رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

همه چیز درباره پس‌انداز Binance و Binance savings

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

این مقاله شما را در مورد سیستم پس‌انداز Binance و نحوه استفاده از این پس‌انداز راهنمایی می‌کند. در وضعیت کنونی نرخ سود دهی پس‌انداز  بانک‌ها به سرعت در حال کاهش است. بسیاری از سرمایه گذاران که نمی‌خواهند وارد دنیای ترید شوند، به دنبال گزینه‌های جانبی برای تأمین سود برای خود هستند. متوسط سود دهی حساب پس انداز بانکی امروزه حدود ۰.۰۲ درصد به صورت سالانه است. این بدان معنا هست اگر  که ۱۰۰۰ دلار را تاریخ ۱ ژانویه ابه بانک بسپارید،، در تاریخ ۳۱ دسامبر بیش از ۲۰ دلار سود دهی نخواهد داشت. هیچ کس از چنین پس اندازهایی راضی نیست مگر اینکه مبلغ هنگفتی برای قرار دادن در بانک و دیافت مبلق قابل توجهی داشته باشید.

پس‌انداز Binance

روش استفاده و مزایای پس‌انداز Binance چیست؟

روش این‌کار بطور بسیار ساده است. ابتدا شما رمزارز خود را به Binance می‌دهید، و Binance به شما پاداش می‌دهد در حالی که هیچ کاری انجام نمی‌دهید. پس انداز Binance شباهت زیادی به بانک‌ها دارد. شما پول را به بانک‌ها منتقل می‌کنید و آ‌ن‌ها پول شما را در پروژه‌های مختلف یا هر چیزی که دوست دارند سرمایه گذاری می‌کنند و درصدی از سود شما را تحویل می‌‍دهند. این روش در مورد پس انداز Binance نیز وجود دارد، شما پول نقد دیجیتال خود را به Binance می‌دهید و آن‌ها درصدی از سود حاصل را به شما پرداخت می‌‎کنند. هرچند در بسیاری از اوقات، این بازده از نرخ سود بانکی بسیار بالاتر است. میزان سود این پس‌اندازها بسته به رمزارز و زمان ارائه آن به Binance دارد. مطالب مرتبط را بخوانید.

قابلیت‌ کلیدی و کاربردی پس‌انداز Binance

پس‌انداز Binance

اصطلاح پس‌انداز انعطاف پذیر، خود گویای روش کار این پروژه است. با پس‌انداز انعطاف پذیر، شما رمزارز خود را در اختیار دارید، می‌توانید وجوه خود را برداشت کنید، یا می‌توانید با صندوق پس‌انداز انعطاف پذیر با قرض دادن رمزنگاری خود به Binance ، سود کسب کنید. بهره پس‌انداز انعطاف پذیر Binance روزانه محاسبه می‌شود. اگر بخواهید وجوه خود را قبل از پرداخت سود روزانه بیرون بیاورید ، چیزی دریافت نخواهید کرد. پس از زمان پرداخت سود ،مطمئن شوید که از صندوق پس انداز انعطاف پذیر خود خارج یا با آن تجارت می‌کنید. وام‌های بیش از چهل نوع رمزنگاری برای پس انداز انعطاف پذیر Binance امکان پذیر است. بیشتر بدانید.

نتیجه گیری

از نکات بسیار مثبت این پروژه آن است که بسته به علاقه خود می‌توانید سکه مورد نظر خود را برای قرض دادن به Binance انتخاب کرده و شروع کنید. به خاطر داشته باشید که هر سکه سهمیه روزانه خود را دارد. بنابراین ، واریز ۱۰۰ بیت کوین در یک روز مجاز نیست ، اما در هر سکه Binance Savings (انعطاف پذیر) محدودیت خواهید یافت. می‌توانید ببینید که چه مقدار فضای کافی برای قرض دادن هر رمزنگاری باقی مانده است. اگر این فضا وجود داشته باشد ، می‌توانید در ارز رمزنگاری شده مورد نظر خود سرمایه گذاری کنید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.