رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

ارز دیجیتال کیشو اینو و قیمت لحظه ای آن

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu Inu) حالا وارد لیست ۱۰ توکن برتری شده است که نهنگ‌های اتریوم آن را خریداری کرده‌اند. البته این مربوط به زمان مارکت گاوی سال گذشته است ، بسیاری از میم کوین ها دیگه امروز به وضع بدی افتاده اند . میم کوین ها که فقط با الگو بردای از دوج کوین ساخته شده اند عملا کاراییی خاصی ندارند.

این توکن بر بستر اتریوم طراحی شده و شماره قرار داد آن در 0xA2b4C0Af19cC16a6CfAcCe81F192B024d625817D است که میتوانید با اضافه کردن آن به متامسک و یا هر والت اتریومی خود آن در والت خود داشته باشید.

کیشو اینو که نام یک نژاد سگ ژاپنی ایست.به مانند بقیه میم کون هایی مثل شیبا اینو که بعضا گفته شد از حمایت جدید نهنگ های اتریومی برخوردار بودن با افزایش قیمت ناگهانی و حتی چند صد هزار درصدی مالیکین خود را در زمانی کوتاه به ثروتی عظیم رساندن. اطلاعات بیشتری در مورد شیبا اینو رو حتما مطالعه فرمایید.

این توکن درحال حاظر در صرافی های زیادی چون https://gate.io لیست شده. هر چند در صرافی های غیر متمرکزی چون یونی سئواپ هم قابل معامله است.

کیشا اینو چیست

قیمت لحظه ای کیشو اینو

در قسمت قیمت لحظه ای ارز دیجیتال سایت رمز ارز مارکت میتوانید قیمت لحظه ای آن را ببنید

ارز دیجیتال کیشو اینو

کیشو اینو (KISHU) از دیگر رقبای ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) با توکن SHIB بوده که در آوریل ۲۰۲۱ به وجود آمد و امروز قیمت آن در حال افزایش است.

بر اساس اطلاعات Whalestats، در ۲۴ ساعت اخیر قیمت کیشو اینو (KISHU) تا بیش از ۷% افزایش یافت و به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۳۷۹ دلار رسید. همین افزایش قیمت باعث شد که این ارز دیجیتال به ۱۰ توکن برتر خریداری شده از میان ۱۰۰۰ کیف پول اتریوم بزرگ تبدیل شود.

۹ توکن برتر دیگر که در طول ۲۴ ساعت اخیر توسط نهنگ‌های اتریوم جمع‌آوری شده‌اند نیز عبارتند از: اتریوم (ETH)، شیبا اینو (SHIB)، تتر (USDT)، سوشی سواپ (SUSHI)، رپد بیت کوین (WBTC)، آوی (AAVE)، یونی سواپ (UNI)، گالا (GALA) و پالی گان (MATIC).

Whalestats نوشت: «ارز دیجیتال کیشو اینو حالا در لیست ۱۰ توکن خریداری شده برتر میان ۱۰۰۰ کیف پول اتریوم بزرگ قرار دارد. قیمت این ارز دیجیتال در طول ۲۴ ساعت اخیر ۴.۵% افزایش یافته و قیمت کنونی آن $۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۳۰۲ است.»

در روز جمعه نیز تیم کیشو اینو تیزری از پروژه آینده خود یعنی «پروژه کا» را منتشر کرد. با وجود این هنوز جزئیات کاملی درباره این پروژه به‌صورت عمومی منتشر نشده است و هیچ‌کس نمی‌داند که این تیم دقیقا قرار است چه چیزی را راه‌اندازی کند. این پروژه می‌تواند بازار NFT، مشارکت با شرکت‌های بزرگ، راه‌اندازی متاورس مخصوص و یا حتی دیفای باشد. به هر حال تیم کیشو اینو  هشتم دسامبر در توئیتر رسمی خود منتشر کرد که «پروژه کا تمام سگ‌های میم کوین را شگفت‌زده خواهد کرد.»

ارز دیجیتال کیشو اینو

تیزر جنجالی ارز کیشو اینو (KISHU)

حالا زمان است که منتظر بمانیم و ببینیم که «پروژه کا» دقیقا چه چیزی را برای ارتش کیشو، دارندگان این ارز و حتی دنبال‌کنندگان آن به ارمغان می‌آورد. همه با هیجان بسیار منتظر جزئیات این پروژه هستند. از طرف دیگر بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم نیز به این توکن علاقه‌مند شده‌اند. این بدان معناست که آن‌ها اطلاعات داخلی جالبی را پیش از آنکه هیچ خبر عمومی اعلام شود کسب کرده‌اند که آن‌ها را به این ارز علاقه‌مند کرده است.

طبق اطلاعات سایت Etherscan.io ارتش کیشو نیز با داشتن ۳۴۵.۴ هزار دنبال‌کننده توئیتر و ۲۵۱,۳۶۸ حساب که این کوین را دارند در حال رشد چشم‌گیری است.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/01/kishu-inus-enters-top-10-purchased-tokens-by-ethereum-whales-after-release-of-kishu-project-k-teaser/

Comments are closed.