رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

تحلیل قیمت ارزهای برتر بازار رمز ارز

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

 بیت کوین از میانگین متحرک ۵۰ روزه افزایش پیدا کرده است. اما این است باید مراقب قیمت ۵۷۵۰۰ دلار باشد. خرس ها به شدت از این سطح دفاع می کنند. اطلاعات به دست آمده از Glassnode نشان می دهد که میزان ذخیره بیت کوین در بازار کوین بیس ۸ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است. امر نشان می دهد که سرمایه گذاران موسساتی دارای خود را از بازار خارج کرده و در کیف پول های سرد نگهداری می کنند. آنها به دنبال تثبیت سود نیستند. هدف اصلی آنها نگهداری این دارایی برای یک بازه زمانی درازمدت است.

با تحلیل قیمت ارزهای برتر در می یابیم که افزایش تعداد موسساتی که قصد دارند این دارایی را برای یک بازه زمانی دراز مدت نگهداری کنند، نشانه مثبتی برای ادامه روند صعودی است. چرا که نگهداری بیت کوین در کیف پول های سخت افزاری به معنای کاهش بیت کوین های موجود در بازار است. این امر به تدریج قیمت را افزایش می دهد. حتی اگر میزان تقاضا برای خرید بیت کوین کاهش پیدا کند از آنجایی که میزان عرضه به شدت پایین خواهد بود، قیمت افزایش پیدا خواهد کرد. برای درک بهتر جریان بازار بهتر از تحلیل قیمت ارزهای برتر را در نظر داشته باشیم.

 افزایش پذیرش و قیمت بیت کوین

بر اساس اخباری که در بازار به گوش می رسد میزان پذیرش بیت کوین در نزد موسسات سرمایه گذاری کاهش پیدا نکرده است. موسسه سرمایه گذاری New Zealand Wealth Funds Management به تازگی اعلام کرده است که پنج درصد از دارایی های خود را در اکتبر ۲۰۲۰ در بازار بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. رئیس این شرکت سرمایه گذاری در این رابطه می گوید اولین خرید بیت کوین از سوی شرکت زمانی انجام شد که قیمت هر بیت کوین ۱۰ هزار دلار بود. این بدان معناست که با رسیدن قیمت بیت کوین به ۶۱۸۲۵.۴۴ دلار سود شرکت سرمایه گذاری در بیت کوین ۵۱۸ درصد بوده است. وی در ادامه به این نکته اشاره کرد که در پنج سال آینده سرمایه گذاری در بازار بیت کوین دستاوردهای بزرگتری را برای این شرکت در پی خواهد داشت.

ورود سرمایه گذاران جدید به بازار نشانه مثبتی از ادامه روند صعودی است. در این صورت باید در انتظار یک رویکرد صعودی بلند مدت برای بازار رمز ارز باشیم. اما با این وجود بهتر است به تحلیل رمز ارز های برتر بازار بپردازیم.

تحلیل قیمت ارزهای برتر با جفت ارز بیت کوین به دلار 

تحلیل قیمت ارزهای برتر را با بزرگترین ارز دیجیتال بازار آغاز می کنیم. بیت کوین در تاریخ ۲۴ مارس قیمت بیت کوین را از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش داده اند. به نظر می رسد که آنها قادر به حفظ قیمت های بالاتر نبودند.

۱۱

در ادامه جفت ارز بیت کوین و دلار تا میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۵۱۲۸۲ دلار کاهش پیدا کرد. این امر نشان می دهد که میانگین متحرک ۵۰ روزه تحت حمایت بسیار مهمی برای بازار بیت کوین است. با بررسی اطلاعات موجود در بازار متوجه می شویم که خرسها از تاریخ ۹ اکتبر سال ۲۰۲۰ قادر به کاهش قیمت بیت کوین از این سطح نبوده اند.

اگر گاوها قیمت فعلی را حفظ کنند و در ادامه موفق به عبور از میانگین متحرک ۲۰ روز باشند، این جفت ارز از روند نزولی خارج می شود. به احتمال زیاد خرس ها به شدت از ادامه روند صعودی ممانعت خواهند کرد.

