رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

تحلیل قیمت رمز ارز های بازار

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

اگر سرمایه گذاران خوشبین موفق شوند قیمت بیت کوین را از ۵۷ هزار دلار افزایش دهند، ادامه روند صعودی برای تکوین های برتر بازار امکان پذیر می شود. سرمایه گذارانی که با رویکرد درازمدت در بازار حضور دارند از کاهش قیمت ها به نحو احسن استفاده کردند. آنها با کاهش قیمت بیت کوین بیشترین را خریداری کردند. این در حالی است که معامله گران که به صورت کوتاه مدت در بازار فعالیت دارند با افزایش قیمت دارایی خود را به فروش رساندند. اطلاعات به دست آمده از روزهای گذشته نشان می دهد که حجم بیت کوین هایی که از بازار کوین بیس خارج شدند افزایش پیدا کرده است. تحلیل قیمت رمز ارز های بازار نشان می دهد که سرمایه گذاران بیشتری بیت کوین را خریداری می کنند. 

 افزایش تقاضا برای خرید بیت کوین

جالب است بدانید که تقاضا برای خرید بیت کوین به یک بازار محدود نمی شود. سفارش های خرید بیت کوین به ارزش ۱۰۰ هزار دلار در حال افزایش است.

این امر نشان می دهد که موسسات سرمایه گذاری و شرکت های بزرگ وارد بازار رمز ارز می شوند. بسیاری از شرکت های آمریکایی برای افزایش سود سالانه خود به بازار بیت کوین روی آورده اند.

نشانه مثبت دیگری که در بازار مشاهده می شود حرکت دلار آمریکا در مقابل بیت کوین است. معمولاً این دارایی ها در رابطه معکوس قرار دارند. به این معنا که هنگامی که ارزش دلار آمریکا افزایش پیدا می کند بیت کوین تحت فشار قرار می گیرد و برعکس.

با این وجود افزایش قیمت دلار در روزهای گذشته تاثیری روی روند صعودی بازار بیت کوین داشته است. زمانی که چنین رویدادی تاثیر ناخوشایندی بر بازار بیت کوین می گذارد باید به قدرت روند صعودی و میزان تقاضا در بازار بیت کوین پی ببریم.

 اکنون زمان آن است که به تحلیل قیمت رمز ارز های برتر بازار بپردازیم. 

جفت ارز بیت کوین و دلار

 بیت کوین در تاریخ ۸ مارس از سطح مقاومت ۵۲۰۴۰ دلار عبور کرده است. سرمایه گذاران خوشبین اکنون قیمت ۶۱۰۷۵.۱۳ دلار را برای این ارز در نظر گرفته اند. خرس ها تلاش می کند که ادامه حرکت صعودی ممانعت کنند. اما دنباله بزرگتر نمودار شمعی نشان می دهد که سرمایه گذاران بیشتری با کاهش قیمت به خرید بیت کوین روی آوردند.

جفت ارز بیت کوین و دلار

میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی وارد محدوده شده است که نشان می دهد بیت کوین به ارزشی بیش از ارزش واقعی خریداری می شود. به این ترتیب گاوها کنترل بازار را در دست دارند.

اگر سرمایه گذاران خوشبین بتوانند قیمت را از بالاترین رکورد بیت کوین افزایش دهند روند صعودی به حرکت خود ادامه می دهد. در این حالت قیمت بعدی برای بیت کوین ۷۲۱۱۲ به دلار خواهد بود.

احتمال دیگری نیز وجود دارد. اگر قیمت از بالاترین سطح بیت کوین افزایش پیدا کند، خرس ها گاوها را به سمت فروش این دارایی سوق می دهند. در این حالت قیمت تا ۵۲۰۴۰ دلار کاهش پیدا می کند. 

خرس ها برای تغییر روند بازار باید قیمت را از ۴۳۰۰۶.۷۷ دلار پایینتر بیاورند. 

تحلیل قیمت رمز ارز  ها با جفت ارز اتریوم و دلار 

سرمایه گذاران خوشبین یا گاوها سعی دارند و روند صعودی را در بازار اتریوم ادامه دهند. میانگین متحرک ۲۰ روزه در بازار اتریوم افزایش پیدا کرده است. شاخص قدرت نسبی به ۶۰ رسیده است. 

جفت ارز اتریوم و دلار

اگر گاوها موفق شوند قیمت را از ۱۸۷۹ دلار بالاتر ببرند، این جفت ارز مسیر صعودی را تا قیمت ۲۰۴۰ دلار ادامه می دهد. عبور از این سطح مقاومت به معنای ادامه روند صعودی خواهد بود. در این صورت قیمت بعدی برای این ارز ۲۶۱۴ دلار است. 

اما اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند و از میانگین متحرک پایین تر بیاید، روند بازار تغییر خواهد کرد. بازار در چنین شرایطی به نفع خرس ها روند نزولی را در پیش می گیرد و تا سطح حمایت ۱۲۸۹ دلار کاهش پیدا می کند.

