رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

تحلیل و بررسی افزایش قیمت ارز دیجیتال SNX و تاثیر آن بر بازار رمزارزها

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

Synthetix یک پروتکل نقدینگی بر روی اتریوم است که امکان صدور و تجارت دارایی‌های مصنوعی را فراهم می‌کند. هر دارایی مصنوعی (یا Synth) یک رمز ERC20 است که قیمت یک دارایی خارج بلاک را دنبال می‌کند. به عنوان مثال، هر رمز sUSD قیمت دلار آمریکا را دنبال می‌کند (و بر خلاف سایر دارایی‌های مصنوعی، به نسبت دلار آمریکا به نسبت ۱.۱ ثابت است). طیف گسترده‌ای از Synthها، از جمله ارزهای فیات، رمزارزها، کالاها و شاخص‌های معکوس در SNX وجود دارد. در واقع این سیستم می‌تواند هر دارایی را با قیمت مشخص پشتیبانی کند و در حالت بلاکچین قرار دهد. در مدت اخیر همه چیز برای رمز شبکه Synthetix به سرعت پیش می‌رود. قیمت SNX رکورد ۷۲% رشد در عرض کمتر از یک ماه را پشت سر گذاشته است. اما چرا؟

قیمت SNX

Coinbase، دلیل افزایش اعتبار و قیمت SNX

به گفته رسانه‌های مختلف، دلیل اصلی افزایش قیمت SNX ذکر لیست این رمزارز در مبادله رمزنگاری Coinbase، یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزارز در جهان است. SNX همچنین همزمان در Aave و Bancor نیز راه اندازی شد. اما دلایل بیشتری وجود دارد. دلیل اصلی این است که شبکه توکن Synthetix به طور فعال‌تری مورد بهره برداری و استفاده قرار گرفت. مجموع این دو عامل و به خصوص همزمانی آن‌ها تا حد زیادی به SNX کمک در افزایش شدید قیمت کمک کرد.

افزایش تعداد کاربران

در پلتفرم SNX شما می‌توانید بر اساس مکانیزم جریان نقدی، از سکه‌های خود برای دستیابی به بازده سالانه استفاده کنید. بازده حاصل از سهام بر اساس هزینه‌های پرداخت شده در پروتکل Synthetix تعیین می‌شود. این نقدینگی بین نگهدارندگان SNX توزیع می‌شود. در واقع با افزایش قیمت SNX و افزایش دارندگان این رمزارز سودی که بین این دارندگان توزیع می‌شود بیشتر خواهد شد. مطالب مرتبط را بخوانید.

قیمت SNX

سیستم DefiPulse در این پلتفرم، وظیفه پیگیری مقدار ذخیره نقدینگی و توزیع آن را به عهده دارد. پلتفرم Synthetix در رده پنجم و بعد از سیستم Uniswap قرار دارد، یعنی بیش از ۱.۲ میلیارد دلار دارایی در پروتکل Synthetix ذخیره شده است. این مقدار دارایی قفل شده در Synthetix نشانگر اعتماد جامعه به این پروژه است.

نتیجه گیری

با توجه به عوامل بیان شده، در حال حاضر این پروژه در جایگاه بسیار خوبی برای رشد بیشتر و اعتماد سازی قرار دارد. در صورتی که مسیر پیشرفت این پروژه با همین روند ادامه پیدا کند و این رمزارز جایگاه خود را در بین کسب و کارهای بزرگ و همچنین بازارهای مبادلات پیدا کند، قیمت این رمزارز در مدت زمان کمی رشد بسیار سنگین‌تری را پیش رو خواهد داشت. چنانچه شما علاقه‌مند به سرمایه گذاری بر روی رمزارزهای مختلف هستید، این رمزارز می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. بیشتر بدانید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.