رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

تحلیل قیمت رمزارزهای برتر بازار

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

در حالی که گاوهای بازار بیت کوین در حال تلاش برای عبور از ۶۰ هزار دلار هستند دیگر آلت کوین ها نیز به روند صعودی ادامه می دهند. تحلیلگر ارشد خبرگزاری بلومبرگ با اشاره به ثبات بازار بیت کوین گفت بیت کوین گاوی است که به خوبی استراحت کرده و آماده فرار است. همچنان در مرحله ارزیابی و شناسایی قیمت است. در حالی که همه توجهات به بازار بیت کوین متمرکز شده است آلت کوین ها همچنان به روند صعودی ادامه می دهند. برای درک بهتر وضعیت بازار بهتر از تحلیل قیمت رمزارزهای برتر را در نظر داشته باشید.

تحلیل قیمت رمزارزهای برتر و کاهش تسلط بیت کوین بر بازار

 میزان تسلط بیت کوین از بازار رمزارز در تاریخ ۴ ژانویه به ۷۰ درصد رسیده بود. اما با وجود افزایش ۱۰۴ درصدی قیمت بیت کوین در سال گذشته میزان تسلط این رمزارز بازار به پایین ترین حد خود از آوریل سال ۲۰۱۹ رسیده است. و اکنون میزان تسلط بیت کوین از بازار ۵۴.۳ درصد است. این امر نشان می دهد که تعدادی از آلت کوین ها در مقایسه با بیت کوین عملکرد بهتری را از خود نشان داده اند.

با این حال تایید ETF ها شرایط را به نفع بیت کوین نگه داشته است. شرکت گلکسی دیجیتال آخرین شرکتی است که روز دوشنبه اجازه انتشار بیت کوین های قابل معامله در صرافی ها را از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا دریافت کرده است. همچنان بر تعداد شرکت هایی که می خواهند در راه اندازی ETF سهیم باشند افزوده می شود. این امر نشان می دهد که همچنان تقاضا برای خرید ارز های دیجیتال بالاست.

در حالی که بیت کوین همچنان در حاشیه به سر می برد آلت کوین ها به مسیر صعودی ادامه می دهند. آیا بیت کوین رهبری دیگر رمز ارزها را به عهده می گیرد؟ برای درک بهتر وضعیت بازار با ما با بررسی ۱۰ رمز ارز برتر همراه باشید.

تحلیل قیمت رمزارزهای برتر با جفت ارز بیت کوین و دلار 

بیت کوین در تاریخ ۱۱ آوریل نمودار شمعی را تشکیل داده است. به این ترتیب هنوز مشخص نیست کنترل بازار را کدام دسته از سرمایه گذاران در دست دارند. گاوها برای به دست گرفتن کنترل امروز سعی داشتند قیمت را به بالاترین حد یعنی ۶۱۸۲۵.۸۴ دلار برساند. اما خرس ها نقشه های دیگری را در سر می پرورانند. آنها تاکنون با موفقیت از سطح مقاومت پیش رو دفاع کرده اند.

جفت ارز بیت کوین و دلار

با وجود اینکه خرس ها در حال دفاع از سطح مقاومت پیشرو هستند، قادر به کاهش قیمت بیت کوین از ۶۰ هزار دلار نبودند. چرا که گاوها با کاهش قیمت به فروش دارایی روی نیاوردند. آنها عجله ای برای خروج از بازار ندارند و به ادامه روند صعودی امیدوار هستند.

اگر گاوها موفق شوند قیمت را از بالاترین رکورد بیت کوین افزایش دهند، جفت ارز بیت کوین و دلار الگوی سر و شانه معکوس را تکمیل خواهد کرد. این الگوی نشانه ای از ادامه روند صعودی است. در این حالت قدم بعدی برای بیت کوین ۶۹۵۴۰ دلار خواهد بود. اگر ریتم صعودی ادامه داشته باشد هدف بعدی برای بیت کوین قیمت ۷۹۵۶۶ دلار است.

 اما در صورتی که قیمت از میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا کند این رویکرد خوشبینانه معکوس می شود. در این حالت باید در انتظار کاهش هرچه بیشتر قیمت بیت کوین باشیم.

 جفت ارز اتریوم و دلار 

با تحلیل قیمت رمزارزهای برتر متوجه می شویم که اتریوم در سه روز گذشته بالاتر از سطح مقاومت ۲۰۴۰ دلار معامله شده است. اما روند صعودی به اندازه ای که باید قدرتمند نیست. دنباله نمودار شمعی که در تاریخ ۱۰ آوریل شکل گرفت و الگوی شمعی روزانه ای که در ۱۱ آوریل مشاهده شد نشان می دهد گاو ها چندان علاقه ای به افزایش قیمت ندارند.

