رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

اپلیکیشن معاملاتی Wealthsimple و افزودن ارز شیبا اینو

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

اپلیکیشن معاملاتی Wealthsimple یک اپلیکیشن واسطه بوده که در تورنتو مستقر است. حالا این اپلیکیشن معاملاتی برتر، از ارز دیجیتال شیبا اینو نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اپلیکیشن معاملاتی Wealthsimple

اپلیکیشن معاملاتی Wealthsimple

اپلیکیشن Wealthsimple یک کارگزاری آنلاین در تورنتو است. شرکت Wealthsimple در روز پنجشنبه اعلام کرد که حالا این اپلیکیشن از ارز شیبا اینو (Shiba Inu) نیز پشتیبانی خواهد کرد. آن‌ها در روز ۴ام نوامبر ۲۰۲۱ در حساب توییتر خود نوشتند:

«این پیام رسمی است: ارز دیجیتال شیبا اینو ($SHIB) به ارزهای سولانا ($SOL)، آدا ($ADA)، دوج کوین ($DOGE) و بسیاری ارز دیجیتال موجود در ارز Wealthsimple دیگر، ملحق شده است. مثل همیشه، به خاطر داشته باشید که پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات لازم خود را انجام دهید.»

اپلیکیشن Wealthsimple در جولای سال ۲۰۲۰، جرأت بسیاری در معامله ارزهای دیجیتال به خرج داد. این شرکت، یک شرکت فرعی و جدید را با نام «دارایی‌های دیجیتال Wealthsimple» (Wealthsimple Digital Assets) راه‌اندازی کرد.

در ابتدا، کاربران آن قادر بودند تنها ارز دیجیتال بیت کوین (Bitcoin) و اتریوم (Ether)، یعنی دو ارز دیجیتال که به ترتیب بزرگ‌ترین و برترین ارزها هستند را معامله کنند. این شرکت در ماه ژوئن، مجوز کمیسیون اوراق بهادار اونتاریو (OSC) را کسب کرد.

این نیز بدان دلیل بود که بتواند ارائه‌ها و پیشنهادات ارز دیجیتال خود را افزایش دهد. به همین ترتیب نیز اپلیکیشن معاملاتی Wealthsimple موفق شد که ۱۴ دارایی دیجیتال جدید از جمله سولانا (Solana)، کاردانو (Cardano) و دوج کوین (Dogecoin) را در شبکه خود درج و به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کند.

این شرکت همچنین در ماه اخیر، صندوق‌های معامله صرافی بر مبنای ارز دیجیتال را نیز برای برنامه‌های بازنشستگی اضافه کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد و حالا بیش از ۱.۵ میلیون کاربر دارد.

اپلیکیشن معاملاتی Wealthsimple

پلتفرم و شرکت wealthsimple

این پلتفرم معامله آنلاین محبوب به‌دلیل آنکه به کاربران خود اجازه برداشت ارزهای دیجیتال خود را به دیگر کیف پول‌ها نمی‌داد، مورد انتقاد قرار گرفت. همین مورد برای پلتفرم رابین هود (Robinhood) در دنیای ارزهای دیجیتال، پیش آمد. مشتریان Wealthsimple تنها قادرند که در داخل همین اپلیکیشن به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. رقیب پلتفرم رابین هود، Public.com نیز در ماه اکتبر، ارز دیجیتال شیبا اینو را به شبکه خود افزود.

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/05/toronto-based-online-broker-wealthsimple-added-support-for-shiba-inu/

Leave A Reply

Your email address will not be published.