رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

همکاری فلوکی اینو و فنرباغچه باشگاه فوتبال ترکیه

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

همکاری فلوکی اینو و فنرباغچه که باشگاه معروف فوتبال ترکیه است، خبر رسمی بود که اخیرا منتشر شد. هرروز یک همکاری جدید به وجود می‌آید. حالا نیز رقیب ارز دیجیتال شیبا اینو، فلوکی اینو (Floki Inu)، رسما با باشگاه فنرباغچه شریک شد.

همکاری فلوکی اینو و فنرباغچه

همکاری فلوکی اینو و فنرباغچه

ارز دیجیتال فلوکی اینو (FLOKI) همچنان به شراکت خود با باشگاه‌های فوتبال ادامه می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که این روند همکاری، هیچ توقفی ندارد. فلوکی اینو (FLOKI)، میم کوینی با تم سگی، همکاری رسمی خود با باشگاه فوتبال افسانه‌ای ترکی به نام فنرباغچه را اعلام کرد.

این ارز دیجیتال در صفحه توئیتر خود، این همکاری را بدین شکل اعلام کرد: «ارز دیجیتال فلوکی حالا رسما با قهرمان و باشگاه فوتبال افسانه‌ای ترکیه، فنرباغچه، شریک شده است.»

تیم ارز فلوکی می‌گوید که کشور ترکیه، شور و اشتیاق خاصی به فوتبال دارد. بنابراین همکاری و شراکت با این باشگاه فوتبال ترکی به ارز دیجیتال فلوکی کمک می‌کند که بیشتر در ترکیه به جریان اصلی تبدیل شود. به همین ترتیب نیز برند این ارز دیجیتال، یعنی FLOKI در معرض نمایش به ده‌ها میلیون نفر قرار می‌گیرد.

طبق گزارشات، همکاری فلوکی اینو و فنرباغچه در آخر این فصل یعنی ماه می ۲۰۲۲ به انجام می‌رسد. طی این همکاری، لوگوی ارز دیجیتال فلوکی به‌طور برجسته‌ای بر روی جوراب‌های باشگاه فوتبال فنرباغچه قرار می‌گیرد.

به‌علاوه، برند ارز دیجیتال فلوکی در طول بازی‌ها نیز بر روی صفحات LED دورتادور استادیوم و همچنین بیلبوردی در اطراف تجهیزات آموزشی فنرباغچه هم نشان داده خواهد شد. به‌همراه این‌ها، ده‌ها میلیون نفر نیز در پلتفرم‌های بزرگ و پرجمعیت شبکه‌های اجتماعی فنرباغچه شات اوت‌های این ارز دیجیتال را منتشر خواهند کرد.

مزایای شراکت با فنرباغچه برای فلوکی اینو

شراکت فنرباغچه به ارز دیجیتال فلوکی اینو کمک می‌کند تا بیشتر بتواند جای خود را به‌عنوان ارز دیجیتالی برتر در ترکیه محکم کند. به‌علاوه، تیم فلوکی این شراکت را یکی از حرکات استراتژیک خود می‌داند که می‌تواند این ارز را به ارز دیجیتالی اصلی در اروپا و همچنین سرتاسر دنیا تبدیل کند.

ورزش فوتبال تاکنون یکی از رایج‌ترین ورزش‌ها در کشور ترکیه بوده است. این ورزش توسط اکثریت جمعیت ۸۴.۳ میلیون نفری این کشور دیده شده و عمیقا با ارزش‌های فرهنگی کشور ترکیه، در هم آمیخته است. باشگاه فوتبال فنرباغچه نیز به‌عنوان تیمی شناخته می‌شود که بیشترین طرفدار را در کشور ترکیه دارد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/10/another-day-another-partnership-shib-rival-floki-inu-is-now-officially-partnered-with-turkish-football-club-fenerbahce-s-k/

Leave A Reply

Your email address will not be published.