رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

VPN و ارز رمز نگاری شده و نکاتی که باید بدانید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

توجه به امنیت در معاملات ارزهای رمزنگاری شده جزو نکات هوشمندانه ای است که توسط بیشتر افراد و بخصوص تازه وارد‌های این عرصه نادیده گرفته می‌شود. اگر از اهمیت VPN و ارز رمز نگاری شده باخبر نیستید، تا انتهای متن ما را همراهی کنید.

اهمیت VPN و ارز رمز نگاری شده

VPN و ارز رمز نگاری شده

همانطور که می‌دانید بیت کوین و سایر رمزارزهای پایه بی نام نیستند و دارای نام مستعار می‌باشند، به همین دلیل پیگیری تراکنش‌های مالی از طریق تاییدیه KYC/AML کار ساده‌ای است. به همین دلیل استفاده از VPN باعث می‌شود تا ردپای IP خود را از صرافی های رمزنگاری اینترنتی پاک کنید. یک سرویس VPN  با حریم خصوصی خوب به شما کمک می‌کند تا از هویت خود در برابر هکرها، آژانس‌های دولتی و موارد مخرب دیگر حفاظت کنید.

بیشتر بخوانید

دلایل استفاده از VPN در معاملات ارز رمزنگاری شده

  • VPN اطلاعاتی را که از طریق شبکه ارسال می‌کنید رمزگذاری می‌کند و رهگیری آن را دشوار می‌کند.
  • VPN یک لایه امنیتی دیگر در برابر بدافزارها ، ویروس ها و حملات فیشینگ اضافه می‌کند.
  • VPN آدرس IP شما را پنهان می کند تا از ردیابی IP توسط هکرها ، مقامات دولتی و همچنین از تجزیه و تحلیل اطلاعات شما توسط شرکت‌ها جلوگیری کند، بنابراین اگر از مبادلات KYC / AML استفاده نمی‌کنید، می‌توانید ارز رمزنگاری را کاملاً ناشناس خریداری کنید و بفروشید.
  • اکثر VPNهای رایگان از فروش اطلاعات مصرف کنندگان هزینه سرویس خود را تامین می‌کنند، گرچه این اطلاعات، شامل اطلاعات شخصی شما نمی‎شود اما همچنان می‌توان از آن‌ها برای ردیابی هویت اشخاص استفاده کرد. از این نظر VPNهایی که هزینه ماهیانه از کاربرها می‌گیرند، از آنجایی که اطلاعات کاربران را ذخیره نمی‌کنند از امنیت بسیار بالاتری برخودارند.

بهترین VPNها برای تراکنش‌های رمزارزی

VPN و ارز رمز نگاری شده

از آنجایی که برخی کشورها از جمله انگلستان، کانادا، آمریکا، نیوزلند و استرالیا شرکت‌های موجود در خاک خود را مجبور به ارائه اطلاعات در صورت درخواست مستقیم دولتی می‌کنند‌، این شرکت‌ها موظفند همواره اطلاعات کاربران را در جایی ذخیره کنند که این امر خود سبب کاهش امنیت این VPNها می‌شود. اما در این بین شرکت‌هایی که در کشورهایی که شامل این قانون نیستند وجود دارند، به طور کلی نیازی به ذخیره اطلاعات کاربران ندارند. البته این موضوع صرفا شامل VPNهای رایگان نمی‌شود زیرا همانطور که پیش از این اشاره شد، چنین شرکت‌هایی هزینه‌ی خود را از طریق فروش اطلاعات کاربران تامین می‌کنند.

 سخن پایانی:

از آنجایی که حفظ امنیت در معاملات رمز ارزی بسیار مهم است، در اینجا به بررسی VPN و ارز رمزنگاری شده پرداختیم. با توجه به تمامی نکات بررسی شده بهتر است از VPNهای معتبر و دارای Kill-switch که اطلاعات شخصی شما را ذخیره نمی‌کنند استفاده کنید.

مطالب دیگر را بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.