نشان می دهد قیمت در سطوح پایین تر تجمیع خواهند کرد. این ممکن است قیمت جفت ارز بیت کوین و دلار را در چند روز آینده در محدود قیمتی ۳۱ هزار و ۴۲۴۵۱.۶۷ نگه دارد.

گاوها می خواهند قیمت را به بالای ۴۲۴۵۱.۶۷ دلار برسانند و در آنجا تثبیت کنند. این  نشان می دهد که ممکن است روند نزولی پایان یافته باشد. از سوی دیگر شکست قیمت به زیر ۳۱ هزار دلار نشان می دهد که روند نزولی از سرگرفته شده است.

جفت ارز اتریوم و دلار

قیمت اتریوم به پایین تر از میانگین نمایی ۲۰ روزه (۲.۵۲۸ دلار) ۱۵ ژوئن رسیده است. و خرس ها امروز قیمت را به زیر خط حمایتی مثلت متقارن رساندند. این نشان می دهد که عرضه از تقاضا بیشتر است.

تحلیل اتریوم

اگر قیمت جفت ارز اتریوم و دلار به زیر ۲۱۸۰ دلار برسد. هدف بعدی می تواند ۲۰۷۹.۹۴ دلار و سپس ۱۷۲۸.۷۴ دلار باشد. روند نزولی میانگین نمایی ۲۰ روز و شاخص قدرت نسبی در منطقه منفی نشان می دهد که روند کمترین مقاومت را نسبت به کاهش قیمت دارد.

دورنما منفی بی اعتبار می شود اگر قیمت بالاتر از سطح فعلی برود یا قیمت حمایت شود و خط مقاومت بالای مثلت شکسته شود. چنین حرکتی نشان می دهد که گاوها به قدرت برگشته اند و احتمالا یک روند صعودی شروع شده است.

جفت ارز بی ان بی و دلار

 تحلیل قیمت رمزارزها در ۲۹ خرداد حاکی از این است که بی ان بی زیر قیمت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۶۷ دلار) در چند روز گذشته معامله شده است. این نشان می دهد که احساسات منفی همچنان نسبت به بازار باقی مانده است. و معامله گران می توانند با استفاده از نیروی جدید این جایگاه را برای بلندمدت بسته کنند.

تحلیل بی ان بی

روند نزولی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روز و شاخص قدرت نسبی زیر ۴۲ نشانگر کمترین مقاومت در برابر روند نزولی است. اگر خرس ها قیمت را زیر خط روند حفظ کنند. فروش ممکن است تشدید شود و قیمت جفت ارز بی ان بی و دلار می تواند ابتدا به ۲۵۷ دلار و سپس ۲۱۱.۷۰ دلار سقوط کند.

از سوی دیگر، اگر خرس ها در حفظ قیمت زیر خط روند شکست بخورند. گاوها دوباره تلاش خواهند که قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. اگر آن ها موفق شوند، قیمت این جفت ارز می توانند تا مقاومت سربار ۴۳۳ دلار افزایش یابد.

شکست نزدیک بالای این خط مقاومت نشان می دهد که اصلاح به پایان رسیده است. و ممکن است قیمت این جفت ارز حرکت خود را برای رسیدن به سطح ۶۱.۸ درصد فیوناچی و قیمت ۵۰۸.۳۸ دلار شروع کند.

تحلیل قیمت رمزارزها در ۲۹ خرداد جفت ارز کاردانو و دلار

قیمت کاردانو از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۶۲ دلار) در ۱۵ ژوئن پایین تر آمد. این نشان می دهد خرس ها تلاش کردند بر عملکرد بازار مسلط شوند. کاهش میانگین  متحرک نمایی ۲۰ روز و قرارگیری شاخص نسبی در قسمت منفی نشانگر برتری خرس ها است.

تحلیل قیمت کاردانو

فروشنده ها در حال حاضر تلاش خواهند کرد که قیمت را در ۱.۳۳ دلار حمایت کنند. شکست و بسته شدن زیر این سطح، سقوط بیشتر و رسیدن به حمایت مهم بعدی ۱ دلار را روشن می کند.

 برخلاف این فرضیه، اگر قیمت به ۱.۳۳ دلار برگردد، این نشان می دهد که خریداران در نزدیک این سطح تجمیع کرده اند. که می تواند باعث شود قیمت جفت ارز کاردانو و دلار بین ۱.۳۳ و ۱.۹۴ دلار در چند روز آینده باقی بماند.