در صورتی که قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند خرس ها برای کاهش هرچه بیشتر این جفت ارز وارد عمل می شود. در این صورت این جفت ارز شاهد افزایش فشار فروش از سوی معامله گرانی خواهد بود که برای بازه زمانی کوتاه مدت بازار رمز ارز را انتخاب کرده اند. در نتیجه افزایش تقاضا برای فروش منجر به کاهش قیمت اینترنت خواهد شد. در ادامه روند نزولی باید در انتظار رسیدن قیمت بیت کوین به ۴۶ هزار دلار و در ادامه به ۴۳۰۰۶.۷۷ دلار باشیم.

اگر گاوها قیمت را از روند نزولی خارج کنند احتمال افزایش قیمت و بالاترین رکورد ثبت شده در بازار بیت کوین نیز وجود خواهد داشت. عبور از رکورد قبلی به معنای ایجاد فرصت تازه ای برای ادامه روند صعودی در بازار بیت کوین خواهد بود.

 جفت ارز اتریوم و دلار

 اتریوم در سه روز گذشته به قیمت کمتر از میانگین متحرک معامله شده است. این امر نشان می دهد که روند صعودی در بازار این رمز ارز ضعیف شده است. عقاب ها امروز بار دیگر برای ادامه روند صعودی وارد عمل شده اند اما با رسیدن به سطح میانگین متحرک ۲۰ روز با فشار فروش بسیار زیادی روبرو بوده اند. خرس ها در سطح میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۱۷۱۱ دلار در حال فروش دارایی  خود هستند.

۱۲

 قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کند خرس ها کنترل بازار را به دست می گیرند. در ادامه جفت ارز اتریوم و دلار به ۱۵۰۰ دلار می رسد. در ادامه روند نزولی باید در انتظار ثبت قیمت ۱۲۸۹ دلار برای این عرض باشیم. میانگین متحرک ۲۰ روز در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی اندکی از میانه پایین تر است این امر نشان می دهد که خرس ها کنترل بازار را به دست گرفته اند.

با این وجود اگر گاوها قیمت را از میانگین متحرک افزایش دهند احتمال ادامه روند صعودی برای این جفت ارز وجود خواهد داشت. عبور از این سطح فرصت تازه ای را برای ادامه روند صعودی و رسیدن به قیمت ۲۰۴۰.۷۷ دلار فراهم می کند. 

تحلیل قیمت ارزهای برتر با جفت ارز بایننس کوین و دلار 

بایننس کوین در تاریخ ۲۴ مارس از میانگین متحرک ۲۰ روز کاهش پیدا کرده است. خرسها در سطح ۲۵۱ دلار یا میانگین متحرک ۲۰ روزه به فروش بیشتر دارایی ادامه دادند. اما آنها موفق به پایین آوردن قیمت از میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی ۲۱۶ دلار نشدند. این امر توجه خریداران بیشتری را به بازار بایننس کوین جلب کرده است. گاوها از کاهش قیمت به عنوان فرصتی برای خرید دارایی بیشتر استفاده می کنند. خرید بیشتر دارایی در ادامه قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روز افزایش خواهد داد.

۱۳

میانگین متحرک ثابت است شاخص قدرت نسبی اندکی از میانه بالاتر است. این امر نشان می دهد که میزان عرضه و تقاضا در بازار به تعادل رسیده است. اگر واقعا قیمت را از سطح فعلی بالاتر ببرند جفت ارز بایننس کوین و دلار به روند صعودی ادامه می دهد و در ادامه قیمت ۳۰۹.۵۰ دلار را از آن خود می کند.

از سوی دیگر با کاهش قیمت خرس ها بار دیگر برای کاهش هرچه بیشتر قیمت تلاش خواهد کرد. خرس ها به دنبال کاهش قیمت ها سطح میانگین متحرک ۵۰ روزه هستند. در صورتی که موفق به انجام این کار شوند باید در انتظار ادامه روند نزولی قیمت ۱۸۹ دلار باشیم.

تحلیل قیمت ارزهای برتر با جفت ارز آدا و دلار

 کاردانو در سه روز گذشته بارها از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۱.۱۴ دلار کاهش پیدا کرده است. اما خرس ها موفق به کاهش قیمت از ۱.۰۳ دلار نشده اند. این امر نشان می دهد که گاوها با کاهش قیمت به خرید بیشترین دارای ادامه می دهند.

۱۴

امروز گاوها موفق شدند قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش دهند. اگر آنها موفق به ادامه روند صعودی شوند جفت ارز کاردانو و دلار به تدریج ۱.۴۸ دلار افزایش پیدا می کند. اما خرس ها بیکار نخواهند ماند و از ادامه روند صعودی ممانعت خواهند کرد.