 جفت ارز اتریوم و دلار

اگر قیمت ریتم صعودی لازم را در روزهای آینده به دست نیاورد، خرس ها برای کاهش قیمت از ۲۰۴۰ دلار وارد عمل می شوند. اگر قیمت جفت ارز اتریوم و دلار از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کند، ریتم بازار تغییر می کند. کاهش قیمت از این سطح حمایت به معنی اصلاح بیشتر قیمت خواهد بود.

 با این حال میانگین متحرک ۲۰ روز در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی عدد ۶۱ را نشان می دهد. در نتیجه گاوها کنترل بازار را در دست دارند. اگر گاوها قیمت را از ۲۲۰۰ دلار افزایش دهند، این جفت ارز برای رسیدن به قیمت ۲۶۱۸ دلار وارد عمل می شود.

 جفت ارز بایننس کوین و دلار

بایننس کوین همچنان در روند صعودی به سر می برد. اما ریتم صعودی در دو روز گذشته نشانه هایی از ضعف را به نمایش گذاشته است. دنباله نمودار شمعی امروز نشان می دهد که برخی از معامله گران برای تثبیت سود وارد صف فروش شدند.

 جفت ارز بایننس کوین و دلار

با این حال میانگین متحرک ۲۰ روزه از ۳۸۵ دلار در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی عدد ۸۴ را نشان می دهد. به این ترتیب متوجه می شویم که روند فعلی در بازه زمانی کوتاه مدت بیش از اندازه داغ خواهد شد. این امر منجر به کاهش ناچیز قیمت یا ثبات آن برای چند روز آینده می شود. تاریخ نشان داده است که در روند های صعودی قدرتمند اصلاح قیمت ها معمولاً بیش از سه روز ادامه نخواهد داشت.

حمایت در روند نزولی سطح ۳۸.۲ درصد دنباله فیبوناچی است. قیمت از این سطح افزایش پیدا کند، احساس معامله گران به بازار همچنان مثبت است. و آنها به خرید دارایی در قیمت های پایین تر ادامه داده اند. این امر در ادامه منجر به دوام روند صعودی و افزایش قیمت ها بالاترین رکورد یعنی ۶۳۸ دلار می شود.

 در صورت موفقیت آنها هدف بعدی در روند صعودی قیمت ۸۸۸ دلار خواهد بود. اما اگر خرس ها قیمت را از ۴۸۳ دلار پایین تر بیاورند باید در انتظار کاهش قیمت را میانگین متحرک ۲۰ روزه باشیم.

تحلیل قیمت رمزارزهای برتر با جفت ارز ریپل و دلار

 در تاریخ ۹ آوریل نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشت. این نوسانات در تاریخ جهت آوریل منجر به ادامه روند صعودی برای این ارز و عبور از ۱.۱۱ دلار شد. گاو ها در تاریخ ۱۱ آوریل به خرید بیشتر ریپل ادامه دادند. این حرکت منجر به افزایش قیمت تا ۱.۵۰ دلار شد. امروز با مشاهده نمودار شمعی در می یابیم که بسیاری از معامله گران برای تثبیت سود دست به فروش دارایی های خود زده اند.

جفت ارز ریپل و دلار

اما خرس ها نتوانستند از این شرایط به نفع خود استفاده کنند. از سوی دیگر تلاش گاوها برای ادامه روند صعودی نیز ناکام بوده است. این امر منجر به تشکیل نمودار شمعی دوجی شد. تشکیل این نمودار نشان می دهد که گاو ها و خرس ها بر سر به دست گرفتن کنترل بازار در نزاع هستند.

 اگر خریداران قیمت را از ۱.۵۰ دلار افزایش دهند جفت ارز ریپل و دلار به سمت ۲ دلار حرکت خواهد کرد. اما از سوی دیگر اگر قیمت از ۱.۳۰ دلار کاهش پیدا کند باید در انتظار کاهش بیشتری برای این جفت ارز باشیم.

اولین سطح حمایت مهم در روند نزولی قیمت ۱.۱۱ دلار است. اگر خریداران این قیمت را به سطح حمایت تبدیل کنند، این جفت از بار دیگر برای عبور از ۱.۵۰ دلار وارد عمل می شود. از سوی دیگر کاهش قیمت از ۱.۱۱ دلار احتمال کاهش قیمت تا میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۰.۸۹ دلار را افزایش می دهد.