گاوها پس از شکست شدن و بسته شدن قیمت بالای ۱.۹۴ دلار سود خواهند کرد. چنین حرکتی می تواند قیمت این جفت ارز را به بالای قیمت ۲.۴۷ دلار برساند.

جفت ارز دوج و دلار

دوج کوین در برگشت به خط گردن الگوی سر و شانه در چند روز گذشته شکست خورد. این نشانگر عدم تقاضا در سطح فعلی است. سقوط میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۳۳ دلار) و شاخص قدرت نسبی پایین تر از ۴۱ نشان می دهد که خرس ها بر بازار مسلط شده اند و باعث سقوط قیمت دوج کوین گردیدند.

تحلیل قیمت دوج کوین

اگر قیمت زیر خط گردن حفظ شود، قیمت این جفت ارز تا ۰.۲۱ دلار می تواند کاهش یابد. گاوها ممکن است به صورت تهاجی از آن حمایت کنند. اما اگر این سطح ترک بردارد، فروش ممکن است تشدید شود و قیمت تا ۰.۱۰ دلار نیز سقوط کند.

برخلاف این فرضیه، اگر قیمت به ۰.۲۱ دلار برگردد. گاوها تلاش خواهند کرد قیمت را به بالای میانگین نمایی ۲۰ روزه سوق دهند. اگر این کار انجام شود، قیمت این جفت ارز می تواند ابتدا تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۴۰ دلار) و سپس ۰.۴۵ دلار بالا رود.

قیمت جفت ارز ریپل و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در ۲۹ خرداد نشان می دهد که کاهش قیمت ریپل به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۹۱ دلار) ادامه دارد. این کاهش قیمت نشانگر عدم تقاضا در سطوح بالاتر است. خرس ها در حال حاضر در تلاش هستند که قیمت را در سطح جاری ۰.۷۵ دلار حمایت کنند. در حالی که گاوها در تلاشند که از این حمایت دفاع کنند.

تحلیل ریپل

اگر قیمت به ۰.۷۵ دلار برگردد. قیمت جفت ارز ریپل و دلار به سمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حرکت خواهد کرد. شکست این خط مقاومت می تواند قیمت را در چند روز آینده بین ۰.۷۵ تا ۱.۰۷ تثبیت کند.

با این حال، روند نزولی میانگین و شاخص قدرت نسبی زیر ۳۹ نشانگر برتری خرس ها است. اگر قیمت این جفت ارز به زیر ۰.۷۵ دلار برسد. احتمالا توقف بعدی قیمت ۰.۶۵ دلار است. اگر حمایت ترک بخورد، فروش ممکن است تشدید شود و قیمت می تواند ابتدا تا ۰.۵۶ و سپس ۰.۴۳ دلار سقوط کند.

جفت ارز پولکادات و دلار

قیمت پولکادات از خط مقاومت مثلت متقارن در ۱۵ ژوئن پایین آمده و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۳۳.۵۷ دلار) شکست. قیمت آلت کوین در حال حاضر به خط حمایت مثلث سقوط کرد.

تحلیل پولکادات

اگر قیمت به خط حمایت برگردد، قیمت جفت ارز پولکادات و دلار ممکن است تثبیت آن برای چند روز دیگر در داخل مثلث ادامه یابد. در حالی که روند نزولی میانگین و شاخص قدرت نسبی در بخش منفی نشان می دهد که خرس ها در بازار برتر هستند.

اگر خرس ها قیمت را زیر مثلث حفظ کنند، این نشانگر از سرگیری روند نزولی است. اولین حمایت روند نزولی رسیدن قیمت به ۱۵ دلار است. شکست زیر این سطح می تواند درب ها را برای سقوط تا ۸ دلار نیز باز کند.

گاوها به بازی برمی گردند اگر قیمت را بتوانند به بالای مثلث برسانند و در آنجا حفظ کنند. چنین حرکتی ممکن است سیگنالی برای پایان اصلاح باشد.

جفت ارز یونی سواپ و دلار

قیمت یونی سواپ به پایین تر از میانگین نمایی ۲۰ روزه (۲۴.۱۶ دلار) در ۱۵ ژوئن رسیده است. این نشانگر فروش صعودی است. گاوها از حمایت ۲۱.۵۰ دلار ۱۷ ژوئن دفاع می کنند. اما عدم موفقیت خریداران در بهبود قیمت ها نشانگر عدم تقاضا در سطوح بالاتر است.

