رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارز دیجیتال وی چین و سرویس پرداخت سیمپلکس با هم شریک می‌شوند

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ارز دیجیتال وی چین و همکاری جدید آن، خبر مهم روزهای اخیر بوده که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم. ارز دیجیتال وی چین را می‌توان از نمونه‌های برتر موجود در بازار دانست. وی چین اخیرا با سرویس پرداخت سیمپلکس همکاری کرده است. این همکاری موجب می‌شود که توکن‌های وی چین را بتوان از طریق طیف گسترده‌ای از روش‌های پرداختی خریداری کرد. روش‌های پرداختی همچون ویزا، مسترکارت، اپل پی، سویفت و بسیاری از روش‌های دیگر در این طیف وجود دارند. با ما همراه باشید تا این همکاری و امکانات آن را با هم بررسی کنیم.

ارز دیجیتال وی چین

ارز دیجیتال وی چین

سرویس پرداخت سیمپلکس (Simplex) با ارز دیجیتال وی چین (VET) همکاری می‌کند. این همکاری به کاربران امکان خرید، فروش و یا معامله توکن وی چین با فیات و دیگر دارایی‌های دیجیتالی را می‌دهد.

سیمپلکس یک موسسه مالی است که مجوز اتحادیه اروپا را دارد. این پلتفرم حالا با وی چین شریک شده است. وی چین نیز یک پلتفرم زنجیره تامین مجهز به بلاک چین است که توکن‌های آن VET نام دارند. این ارز یکی از بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال از لحاظ ارزش بازار است.

سیمپلکس، کانال‌های یکپارچه‌ای را برای تبدیل بیش از ۵۰ ارز فیات به بیش از ۹۰ ارز دیجیتال ارائه می‌دهد. این موسسه مالی پیشرو حالا وی چین را به لیست ارزهای دیجیتال تحت پشتیبانی خود اضافه کرده است. این عامل باعث می‌شود که کاربران بتوانند توکن وی چین را با فیات و دیگر ارزهای دیجیتال بخرند، بفروشند و یا معامله کنند.

بر اساس این که سیمپلکس یک پلتفرم پیشگام برای مبادله فیات با ارز دیجیتال است، این همکاری بسیار حائز اهمیت خواهد بود. این همکاری در جامعه ارز دیجیتال وی چین، پنجره‌ای رو به پلتفرمی جهانی می‌گشاید. بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند از طریق سیستم بانکداری سیمپلکس، توکن وی چین را با طیف گسترده‌ای از روش‌های پرداختی خریداری کنند. این روش‌ها شامل ویزا (Visa)، مسترکارت (MasterCard)، اپل پی (Apple Pay)، سویفت (SWIFT) و دیگر روش‌ها می‌شود. این همکاری، نقطه عطفی حیاتی در راه پذیرش گسترده وی چین است.

سیمپلکس به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت، به بسیاری از شرکا قدرتی می‌بخشد تا اجازه دهند که مردم میلیاردها دلار ارز دیجیتال خریداری کنند. به‌علاوه سیمپلکس درگاه‌های بسیاری را ایجاد می‌کند که مخصوص تبدیل فیات به ارز دیجیتال هستند. افزون بر این‌ها سیمپلکس راه حل‌های قدرتمند، یکپارچه و تاثیرگذاری را برای اکوسیستم ارز دیجیتال نیز فراهم می‌کند.

همکاری سیپلس با شرکت‌های مختلف

جدا از آن، سیمپلکس همچنین فاصله میان روش‌های پرداختی با کارت اعتباری و ارزهای دیجیتالی را برای معامله‌گران سرتاسر جهان پر می‌کند. این پلتفرم با بسیاری از شرکت‌ها در صنعت ارزهای دیجیتال شریک شده است. شرکت‌هایی همچون صرافی بایننس (Binance exchange)، پولونیکس (Poloniex)، صرافی بیت مارت (BitMart) و کوکوین (KuCoin) در لیست شرکای آن وجود دارند.

به‌علاوه، این همکاری یک حرکت بزرگ برای انجمن همیشه در حال پیشرفت وی چین است. درحقیقت، انجمن کاربران، توسعه‌دهندگان و مبتکران وی چین حالا می‌توانند توکن VET را به‌طور مستقیم، راحت، آسان و ایمن خریداری کنند.

تیم سیمپلکس همچنین افزود: «خرید مستقیم VET در سرتاسر شبکه صرافی‌ها و کیف پول‌های پیشگام که شرکای سیمپلکس هستند، امکان‌پذیر خواهد بود. این شرکا شامل: Bitrue، Digifinex و Guarda Wallet و بسیاری موارد دیگر می‌شوند.»

جمع بندی

ارز دیجیتال وی چین و همکاری جدید آن از اطلاعاتی بود که امروز به طور اجمالی به آن پرداختیم. وی چین را می‌توان یکی از موفق‌ترین پروژه‌های حال حاضر دنیای ارزهای دیجیتال دانست. وی چین اخیرا با سیستم پرداختی به‌نام سیمپلکس همکاری کرده است. سیمپلکس نیز از موسسات مالی پیشرفته در حوزه صنعت به حساب می‌آید. این همکاری باعث می‌شود تا این امکان برای کاربران فراهم شود تا توکن‌های وی چین را از طریق روش‌های پرداخت بسیاری همچون مسترکارت، اپل پی، ویزا و غیره خریداری کنند. به‌نظر شما این همکاری موجب افزایش قیمت وی چین خواهد شد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.