 اکنون میانگین متحرک که ۲۰ روز ثابت است. شاخص قدرت نسبی اندکی از میانه بالاتر است. این امر نشان می دهد که به احتمال زیاد این ارز برای چند روز در یک دامنه قیمتی معامله می شود. در صورتی که قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند و از ۱.۰۳ دلار نیز پایین تر برود، احتمال ادامه روند نزولی تا ۰.۸۰ دلار وجود دارد. 

جمع ارز دات و دلار

دات در تاریخ ۲۴ مارس از الگوی مثلث متساوی الاضلاع و میانگین متحرک ۵۰ روزه پایین تر آمده است. این امر نشان می دهد که خرس ها کنترل بازار را به دست گرفته اند. معمولاً پس از کاهش قیمت از یک سطح حیاتی احتمال آزمودن آن سطح وجود دارد. در این صورت قیمت واسطه میانگین ۲۰ روزه افزایش پیدا می کند.

۱۵
اگر قیمت از این سطح حمایت پایین تر برود احساس سرمایه گذاران به بازار منفی شده است. در چنین شرایطی معامله گران برای فروش دارایی وارد عمل می شوند. خرس ها در ادامه برای کاهش هرچه بیشتر قیمت وارد عمل می شوند. قیمت در ادامه روند نزولی به ۲۶.۵۰ و در نهایت ۱۸.۲۲ دلار می رسد. 

در صورتی که گاوها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش دهند، ادامه روند صعودی امکان پذیر خواهد بود. چنین حرکتی به معنای افزایش میزان خرید در سدهای پایین تر است. در این صورت بازار برای چند روز ثبات خواهد داشت.

 تحلیل قیمت ارزهای برتر با جفت ارز ریپل و دلار

ریپل در تاریخ ۲۴ مارچ از سطح حمایت ۰.۵۰ دلار یعنی میانگین متحرک کاهش پیدا کرده است. با این حال نکته مثبتی که باید در نظر داشته باشیم این است که کاهش قیمت منجر به افزایش خریداران در بازار خواهد شد. همین امر منجر به افزایش قیمت در تاریخ ۲۵ مارس از۰.۵۰ دلار شده است.

۱۶

شاخص قدرت نسبی اندکی از میانه بالاتر آمده است. میانگین متحرک نیز در حال افزایش است. این امر نشان می دهد که احساس سرمایه گذاران معامله گران بازار مثبت است. و خریداران بیشتری از کاهش قیمت به عنوان فرصتی برای خرید استفاده می کند. اگر گاوها بتوانند قیمت را از ۰.۶۰ دلار افزایش دهند، در ادامه شاهد ثبت قیمت ۰.۶۵ و در نهایت ۰.۷۸ دلار خواهیم بود.

اما از سوی دیگر با کاهش قیمت از ۰.۶۰ دلار و تحلیل قیمت ارزهای برتر، متوجه کاهش تقاضا در قیمت های بالاتر می شویم. در این حالت این جفت ارز برای چند روز در یک بازه محدود معامله خواهد شد.

جفت ارز UNI و دلار 

 UNI در تاریخ ۲۴ مارس سطح حمایت ۲۷.۹۷ دلار کاهش پیدا کرده است. خرس ها موفق به ادامه روند صعودی تا میانگین متحرک ۵۰ روز نشده اند. این امر نشان می دهد که گاوها از کاهش قیمت به عنوان فرصتی برای خرید بیشترین دارایی استقبال کرده اند. 

۱۷

گفت از میانگین متحرک ۵۰ روزه افزایش پیدا کرده است و در حال حاضر در حال تلاش برای رسیدن به میانگین متحرک ۲۰ روز است. اگر گاوها موفق به انجام این کار شوند قیمت بار دیگر تا ۳۵۳.۲۰ و ۳۶.۸۰ دلار افزایش پیدا می کند. 

از سوی دیگر با تحلیل قیمت ارزهای برتر در میابیم که با کاهش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه، خرس ها بار دیگر برای کاهش قیمت میانگین متحرک ۵۰ روزه وارد عمل می شوند. در این صورت این جفت ارز تا ۲۰.۴۷ دلار کاهش پیدا می کند. میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال کاهش است. از سوی دیگر شاخص قدرت نسبی اندکی از میانه پایین تر رفته است. به این ترتیب خرس ها کنترل بازار را در دست دارند. 

