رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

پای خرید و فروش بیت کوین به سنای آمریکا باز شد

1

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

این طور که پیداست خرید و فروش بیت کوین تنها به بازارهای بدون مرکزیت ختم نمی شود. این روزها همه جا صحبت از خرید بیت کوین است حتی سنای آمریکا. سناتور جدید ایالت وایومینگ در سال ۲۰۱۳ بیت کوین خریداری کرده است.

 سینیتا لومیس (Cynthia Lummis) اولین بیت کوین های خود را ۷ سال پیش خریداری کرده است. این سناتور تازه وارد بر این باور است که این رمزارز به دلیل موجودی محدود خود دارایی ارزشمندی است. همین امر این گزینه را به گزینه مناسبی برای سناتور جدید ایالت وایومینگ آمریکا بدل کرده است.

این سناتور جمهوری خواه از سوی ترامپ به عنوان سناتور انتخاب شده است. او اولین سناتور زنی است که تاکنون در ایالات آمریکا منصوب شده است. جالب اینجاست که اولین سناتور زن ایالت وایونینگ اولین خریدار بیت کوین در سنای آمریکا است.

خرید و فروش بیت کوین

از خرید بیت کوین تا سناتوری

خانم لومیس از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ به عنوان تنها نماینده ایالت وایومینگ در مجلس ایالت متحده آمریکا حضور داشته است. پس از آنکه مایک انزی (Mike Enzi) اعلام بازنشستگی کرد، رییس جمهور گواهی تایید صلاحیت او برای انتصاب به عنوان سناتور این ایالت را صادر کرد. لومیس نیز در رقابت بر سر به دست آوردن این کرسی پیروز شد و سوم جولای ۲۰۲۱ سوگند خود را ادا می کند.

صرف نظر از انتصاب تاریخی او به عنوان اولین سناتور زن این ایالت، او به شدت شیفته دنیای ارز دیجیتال است.

 زمانی که هر بیت کوین به بهای ۳۰۰ دلار فروخته می شد، او نخستین بیت کوین های خود را خریداری کرد.

او در این رابطه گفته است که همین که بدانیم که تنها ۲۱ میلیون بیت کوین در جهان وجود دارد این دارایی را به شدت جذاب می کند.

 او در ادامه در خصوص وضعیت اقتصاد جهانی و اقدامات بانک فدرال اظهار نگرانی کرد.

 سابقه علاقه به بیت کوین در وایومینگ

 بررسی ها نشان می دهد که بیشترین دارندگان و حامیان بیت کوین در ایالت وایومینگ آمریکا حضور دارند. این ایالت دهمین ایالت بزرگ این کشور است و طی چند ماه اخیر دو گواهی را برای دو شرکت رمزارز صادر کرده است.

 Kraken یکی از این شرکت هاست. این شکرت به دنبال دریافت گواهی مذکور امکان استفاده از زیر ساخت های بانکی این ایالت را دارد. به علاوه اجازه خدمت رسانی به مشتریانی که در دیگر نواحی سکونت دارند نیز میسر شده است.

گروه مالی Avanti  نیز به دنبال شرکت Kraken  وارد عمل شده و گواهی مربوطه را دریافت کرد. موسس این شرکت کیتلین لانگ (Caitlin Long) است. جالب اینجاست که کیتلین نخستین فردی بود که انتصاب لومیس به عنوان سناتور ایالتی را با انتشار توییتی تبریک گفت.

آیا هنوز برای خرید بیت کوین دچار شک و دودلی هستید، سیاستمداران و دولت مردان کشور های بزرگ جهان نیز به این بازار روی آورده اند. بهتر است همین امروز دست به کار شوید. با مراجعه به بخش خرید و فروش رمزارز در رمزارز مارکت از قیمت بیت کوین اطلاع پیدا کنید و به جمع دارندگان این ارز دیجیتال بپیوندید.

 منبع

https://cryptopotato.com/bitcoin-in-us-senate-new-wyoming-senator-bought-btc-in-2013/

1 Comment
  1. […] جدید سینتیا لومیس (Cyntia Lummis) در گفتگو با برنامه What To Know on Friday  دوباره از […]

Leave A Reply

Your email address will not be published.