 تحلیل قیمت رمزارزهای برتر  با جفت ارز آدا و دلار 

 گاوها در روزهای گذشته موفق به حفظ قیمت کاردانو شده اند. آنها قیمت را از میانگین متحرک ۵۰ روزه بالاتر نگه داشتند. در حال حاضر گاوها در تلاش برای ادامه روند صعودی هستند. با این حال با مشاهده نمودار شمعی متوجه می شویم که میزان علاقه خریداران در قیمت های بالای ۱.۳۳ دلار کاهش پیدا می کند.

تحلیل قمیت آدا

اگر گاوها موفق به حفظ قیمت های بالا ۱.۳۳ دلار نشوند، خرس ها برای کاهش قیمت و میانگین متحرک ۵۰ روزه وارد عمل خواهند شد. با موفقیت آنها جفت ارز آدا و دلار تا ۱.۰۳ و در نهایت ۰.۹۸ دلار کاهش پیدا می کند.

افزایش قیمت از این سطح این جفت ارز را برای چند روز در یک بازه محدود نگه می دارد. اگر خرس ها قیمت را از پایین ترین حد بازه کاهش دهند، قیمت تا ۳۸۰ دلار پایین می آید.

 اما اگر قیمت این جفت ارز از ۱.۳۳ دلار بالاتر باقی بماند، قیمت بعدی برای این عرض ۱.۴۸ دلار خواهد بود. عبور از این سطح مقاومت زمینه را برای رسیدن به ۲ دلار مهیا می کند.

 جفت ارز دات و دلار 

 قیمت دات در روزهای گذشته بین میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۳۹.۳۰ دلار و سطح مقاومت پیش روی یعنی ۴۲.۲۸ دلار در نوسان بوده است. اما این بازه برای مدت زیادی دوام نخواهد داشت.

 جفت ارز دات و دلار

اگر گاوها قیمت را از ۴۲.۲۸ دلار افزایش دهند، جفت ارز دات و دلار برای رسیدن به ۴۶ دلار آماده می شود. خرس ها بار دیگر در این سطح به مقاومت بر می خیزند. اگر گاوها قادر به مقابله با این سد دفاعی باشند، این جفت ارز تا قیمت ۵۳.۵۰ و در نهایت ۵۷ دلار افزایش پیدا می کند.

 شاخص قدرت نسبی بالاتر از ۵۷ است. به این ترتیب شرایط بیشتر به نفع گاو هاست. اگر خرس ها قیمت را از میانگین متحرک کاهش دهند، احتمال کاهش هرچه بیشتر قیمت ها ۳۲.۵۰ و در نهایت ۲۶.۵ آه دلار افزایش پیدا می کند.

تحلیل قیمت رمزارزهای برتر با جفت ارز یونی سواپ و دلار

UNI امروز با عبور از قیمت ۳۶.۸۰ دلار بالاترین رکورد خود را ثبت کرد. در این بین میانگین متحرک در حال افزایش است. و شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که این ارز به ارزشی بیش از ارزش واقعی خود معامله می شود. به این ترتیب شرایط برای ادامه روند صعودی مهیا است.

یونی سواپ و دلار

اگر گاوها قیمت را بالاتر ۳۵.۲۰ نگه دارند جه می شویم که تقاضا برای خرید این ارز در قیمت های بالاتر افزایش پیدا کرده است. جفت ارز یونی سواپ و دلار در این صورت تا ۴۳.۴۳ دلار افزایش پیدا می کند. در این حالت قیمت بعدی برای این ارز ۵۰ دلار خواهد بود.

 اما از سوی دیگر اگر گاوها موفق به حفظ قیمت های بالاتر از ۳۵.۲۰ دلار نشوند، معامله گران برای تثبیت سود دست به فروش دارایی های خود می زنند. اگر قیمت کمتر از ۳۵.۲۰ دلار باقی بماند، این جفت ارز برای چند روز در یک بازه محدود معامله می شود.

تحلیل قیمت رمزارزهای برتر با جفت ارز لایت کوین و دلار

 لایت کوین در روزهای ۸ و ۹ آوریل نوسانات بسیاری را تجربه کرد. اما در ادامه شرایط به نفع گاوها تغییر کرد. خریداران در تاریخ ۱۰ آوریل قیمت را از ۲۴۶ دلار افزایش دادند. و از آن زمان با موفقیت این قیمت را حفظ کردند.