یونی سواپ

اگر خرس ها قیمت را به پایین تر از ۲۰ دلار برسانند. فروش ممکن است تشدید شود و قیمت جفت ارز یونی سواپ و دلار می تواند ابتدا تا ۱۶.۴۹ دلار و سپس ۱۳.۰۴ دلار سقوط کند. چنین حرکتی نشان می دهد که معامله گران در بهبود قیمت قبلی یونی سواپ را در ۳۰ دلار فروخته اند.

از سوی دیگر، اگر قیمت به خط حمایت ۲۰ دلار برگردد. این نشانگر آن است که گاوها سقوط کردند. خریداران در تلاشند که قیمت را به بالایی میانگین نمایی ۲۰ روزه برسانند. اگر آن ها موفق شوند ممکن قیمت این جفت ارز تا ۳۰ دلار بالا برود.

قیمت جفت ارز لایت کوین و دلار

گاوها در تلاش هستند که از خط حمایت در ۱۷ ژوئن دفاع کنند. اما آن ها نتواستند قیمت لایت کوین را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷۶ دلار) برسانند. این نشان می دهد که خرس ها به صورت تهاجمی از میانگین نمایی متحرک ۲۰ روزه دفاع می کنند.

لایت کوین

روند نزولی میانگین و شاخص قدرت نسبی در بخش منفی نشانگر برتری خرس ها است. اگر فروشنده ها قیمت را در زیر خط حمایت تثبیت کنند. قیمت جفت ارز لایت کوین و دلار می تواند روند نزولی ۲۳ می در ۱۱۸.۰۳ دلار را شروع کنند. اگر این حمایت نیز تسلیم شود، فروش ممکن است تشدید شود و قیمت تا ۷۰ دلار سقوط کند.

این دورنما منفی بی اعتبار است اگر قیمت برگردد و به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد. چنین حرکتی اولین نشانگر پایداری است. قیمت این جفت ارز می تواند تا میانگین ساده ۵۰ روزه (۲۳۰ دلار) برسد. شکست بالای این سطح ممکن است نشان دهنده پایان روند نزولی باشد.

جفت ارز بیت کوین کش و دلار

تحلیل قیمت رمزارزها در ۲۹ خرداد نشان می دهد که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۴۸ دلار) در ۱۵ ژوئن پایین تر آمده است. این نشان می دهد که خرس ها در قیمت های بالا فروخته اند. این عمل قیمت در چند روز گذشته یک الگوی مثلث نزولی ساخته است که شکست کامل دارد و پایین تر از قیمت ۵۳۸.۱۱ دلار بسته شده است.

تحلیل قیمت بیت کوین کش

روند کاهشی میانگین و شاخص قدرت نسبی کمتر از ۳۹ نشانگر مقاومت پایین در برابر روند نزولی است. اگر خرس ها قیمت را به زیر ۵۳۸.۱۱  دلار کاهش دهند و تثبیت کنند. قیمت جفت ارز بیت کوین و دلار می تواند روند نزولی از سر بگیرد. قیمت جفت ارز می تواند ابتدا تا ۴۰۰ دلار و سپس ۳۷۰ دلار سقوط کند.

برخلاف این فرضیه، اگر قیمت بالاتر از سطح فعلی یا ۵۳۸.۱۱ دلار برسد و شکست بالای میانگین متحرک نمایی رخ دهد، این دو علامت نشانگر یک خرید قوی توسط گاوها است. قیمت جفت ارز ابتدا به ۸۰۰ دلار و سپس به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۸۷۲ دلار) می رسد.

سخن آخر

شروع روند کاهشی قیمت بیت کوین باعث شده است که بسیاری از معامله گران شروع به فروش رمزارز کنند. البته برخی از افراد معتقدند این اصلاح قیمت و روند دوباره صعودی می شود. نظر شما چیست. ایا این فقط یک اصلاح قیمت و دوباره روند صعودی آغاز می شود؟

یا اینکه روند کاهشی تا رسیدن قیمت بیت کوین به ۳۰ هزار دلار و کمتر ادامه می یابد؟

ما در رمزارز مارکت اخبار مربوطه به بازار ارزهای دیجیتال را به اشتراک می گذاریم. این کار به شما کمک می کند بتوانید تحلیل دقیق تری داشته باشید.

منبع:

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-6-18-btc-eth-bnb-ada-doge-xrp-dot-uni-ltc-bch

Leave A Reply

Your email address will not be published.