رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

صندوق ارزهای دیجیتال روسیه راه‌اندازی نخواهد شد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

صندوق ارزهای دیجیتال روسیه از خبرهای جنجالی اخیر است که قصد داریم در مقاله امروز آن را بررسی کنیم. بانک مرکزی در این کشور اخیرا در پی تصمیم‌گیری آن بود که آیا صندوق ارزهای دیجیتال خود را راه‌اندازی خواهد کرد یا خیر. عده بسیاری نیز چشم ‌انتظار این خبر مهم بودند. تا اینکه حالا رئیس بانک مرکزی روسیه می‌گوید که این کشور، هنوز آمادگی راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله ارزهای دیجیتال را ندارد.

صندوق ارزهای دیجیتال روسیه

صندوق ارزهای دیجیتال روسیه

رئیس بانک روسیه «الویرا نابیولینا» به سوال مهم درباره احتمال راه‌اندازی صندوق معامله ارزهای دیجیتال در این کشور، پاسخ منفی داد.

«الویرا نابیولینا» رئیس بانک روسیه روز ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ و طی یک مصاحبه مطبوعاتی در پی دیدار هیئت مدیره، سخنان سرنوشت‌سازی را در زمینه ارزهای دیجیتال روسیه اعلام کرد. وی گفت که قانون‌گذار مربوط به این زمینه، هنوز آماده نبوده است تا از نمونه کمیسیون معاملات و اوراق بهادار آمریکا (SEC) پیروی کند. به همین دلیل نیز وی همچنان اجازه راه‌اندازی صندوق ارزهای دیجیتال روسیه یا همان ETF را صادر نکرده است.

از آنجاییکه رئیس تنظیم‌کنندگان قوانین مالی این کشور، چندین بار به‌طور جدی به پروژه‌های ارزهای دیجیتال انتقاد کرده است، چنین پاسخی از سوی «نابیولینا» کاملا انتظار می‌رفت.

نظر “گری گنسلر” درباره صندوق معاملات آتی بیت کوین

از طرف دیگر، «گری گنسلر» رئیس کمیسیون SEC در ایالات متحده آمریکا نیز گفته است که آن‌ها راه‌اندازی صندوق معاملات آتی بیت کوین را تأیید کرده‌اند. چراکه می‌توان چنین صندوق‌هایی را به‌عنوان ابزارهای مالی بازار کالا، نسبت داد.

صندوق ارزهای دیجیتال روسیه

«گنسلر» می‌گوید که صندوق‌های قابل معامله ارز دیجیتال بیت کوین، توسط CFTC کنترل می‌شوند و این صندوق‌ها کاملا تابع حکم ۱۹۴۰ شرکت‌های سرمایه‌گذاری هستند. پس اوضاع کاملا تحت کنترل است. به نظر می‌رسد این صندوق در روسیه می‌تواند رشد و موفقیت بسیار زیادی را تجربه کند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/23/russian-central-bank-head-says-russia-is-not-ready-to-launch-crypto-etfs/

Leave A Reply

Your email address will not be published.