رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

معرفی بهترین پلتفرم های ieo که همه باید آنها را بشناسند

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

Ieo ها سال ۲۰۱۹ را طوفانی شروع کردند و به سرعت از رقیبان خود یعنی sto و ico پیشی گرفتند. IEO ها پدیده‌های مهیجی هستند، آن‌ها از ICO ایمن‌تر و STOها در دسترس‌تر هستند و قبل از لیست کردن پروژه‌ها، توسط پلتفرم IEO نظارت ویژه‌ای بر روی آن‌ها انجام می‌شوند. در این مقاله سعی داریم تا بهترین پلتفرم های ieo را به شما معرفی کنیم.

مواردی که در انتخاب یک پلتفرم باید در نظر بگیرید

پلتفرم های ieo

مطالب دیگر را بخوانید

اینها عوامل کلیدی است که باید هنگام انتخاب یک پلت فرم IEO به آن‌ها توجه شود:

  • اعتبار تبادل پلت فرم: اعتبار مبادله از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام انتخاب بستر IEO هستند. شما باید به جای مبادله فروش بی‌فایده، به دنبال مبادلاتی باشید که کاملاً بر کیفیت پروژه‌ها متمرکز شده باشند.
  • سهولت استفاده: شرکت در IEO باید تا حد ممکن بدون اصطکاک باشد. برخلاف ICO ، IEO ها توسط صرافی‌ها نظارت می‌شوند، بنابراین مسئولیت آن‌ها این است که حتی برای سرمایه‌گذاران تازه کار نیز در دسترس باشند.
  • نقدینگی یک پلت فرم IEO باید سرمایه‌گذاران زیادی را داشته باشد که مایل به خرید توکن هستند.
  • امنیت و ثبات:  IEO سرمایه‌گذاران زیادی را از زمینه‌های مختلف جذب می‌کند، بنابراین سیستم عامل IEO باید قوی و ایمن باشد.

بهترین پلتفرم های ieo

بر اساس ویژگی‌های ذکر شده، ما چند مورد از بهترین پلتفرم های ieo را برای شما لیست کرده‌ایم.

Binance Launchpad

Binance Launchpad یک پلتفرم IEO پیشگام است که در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد. این IEO موفقیت آمیز بسیاری داشت ، از جمله شبکه Matic (MATIC) ، BitTorrent (BTT) ، Celer Network (CELR) ، Fetch AI (FET) ، نان ( BRD) و… . در زمان نگارش این مطلب، میانگین بازگشت سرمایه برای سرمایه‌گذاران Binance IEO نزدیک به ۵۸۰ درصد است.

Gate.io

Gate.io Startup یک بستر اولیه ارائه مبادلات را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد که همچنین فرصتی را برای خرید دارایی‌های بلاکچین با تخفیف فراهم می‌کند. پیشنهادات آن دارای سه برچسب مشخص است که شامل، پیشنهاد اولیه مبادله، پیشنهاد ارز مبادله‌ای و معاملات تخفیف‌دار می‌شود.

OK Jumpstart

این پلت فرم تمام پارامترهای مورد نیاز را بررسی می‌کند تا یکی از برترین سیستم عامل های IEO باشد، تبادل نقدینگی بالا، استفاده آسان و تکنولوژی عالی و تیم معتبر. میانگین بازگشت سرمایه در این پلتفرم بیش از ۵۷۰ درصد است.

Bittrex IEO | پلتفرم های ieo

Bittrex نام منحصر به فردی برای سیستم عامل IEO خود ندارد، با این حال، Bittrex یک صرافی‌‌ ارز رمزنگاری شده است که مدت‌هاست تأسیس شده و دارای اقدامات امنیتی محکم و زیرساخت مناسب است.

از دیگر پلتفرم‌های محبوب و معتبر ieo می‌توان به نام‌هایی همچون Huobi Prime، KuCoin Spotlight اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.