رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

صرافی دیجیتال هیوبی و بای بیت در حال گرفتن هشدار از سمت اسپانیا

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

صرافی دیجیتال هیوبی و صرافی دیگری به‌نام بای بیت، موضوعات مهمی هستند که امروز می‌خواهیم به آن‌ها بپردازیم. این دو صرافی از صرافی‌های بسیار مهم در دنیای ارزهای دیجیتال هستند. هر دوی آن‌ها از صرافی‌های بزرگی هستند که در سرتاسر دنیا مورد استفاده معامله‌گران قرار می‌گیرند. حالا از طرف قانون‌گذاران اسپانیایی به این دو صرافی، هشدارهای رسمی داده شده است. با ما باشید تا این دو صرافی و این هشدار رسمی را بررسی کنیم.

صرافی دیجیتال هیوبی

کمیسیون بازار اوراق بهادار ملی اسپانیا (CNMV) به ۱۲ شرکت از جمله هیوبی (Huobi) و بای بیت (ByBit) دررابطه با فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و معاملاتی آن‌ها در اسپانیا و بدون داشتن مجوز لازم، هشدار داد.

این کمیسیون طی یک بیانیه اعلام کرد که این موسسات، در کمیسیون ثبت نشده‌اند. به‌همین دلیل نیز مجاز به ارائه خدمات سرمایه‌گذاری و یا هر گونه فعالیت‌های معاملاتی بدون نظارت CNMV نیستند.

این هشدار مبنی بر آن است که صرافی‌های ارز دیجیتال هیوبی و بای بیت، در حال ارائه خدمات سرمایه‌گذاری بدون داشتن مجوز لازم هستند. این هشدار همچنین دامن‌گیر ۱۰ شرکت دیگر با فعالیت‌های مشابه نیز شده است.

صرافی دیجیتال هیوبی

جمع بندی

صرافی دیجیتال هیوبی و هشدار اخیر آن، موضوع مهمی بود که امروز به آن پرداختیم. صرافی‌های هیوبی، بای بیت و جمعا ۱۲ صرافی، هشداری را از طرف کمیسیون اوراق بهادار اسپانیا دریافت کرده‌اند. این هشدار مبنی بر آن است که این شرکت‌ها، مجوز لازم برای انجام فعالیت‌های سرمایه‌گذاری را ندارند. ما امروز این صرافی‌ها و هشدار داده شده به آن‌ها را خدمت شما بررسی کردیم.

Leave A Reply

Your email address will not be published.