 جفت ارز بایننس کوین و دلار 

در تحلیل قیمت رمز ارز های برتر بازار در می یابیم که قیمت بایننس کوین از ۲۶۵ دلار افزایش پیدا کرده است. این امر نشان می دهد که گاوها در تلاش برای ادامه روند صعودی هستند. دنباله بلندتر نمدار شمعی امروز نشان می دهد که گاوها درحال خرید دارایی بیشتری هستند. 

 جفت ارز بایننس کوین و دلار

 خریداران در شرایط فعلی در حال تلاش برای ادامه روند صعودی و رسیدن قیمت به بیش از ۳۰۹.۴۹ دلار هستند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند. جفت ارز بایننس کوین و دلار روند صعودی را برای رسیدن به بالاترین قیمت یعنی ۳۴۸.۶۹ دلار ادامه می دهد. عبور از این سطح مقاومت به معنای آغاز روند صعودی تا ۴۱۰ و ۵۰۰ دلار است. 

 میانگین متحرک در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی در محدوده ای است که نشان می دهد این ارز به ارزشی بیش از ارزش واقعی خریداری می شود. به این ترتیب گاوها کنترل بازار را در دست دارند. امااگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند و از میانگین متحرک ۲۰ روزه پایین تر برود، روند بازار تغییر می کند. در این حالت باید شاید کاهش قیمت از ۱۸۹ دلار باشیم. 

 جفت ارز دلار و آدا

 در تحلیل قیمت رمز ارز های برتر بازار متوجه می شویم که آدا در محدوده ۱.۰۶۸۳ و ۱.۲۳۰۳ معامله می شود. این روند روزهای ادامه داشته است. نکته مثبت این است که گاوها اجازه کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه را به این ارز نداده اند. 

 جفت ارز دلار و آدا

اگر گاوها قیمت را از ۱.۲۳۰۳ دلار بالاتر نگه دارند جفت ارز آدا و دلار روند صعودی تازه را برای رسیدن به قیمت ۱.۳۵ و ۱.۴۸ دلار آغاز می کند. میانگین متحرک در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی خبر از تسلط گاوها و بازار را می دهد.

 اما از سوی دیگر اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کنند احتمال اصلاح بیشتر قیمت وجود خواهد داشت. میزان حمایت در ۰.۹۰ دلار اندک است. با شکسته شدن این سمت حمایت ادامه روند نزولی تا میانگین متحرک ۵۰ روزه ۰.۸۰۱ دلار نیز امکان پذیر است. 

 جفت ارز دات و دلار 

دات در تاریخ ۸ مارس از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش پیدا کرد. این آلت کوین در حال حاضر برای رسیدن به قیمت ۴۲.۲۸۴۸ دلار در تلاش است. در ادامه قیمت بعدی برای این ارز ۵۲.۵۰ دلار خواهد بود. 

 جفت ارز دات و دلار

میانگین متحرک در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی ۶۶ نشان می دهد. گاوها کنترل بازار را در دست دارند. اما اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند و تا سطح حمایت پایین بیاید، روند بازار تغییر می کند. در این حالت گاوها در دام می افتند برای خرید وارد عمل می شوند. اگر قیمت از نمودار مثلثی پایین تر بماند، روند نزولی تا میانگین متحرک ۵۰ روزه ادامه خواهد داشت.

جفت ارز ریپل و دلار 

در تحلیل قیمت رمز ارز های برتر بازار در می یابیم که ریپل از سطح مقاومت ۰.۵۰ دلار کاهش پیدا کرده است. این امر نشان می دهد که خرس ها به فروش دارایی خود ادامه دادند. اگر آنها موفق شود قیمت را کاهش دهند ادامه روند صعودی به تاخیر می افتد.

جفت ارز ریپل و دلار

کاهش قیمت از میانگین متحرک ۵۰ روزه مسیر را برای کاهش بیشتر قیمت  تا ۰.۳۵۹ هموار می کند. اگر قیمت در این بازه ثابت بماند، این جفت ارز روزها در یک بازه محدود معامله می شود.

از سوی دیگر با کاهش قیمت از این سطح نمودار سر و شانه نزولی کامل می شود. در این حالت روند نزولی تا ۰.۱۷۳۵۱ دلار ادامه خواهد داشت. 

 اگر قیمت از سطح فعلی افزایش پیدا کند و به بیش از ۰.۵۰ دلار برسد، ادامه روند صعودی امکان پذیر است. در چنین شرایطی قیمت بعدی برای این ارز ۰.۵۷ و ۰.۶۵ دلار خواهد بود.

 جفت ارز UNI و دلار 

قیمت UNI از ۳۳ دلار کاهش پیدا کرده است. اکنون خرس ها سعی دارند قیمت را تا میانگین متحرک ۲۰ روزه پایین بیاورند. میانگین متحرک در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که بازار در کنترل گاو هاست. 

 جفت ارز UNI و دلار

اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روز افزایش پیدا کند، گاوها بار دیگر قادر به ادامه روند صعودی خواهد بود. در چنین شرایطی این جفت ارز قیمت بالاتر است یا ۵ دلار را تجربه خواهد کرد و برای رسیدن به قیمت ۴۶ دلار وارد عمل می شود.