 لایت کوین

میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی ۶۳ را نشان می دهد. به این ترتیب شرایط برای ادامه روند صعودی مساعد است. اگر خریداران موفق شوند قیمت را از ۲۶۲ دلار افزایش دهند، جفت ارز لایت کوین و دلار تا ۳۰۷ دلار افزایش پیدا می کند.

اما این رویکرد خوشبینانه زمانی نقض می شود که قیمت از ۲۴۶ دلار کاهش پیدا کند. در این صورت متوجه می شویم که معامله گران با افزایش قیمت برای تثبیت سود وارد عمل شدند. این امر منجر به کاهش قیمت خواهد شد. سطح حمایت بعدی میانگین متحرک ۲۰ روزه خواهد بود.

 افزایش قیمت از این سطح نشان دهنده اعتماد و خوشبینی معامله گران به بازار است. در این حالت گاوها بار دیگر روند صعودی را از سر می گیرند. اما کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه قیمت را تا ۱۷۰ دلار پایین می آورد.

جفت ارز لینک و دلار

چین لینک در بازه میان ۲۴ دلار و ۳۶ دلار باقی مانده است. شاخص قدرت نسبی عدد ۵۵ را نشان می دهد. بنابراین شرایط تا حدودی به نفع گاو هاست. اما اگر عبور از سطح مقاومت ۳۶ دلار نشوند، متوجه می شویم که میزان تقاضا برای خرید این ارز در قیمت های بالاتر کاهش پیدا می کند.

 

چین لینک

خرس ها در حال حاضر در تلاش برای کاهش قیمت از سی و دو دلار هستند. با موفقیت آنها احتمال کاهش قیمت از میانگین متحرک افزایش پیدا می کند. در این حالت باید در انتظار کاهش قیمت ها ۲۴ دلار باشیم.

 اما از سوی دیگر اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روز افزایش پیدا کند، گاو ها بار دیگر برای افزایش قیمت تا ۳۶ دلار وارد عمل می شوند. در صورت موفقیت آنها جفت ارز لینک و دلار روند صعودی را برای رسیدن به ۴۰ دلار و در ادامه ۵۰ دلار ادامه می دهد.

تحلیل قیمت رمزارزهای برتر با جفت ارز استلار لومنس و دلار 

 گاوها در تلاش برای ادامه روند صعودی هستند. اما برای ادامه این مسیر باید از سطح مقاومت ۰.۶۰ دلار عبور کنند. آنها در تاریخ ۱۱ آوریل از این سطح مقاومت عبور کردند. اما امروز موفق به حفظ این قیمت نشدند.

 استلار لومنس و دلار

اگر گاوها اجازه کاهش قیمت از ۰.۵۵ دلار را ندهند، خرید در قیمت های پایین تر ادامه خواهد داشت. میانگین متحرک ۲۰ روز در حال افزایش است. شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که این ارز به قیمتی بیش از ارزش واقعی خود خریداری می شود. بنابراین گاوها کنترل بازار را به دست گرفته اند. 

افزایش قیمت از ۰.۶۰ دلار اولین نشانه قدرت گاوها و ناکامی خرس ها خواهد بود. در این صورت جفت ارز XLM و دلار در ادامه روند صعودی به سمت ۰.۷۲ و در نهایت ۰.۸۵ دلار حرکت خواهد کرد.

 اما از سوی دیگر با کاهش قیمت ارز ۰.۵۵ دلار زمین برای کاهش قیمت ها میانگین متحرک ۲۰ روزه مهیا می شود.

 تحلیل قیمت رمز ارز های برتر پیش از خرید

 همواره پیش از خرید بیت کوین یا دیگر رمز ارزها باید اخبار و اطلاعات موجود در بازار را بررسی کنید. با تحلیل قیمت رمز ارز های برتر بهترین زمان را برای خرید انتخاب خواهید کرد.

 با ما در رمزارز ماکت آخرین اخبار مربوط به دنیای رمز ارز را دنبال کنید. مهمترین چیزی که شما را از دیگر سرمایه گذاران متفاوت خواهد کرد، اطلاعاتی که از وضعیت فعلی بازار در دست دارید. پیش بینی شما از ادامه روند صعودی چیست؟ آیا در شرایط فعلی قصد خرید بیت کوین را دارید؟ 

 منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-4-12-btc-eth-bnb-xrp-ada-dot-uni-ltc-link-xlm

Leave A Reply

Your email address will not be published.