رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

«مایکل سیلور» در گفته‌های اخیر خود از مزایای بیت کوین می‌گوید

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

«مایکل سیلور» و گفته اخیر وی در رابطه با بیت کوین موضوعی است که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم. «سیلور» از شخصیت‌های بزرگ در دنیای رمز ارز است. وی اخیرا اعلام کرده است که ارز دیجیتال بیت کوین یک دارایی دیجیتال برتر است و در حال حاضر بیش از ۱۱۴ میلیون نفر صاحب سهام این ارز هستند. وی اشاره کرد که همین امر، بیت کوین را به وسیع‌ترین دارایی امور مالی در تاریخ جهان تبدیل کرده است. با ما همراه باشید تا این ارز و صحبت‌های اخیر در رابطه با آن را به‌طور کامل بررسی کنیم.

مایکل سیلور

«مایکل سیلور» و بیت کوین

«سیلور» مدیر عامل شرکت مایکرواستراتژی همیشه یکی از حمایت‌کنندگان بیت کوین بوده و در این زمینه بسیار وفادار بوده است. شرکت مایکرواستراتژی در حال حاضر دارای ۱۰۵.۰۸۵ بیت کوین است. نام وی در میان نام‌های بزرگ پشتیبان‌های سفت و سخت بیت کوین مانند «جک دورسی» مدیر عامل توییتر قرار دارد.

او در کامنت‌های اخیر خود گفته است:

«بیت کوین دارایی دیجیتال برتر است و تا حدودی نوعی بنگاه معاملاتی رمز ارزها نیز به حساب می‌آید.»

وی همچنین گفت:

«در حال حاضر بیش از ۱۱۴ میلیون نفر بیت کوین را در والت خود و یا در صرافی‌های مختلف دارند. همین امر موجب شده است که این ارز سریع‌ترین رشد را داشته و در عین حال یکی از گسترده‌ترین دارایی‌های مالی در تاریخ جهان شناخته شود.»

کامنت‌های اخیر «مایکل سیلور» که پس از تحقیق سایت Crypto.com پست شدند، تا پایان ماه ژوئن بیش از ۲۲۰ میلیون کاربر رمز ارز را پیدا کرد.

بر اساس crypto.com، این دیتا از ۲۴ پلتفرم بزرگ و با استفاده از دیتای درون زنجیره‌ای و دیگر پارامترها جمع‌آوری شده است. ماه‌های فوریه و می انحصارا فعال بودند. در هر دو پلتفرم، تعداد کاربران رمز ارز از ۱۰۶ میلیون به ۲۰۳ میلیون افزایش داشته است.

شرکت مایکرواستراتژی و مایکل سیلور وعده خرید بیت کوین بیشتری را دادند

در ربع دوم سال ۲۰۲۱ گزارشات این شرکت نشانگر آن بودند که مایکرواستراتژی تقریبا از ۱۰۵،۰۸۵ بیت کوین با ارزش کلی ۲.۰۵۱ میلیارد دلار تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ برخوردار بوده است. در کنار این مبلغ، این شرکت همچنین ۶۸۹.۹ میلیون دلار را از زمان داشتن این سهام نیز از دست داده است.

این به‌همراه ایمان قوی مدیر عامل شرکت، «مایکل سیلور» به بیت کوین احتمالا دلیلی است که این شرکت می‌خواهد BTC بیشتری را به منابع مالی خود در آینده اضافه کند.

بر اساس این گزارش:

«ما از نتیجه استراتژی دارایی دیجیتال خود بسیار خشنودیم. آخرین افزایش بزرگی که داشته‌ایم به ما اجازه گسترش دارایی‌های دیجیتال خود را داده است که حالا نیز بیش از ۱۰۵.۰۰۰ بیت کوین در دست داریم. ما برنامه داریم همینطور که پیش می‌رویم به سرمایه‌گذاری بیشتری در منابع مختلف در دارایی‌های دیجیتال خود نیز ادامه دهیم.»

گزارش Q2 شرکت مایکرواستراتژی با حرف‌های «مایکل جی سیلور» شروع شد:

«شرکت مایکرواستراتژی در سال ۲۰۲۱ پرقدرت راه خود را با ارائه یک عملکرد عملیاتی برجسته ادامه داد. این شرکت افزایش سهام دیگری را با موفقیت تکمیل کرد تا دارایی‌های دیجیتال خود را گسترش دهد. ما با رشد ۱۳ درصدی درآمد، یکی از برترین عملکردها را تا سال‌ها در تجارت نرم افزار داشته‌ایم. موفقیت ما در بازار ناشی از سرمایه‌گذاری‌های صحیحی است که انجام داده‌ایم. همچنین جدا از این موارد مقبولیت گسترده پلتفرم خلاقانه و مبتکرانه ما است.»

مایکل سیلور

جمع‌بندی

«مایکل سیلور» و صحبت‌های اخیر وی موضوعی بود که امروز به آن پرداختیم. «سیلور» مدیر عامل شرکت مایکرواستراتژی و  از طرفداران بزرگ ارز دیجیتال بیت کوین است. وی بیت کوین را برترین دارایی دیجیتال می‌داند چرا که هم اکنون ۱۱۴ میلیون نفر این ارز را به عنوان دارایی دیجیتال خود دارند. همین امر موجب شده است که بیت کوین وسیع‌ترین دارایی دیجیتال حال حاضر بازار باشد. امروز این خبر را به‌طور کامل بررسی کردیم. نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments are closed.