رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارز رمزنگاری شده چیست؟ توضیحات کاملی که باید بدانید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ارز رمزنگاری شده به طور خلاصه نوعی پول دیجیتالی است که عملکردی مشابه ارز سنتی داشته اما نحوه نظارت و تولید آن متفاوت است. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این نوع ارزها با ما همراه باشید.

ارز رمزنگاری شده چیست؟

ارز رمزنگاری شده

افراد و شرکت‌های بیشتری شروع به استفاده از این نوع ارزها کرده‌اند. بخشی از این پول می‌تواند صرف همان کالاها و خدماتی شود که ما با ارزهای سنتی پرداخت می کنیم، گرچه برخی از ارزهای رمزپایه فقط برای استفاده در سیستم‌های بسته برای پرداخت هزینه خدمات یک سیستم عامل خاص است.

بیشتر بخوانید

ارزش کل ارزهای رمز نگاری شده در سراسر جهان در پایان دسامبر ۲۰۱۷ به تقریباً ۶۰۰ میلیارد دلار رسید، تقریبا ۴۰ برابر بیشتر از یک سال قبل. برخی از مردم ارز ساده رمز‌نگاری شده را امیدوار می‌کنند تا قیمت آن افزایش یابد. اما، جدا از گمانه زنی‌ها و سرمایه گذاری‌ها، ارز رمزنگاری شده به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت کالاها و خدمات در حال کسب محبوبیت است. دلایل متعددی برای آن وجود دارد:

– به دلیل ریاضیات پیچیده و رمزنگاری  پیچیده  استفاده شده در این ارز، جعل غیرممکن است.

– غیر متمرکز و کارآمدتر است : شما ارز رمزنگاری شده خود را دارید و برای صدور پول نیازی به بانک و دولت نیست و برای انتقال وجوه شما نیازی به واسطه نیست این می‌تواند معاملات شما را ارزان تر و سریعتر انجام دهد (البته نه همیشه).

– فرصت‌های بیشتری برای استفاده از ارزهای رمزپایه برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات در سراسر جهان وجود دارد.

– به افراد بدون دسترسی به بانکداری سنتی کمک می‌کند تا بخشی از سیستم مالی جهان شوند.

– این پول قابل برنامه ریزی است که گزینه‌های بیشتری برای نحوه استفاده و سازگاری آن با نیازهای فرد ارائه می‌دهد.

– این ارز روش‌های جدیدی را برای کسب و کارها به مشتریان جدید و جذب سرمایه ارائه می‌دهد.

– شروع کار با ارز رمزپایه به طور فزاینده ای ساده می‌شود.

ارز رمزنگاری شده

مطالب دیگر را بخوانید

معروف‌ترین ارز رمزنگاری شده بیت کوین است که در ژانویه ۲۰۰۹ به وجود آمد و آغاز ظهور ارزهای رمزپایه است. اما تلاش‌های ناموفق زیادی برای ایجاد چنین ارزهایی صورت گرفت. گفته می‌شود که تاریخ ارزهای رمزنگاری شده با ایجاد بیت کوین آغاز می‌شود. بیت کوین توسط Satoshi Nakamoto ایجاد شده است، گرچه هیچ کس نمی‌داند این شخص یا حتی گروهی از افراد چه کسانی هستند.

Leave A Reply

Your email address will not be published.