تحلیل قیمت ارزهای برتر با جفت ارز THETA و دلار 

THETA در حال حاضر در ثبات به سر می برد. گاوها درسته دنباله ۳۸.۲ درصد فیبوناچی به خرید بیشترین دارای ادامه دادند. این امر نشان می دهد که احساس معامله گران به بازار مثبت است. آنها از کاهش قیمت به عنوان فرصت جدیدی برای خرید بیشتر دارایی استقبال کرده اند. 

۱۸

اگر گاو ها به قیمت های بالاتر از از۱۳ و ۱۴.۹۶ دلار ایمان داشته باشند، احتمال ادامه روند صعودی تا ۱۹ دلار افزایش پیدا می کند. میانگین متحرک در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که این ارز به ارزش بیش از ارزش واقعی خود خریداری می شود. به این ترتیب اوضاع به نفع گاو هاست. شرایط برای ادامه روند صعودی مهیاست.

اما از سوی دیگر اگر خرس ها از هفته مقاومت پیش رو دفاع کنند، این جفت ارز برای چند روز در بازه قیمت میان ۱۰.۳۱ و ۱۴.۹۶ در نوسان خواهد بود. کاهش قیمت از ۱۰.۳۱ به معنای آغاز روند نزولی خواهد بود.

جفت ارز لایت کوین و دلار

 لایت کوین در تاریخ ۲۴ مارس از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۱۹۱ دلار کاهش پیدا کرده است. ست این امر نشان دهنده معکوس شدن روند بازار است.

۱۹

میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که خرس ها کنترل بازار را در دست دارند. اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش پیدا کند، آنها موفق به اصطلاح هر چه بیشتر قیمت ها ۱۲۰ دلار خواهند شد.

 با این حال گاو ها به این سادگی میدان را خالی نمی کند. آنها برای افزایش قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه تلاش خواهند کرد. در صورتی که موفق شوند، با خرید بیشترین دارایی به روند صعودی ادامه می دهند. 

 تحلیل قیمت ارزهای برتر با جفت ارز لینک و دلار 

لینک در تاریخ ۲۴ مارس از سطح حمایت ۲۶.۲۸ دلار کاهش پیدا کرده است. قیمت این ارز اکنون به سطح حمایت ۲۴ دلار رسیده است. با این وجود گاوها موفق شدند این سطح حمایت را در دو روز گذشته حفظ کنند. اما به نظر می رسد خریداران چندان اعتمادی به قیمت ندارند و برای خرید بیشتر دارایی وارد عمل نمی شوند.

۲۰ 

میانگین متحرک در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که خرس ها کنترل بازار را به دست گرفته اند. به این ترتیب کاهش قیمت از ۲۴ دلار به معنای ادامه روند نزولی تا ۲۰.۱۱ دلار خواهد بود.

 اما در صورتی که گاوها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه افزایش دهند، احتمال ادامه روند صعودی نیز افزایش پیدا می کند. در این صورت این جفت ارز برای چند روز در بازه میان ۲۴ و ۳۲ دلار معامله خواهد شد.

 در آخر 

پیش از سرمایه گذاری در بازار رمز ارز و بیت کوین تحلیل قیمت ارزهای برتر بازار را در نظر داشته باشید. فراز و نشیب های بازار وضعیت فعلی بازار را به شما نشان می دهد. به این ترتیب می توانید بهترین زمان را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. بیت کوین در ادامه روند صعودی توجه موسسات سرمایه گذاری بسیاری را به خود جلب کرده است. با افزایش تعداد سرمایه گذاران روز به روز شاهد افزایش بیشتر قیمت بیت کوین خواهیم بود. 

 برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارز با ما در رمز ارز مارکت در تماس باشید. اخبار دنیای رمز ارز و بیت کوین را در کنار ما دنبال و بهترین زمان را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. پیش بینی شما از ادامه روند صعودی چیست؟ آیا همچنان قصد دارید برای خرید بیت کوین و دیگر رمزارز ها منتظر بمانید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید. 

 منبع https://cointelegraph.com/news/price-analysis-3-26-btc-eth-bnb-ada-dot-xrp-uni-theta-ltc-link

Comments are closed.