رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

شیبا اینو در رابین هود اضافه خواهد شد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

شیبا اینو در رابین هود به زودی اضافه می‌شود. اطلاعاتی از یک منبع داخلی تأیید می‌کند که پلتفرم رابین هود ارز دیجیتال Shiba اینو در ژانویه ۲۰۲۲ به پلتفرم خود اضافه می‌کند.

شیبا اینو در رابین هود

شیبا اینو در رابین هود

گزارشاتی مبنی بر آن در راه است که پلتفرم رابین هود (Robinhood) ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) را یا در ژانویه و یا در طول ربع اول سال ۲۰۲۲ در پلتفرم خود درج می‌کند. صفحه توئیتر خبری شیبا اینو @ShibReports اولین منبع خبری بود که اطلاعات داخلی پلتفرم رابین هود را فاش کرد. آن‌ها توئیت کردند که رابین هود ارز دیجیتال SHIB را در ژانویه یا ربع اول سال ۲۰۲۲ درج خواهد کرد.

دلیل اصلی آنکه توکن SHIB با تأخیر در پلتفرم رابین هود درج شده است، راه‌اندازی کیف پول رابین هود به‌نظر می‌رسد. تا زمانی که رابین هود کیف پول‌های خود را راه‌اندازی نکند، منتظر می‌ماند و احتمالا درج ارز Shiba اینو را اعلام نمی‌نماید.

برنامه کیف پول رابین هود نیز در مراحل آزمایشی خود قرار دارد. رابین هود کیف پول‌های خود را در ربع اول سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی خواهد کرد. بیش از ۱۰۰% احتمال آن وجود دارد که شیبا اینو در رابین هود درج شود. پس درج شیبا اینو در دسامبر ۲۰۲۱ از سوی این پلتفرم قطعی است و دیگر جای هیچ سوالی ندارد.

منبعی نیز فاش کرده است که تیم رابین هود، دیروز ساعت ۳:۰۰ بعد از ظهر جلسه‌ای را برای درج شیبا اینو برگزار کرد. بحث این جلسه در رابطه با انتشار شیبا اینو به‌همراه ۲ تا ۳ ارز دیجیتال دیگر بود. صفحه خبری شیبا اینو در توئیتر نوشت:

«در حالی که پلتفرم رابین هود هیچ اعلامیه رسمی را مبنی بر درج کوین $SHIB منتشر نکرده است، اما منبعی داخلی گفته است که آن‌ها امروز جلسه‌ای برای بحث در رابطه با احتمال درج این ارز دیجیتال به‌همراه ۲ تا ۳ ارز دیگر در ماه ژانویه دارند. خواهشمندیم که گوش به زنگ باشید.»

آیا حقیقتا شیبا اینو در رابین هود درج می‌شود؟

شیبا اینو بعدتر می‌نویسد: «به‌علاوه: منبع داخلی که در اپلیکیشن رابین هود با آن صحبت کردیم مدیر اجرایی سطح سه است. او به ما گفت که درج این کوین در ماه دسامبر حقیقت ندارد. اما گفت که احتمال قوی وجود دارد که این ارز در ژانویه و ربع اول ۲۰۲۲ در رابین هود درج شود.»

این منبع داخلی گفت که تیم رابین هود، هیجانات موجود در رسانه مجازی هستند. وی تأیید کرد که «احتمال قوی» وجود دارد که پلتفرم رابین هود ارز دیجیتال Shiba اینو را در ژانویه یا ربع اول سال ۲۰۲۲ در پلتفرم خود درج خواهد کرد.

شیبا اینو در رابین هود

صرافی‌های برتر آمریکا همچون کوین بیس (Coinbase)، کراکن (Kraken) و جمینی (Gemini) تاکنون ارز دیجیتال شیبا اینو را به لیست خود افزوده‌اند. پس هیچ دلیلی ندارد که رابین هود این ارز را به پلتفرم خود اضافه نکند. این پلتفرم تنها منتظر آن است که اول کیف پول خود را منتشر کند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/10/insider-information-says-that-robinhood-will-add-shiba-inu-in-january-2022/

Leave A Reply

Your email address will not be published.