اما از سوی دیگر اگر سال قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه پایین تر بیاورند، روند بازار تغییر می کند. در چنین شرایطی قیمت تا سطح حمایت میانگین ۵۰ روزه کاهش پیدا می کند و در نهایت به کمتر از ۱۸ دلار می رسد.

 جفت ارز لایت کوین و دلار

 لایت کوین در تاریخ ۷ ماه است از میانگین متحرک ۲۰ روز افزایش پیدا کرد. اکنون قیمت این ارز از سطح مقاومت نیز افزایش پیدا کرده است. اگر گاوها بتوانند قیمت را از این سطح بالاتر ببرند، ادامه روند صعودی تا ۲۲۷ و در ادامه تا ۲۴۶.۹۶ دلار ادامه خواهد داشت. 

 جفت ارز لایت کوین و دلار

 میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی نیز نشان می دهد که گاوها کنترل بازار را در دست دارند. 

 با این حال خرس ها به این سادگی تسلیم نمی شوند. اگر قیمت از سطح میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کند، این جفت ارز به روند نزولی ادامه می دهد. در این حالت کاهش قیمت از این سطح حمایت، منجر به افزایش میزان فروش در بازارا می شود. 

 جفت ارز لینک و دلار 

در تحلیل قیمت رمز ارز های برتر بازار با نام لینک روبه رو می شویم. لینک در تاریخ ۷ مارس از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش پیدا کرده است. اکنون قیمت این ارز به ۳۲ دلار رسیده است. با این حال گاوها موفق نشده اند، با این حال گاوها موفق به ادامه روند صعودی نشده اند. این امر نشان می دهد که خرس ها در نزدیکی سطح مقاومت دارایی بیشتری را می فروشند. 

 جفت ارز لینک و دلار

قیمت از ۳۲ دلار کاهش پیدا کرده است و خرس ها موفق شده اند که قیمت را پایین تر بیاورند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، مثلث بالاروند صعودی اعتبار خود را از دست می دهد. 

 زمانی که روند صعودی کاهش پیدا می کند، خریداران در دام می افتند. آنها سعی می کنند که جایگاه خود را حفظ کنند. در ادامه روند نزولی باید سطح حمایت ۲۴ و ۲۰.۱۱ را زیر نظر داشته باشیم. 

از سوی دیگر اگر قیمت از میانگین متحرک بیست روزه افزایش پیدا کند، گاوها برای ادامه روند صعودی از ۳۲ دلار تلاش می کنند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، ادامه روند صعودی تا ۳۶.۹۳ و ۴۳.۱۹ دلار ادامه خواهد داشت. میانگین متحرک در حال افزاش است و شاخص قدرت نسبی اندکی از میانه افزایش پیدا کرده است. این امر نشان می دهد که شرایط به نفع گاوهای بازار است. 

جفت ارز بیت کوین کش و دلار 

 بیت کوین کش نمودار مثلث بالارونده را تشکیل داده است. با تحلیل قیمت رمز ارز های برتر بازار پی می بریم که این الگو بالاتر از ۵۶۰ دلار بسته می شود. اگر این اتفاق بیافتد. این آلت کوین می تواند مسیر خود را تا قیمت ۶۳۱.۷۱ دلار ادامه دهد. در نهایت قیمت ۶۸۸ دلار برای این ارز ثبت می شود. 

جفت ارز بیت کوین کش و دلار

از سوی دیگر اگر قیمت از ۵۶۰ دلار کاهش پیدا کند. ادامه روند نزولی امکان پذیرمی شود. در این حالت خرس ها قیمت را تا میانگین متحرک کاهش می دهند. در صورتی که موفق به انجام این کار شوند، این جفت ارز به روند نزولی ادامه می دهد و قیمت ۴۷۲.۷۲ و در ادامه تا ۴۳۲.۰۲ دلار کاهش پیدا می کند. 

میانگین متحرک ثابت است. شاخص قدرت نسبی در نزدیکی میانه است. در این حالت مشخص نیست که اوضاع بازار به نفع گاوهاست یا خرس ها. در این حالت باید درانتظار حرکت بعدی بازار باشیم. 

 در آخر 

 برای خرید و فروش بیت کوین همواره باید تحلیل قیمت رمز ارز های برتر بازار را زیر نظر داشته باشیم. به یاد داشته باشید که کسانی در این بازار موفق می شود که مسیر بازار را به خوبی ارزیابی و بررسی می کنند. به این شکل بهترین زمان را برای خرید دارایی انتخاب می کنید. اکنون بازار در انتظار حرکت بعدی بیت کوین است.

 ادامه روند صعودی بیت کوین، قدرت کافی برای افزایش قیمت دیگر آلت کوین ها را نیز فراهم می کند. برای خرید و فروش بیت کوین با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید. نظر شما چیست؟ آیا بیت کوین با قدرت به روند صعودی ادامه می دهد؟ آیا باید در انتظار کاهش قیمت این ارز باشیم؟ تجربه شما از تاثیر بیت کوین روی قیمت دیگر آلت کوین ها چیست؟ 

 منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-3-10-btc-eth-bnb-ada-dot-xrp-uni-ltc-link-bch

Comments are closed.