رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارز RSR

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

رزرو رایتز (Reserve Rights) چیست؟ قیمت لحظه ای و قرارداد RSR

رزرو رایتز (Reserve Rights) یک ارز دیجیتال رمزنگاری شده است. این ارز در عمل یک توکن غیر قابل استخراج می‌باشد. پروتکل Reserve بر پایه توکن دوگانه‌ای طراحی شده است. رزرو رایتز در May سال ۲۰۱۹ پس از یک مبادله اولیه موفقیت‌آمیز (IEO)! در پلتفرم Huobi Prime به وجود آمد.

این ارز دیجیتال یا بهتر بگوییم توکن ارز دیجیتال بر پایه شبکه اتریوم فعالیت می کند. در مورد تفاوت توکن وکوین ارز دیجیتال میتوانید اطلاعات جالب و کاملی به زبان ساده در مقاله بلاک چین چیست اطلاعات جذابی مطالعه کنید.

رزرو رایتز

   توکن‌های دوگانه Reserve، RSV و RSR نامیده می‌شود. RSV یک رمزارز پایدار، غیرمتمرکز است که تحت پشتیبانی ۱۰۰%  یک سری قراردادهای هوشمند قرار دارد. این مورد از نظر اقتصادی و قانونی جایگاه بسیار مطلوبی دارد چرا که توسط سرمایه گذاران برتر Silicon Valley! مورد حمایت قرار می‌گیرد. توکن دوم RSR نامیده می‌شود.

یک توکن نوسانی است که نقش حفظ ثبات ارزش یک دلاری RSV را بر طبق فرصت‌های خرید و فروش سهامی! بر عهده دارد. به هنگام رشد شبکه، حق رمزنگاری برای خرید رمز‌ارز‌های اضافی Reserve را اعطا می‌کند. علاوه بر آن از RSR در پیشبرد اهداف دولتی و شکل دادن به آینده اکوسیستم رزرو رایت (Reserve Rights) استفاده می‌شود.

رزرو رایتز

   در مراحل بعدی پروژه، Reserve Rights قصد دارد تا ثبات این ارز را از طریق سبد‌های مختلف دارایی حفظ کند. در نهایت آن را از دلار آمریکا دور کند و در عوض یک دارایی جایگزینی از Reserve را ایجاد کند! به‌طوری‌که توکن RSV مالکیت جزئی استخر را نمایان کند.

بنیان‌گذاران Reserve Rights :

   Reserve Rights توسط Nevin Freeman  و Matt Elder به وجود آمده است. Freeman علاوه بر مدیر عاملی Reserve، یک کارآفرین فصلی نیز می‌باشد و همواره زندگی‌اش را با این عبارت توصیف می‌کند: (حل مشکلاتی که مانع از رسیدن بشر به اهداف و پتانسیل‌اش شود). در طرفی دیگر،Elder مهندس باتجربه‌ای است که در شرکت گوگل و Quixey مشغول فعالیت بوده و اکنون نیز بر نحوه انجام پروتکل Reserve نظارت می‌کند.

   اعضای این تیم از زمان شروع این پروژه تاکنون به طور قابل توجهی افزایش یافته است و نزدیک به ۱۲ نفر رسیده است و همه اعضا تحت هدفی مشخص که تبدیل Reserve به یک کوین پایدار و وسیع در مقیاس بزرگ است که منجر به رونق اقتصادی می‌شود، فعالیت می‌کنند.

قیمت لحظه ای RSR

این توکن بر مبنای شبکه های اتریوم ، سولانا است آدرس قرار های آن را بر روی شبکه اتریوم 0x320623b8e4ff03373931769a31fc52a4e78b5d70 و بر روی شبکه سولانا DkbE8U4gSRuGHcVMA1LwyZPYUjYbfEbjW8DMR3iSXBzr است البته جهت دریافت اطلاعات به روز میتوانید از کوین مارکت کپ استفاده نمایید.

قیمت لحظه ای آن در قیمت قیمت لحظه ای ارز های دیجیتالی و تمام مقالات مربوطه وبررسی های تکنیکال و فاندامنتال مربوطه میتوانید مشاهده کنید.

چرایی منحصر به فرد بودن رزرو رایتز:

   برخلاف دیگر کوین‌های پایدار که تحت حمایت دلار آمریکا قرار دارند و در یک حساب بانکی که توسط یک متولی کنترل می‌شود ذخیره می‌شوند، کوین‌های پایدار Reserve تحت حمایت سبدی از رمز‌ارز‌هایی هستند که توسط یک سری قرارداد‌های هوشمند کنترل می‌شوند.

مطالب جذاب جالبی در مورد بسیار از آلت کوین ها را میتوانید در لینک آلت کوین سایت رمز ارز مارکت پیدا کنید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.