رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

xDai چیست و چه خصوصیاتی دارد؟ همه نکاتی که باید بدانید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

xDai رتبه ۱۶۰ ام بازار رمزارزها و با ارزش ۱۴.۵۴۳۱ دلار آمریکا، اولین بلاکچین شرکت xDai است. این رمزارز درواقع یک رمزارز قیمت ثابت است که ارزش آن بر اساس ارزش دلار آمریکا محاسبه می‌شود و از ساختار اتریوم پشتیبانی می‌کند. این کریپتو که از نوع وثیقه گذاری شده است، این قابلیت را به دارنده آن می‌دهد که در هر زمان آن را با با مقدار از پیش تعیین شده ای از دارایی خاصی، تعویض کند. برای درک بهتر این سوال که xDai  چیست، لازم است به ذکر برخی از نکات و خصوصیات این پروژه بپردازیم.

این رمزارز را می‌توان برای پرداخت بسیاری از معاملات به کار برد. همچنین هزینه کم تراکنش، سرعت و امنیت بالای آن، این رمزارز را به یکی از ایده‌‌آل‌ترین روش‌های پرداختی تبدیل کرده است. قیمت این رمزارز همواره ۱ دلار آمریکا خواهد بود. هرچند توکن این مجموعه به نام STAKE، اینطور نیست و قیمت آن نسبت به تغییرات بازار محاسبه می‌شود.

خصوصیات xDai چیست؟

xDai چیست

در زیر به برخی از مهم‌ترین خصوصیات xDai برای استفاده به عنوان یکی از روش‌های پرداختی رایج می‌پردازیم.

  • سرعت بالای تراکنش (۵ ثانیه) و هزینه پایین هر تراکنش (به ازای هر یک دهم دلار آمریکا tx * 500 ).
  • سیستم امنیت بی نظیر Random Number Generator
  • پشتیبانی بسیار از شبکه‌ها و سیستم‌های بزرگ دنیا
  • قابلیت پشتیبانی از ریز پرداخت، شخص به شخص و همچنین کیف پول‌های burner

همچنین این رمزارز از بسیاری از ابزارهای ساده پرداخت، و تراکنش‌های دیگر پشتیبانی می‌کند و کارکرد با آن حتی برای کسانی که تجربه استفاده از رمزارزها را ندارند، بسیار ساده است. همه این‌ها xDai را به یک روش ایده‌آل جایگرین برای تراکنش‌های روزمره تبدیل کرده است و این امر باعث پیشرفت ارزش توکن این رمزارز شده است.

بیشتر بخوانید

قیمت روز xDai و بهترین صرافی‌های آن:

قیمت روز xDai هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۱۴.۵۹  دلار امریکا است. حجم معاملات xDai در هر ۲۴ ساعت حدود ۱,۸۳۴,۹۳۰  دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۱۶۰ قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  xDai در حال حاضر عبارتند از: HBTC، Uniswap (V2)، Hotbit، Hoo و Bilaxy.

نتیجه گیری:

xDai چیست

بطور کلی اگر شما قصد سرمایه‌گذاری بر روی یک رمزارز را دارید، xDai، با توجه به قیمت ثابت آن گزینه‌ی مناسبی نیست اگرچه شاید برای جایگزینی دلار، بسیار مناسب باشد. هرچند توکن این کریپتو به اسم STAKE، با ارزش روزافزونی رو به رو است که تنها نشان از همه‌گیر شدن و رشد قابل توجه این رمزارز دارد. این رمزارز نسل دوم در مدت زمان نسبتا کوتاهی پیشرفت چشم‌گیری داشته است و پتانسیل رشد بسیاری در آن دیده می‌شود. هرچند تنها تغییرات بازار و رمزارزها مشخص می‌کند که مسیر نهایی xDai چیست.

مطالب دیگر را بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.